5/11 Ajax - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Godt nok et par tynde gule kort vi har fået os. Albas var selvfølgelig helt i orden, men jeg synes godt nok ikke, at hverken Mascherano eller Alves burde have en advarsel her ved pausen.

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

FCBarcelonaChr skrev:''Interne respekt for fairplay'' - hvis dommeren ikke fløjter, skal man spille videre. Hold så din kæft, Grønlort.
Neymar stoppede endda op og signalerede til dommeren, men han gad ikke engang vende sig om - og vi sparkede jo bolden ud kort efter alligevel.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20523
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:Ter stegen laver 2 hjernedøde lange og gode afleveringer og de to forpulede kommentatore forbliver tavse.. Fuck nu af
.. og de kommer i bukserne når Cillesen spiller bolden 10 meter til siden..

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

De engelske kommentatorer er til gengæld morsomme: "It seems a bit odd to put a man, who claims to have had a head injury as your rock in the centre of the wall." -"Yeah, I'd aim for it!"

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvordan er det vi spiller?! Holdet er helt væk... Ingen kontrol og vi bliver i perioder presset helt i bund af ajax. Pinligt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

neymarJR

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

:smile: Gutter.Vi er da trods alt foran,fortjent eller ej.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20523
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Hvordan er det vi spiller?! Holdet er helt væk... Ingen kontrol og vi bliver i perioder presset helt i bund af ajax. Pinligt!
Ingen pres på boldholder, det er ikke kønt at se på..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Hvordan er det vi spiller?! Holdet er helt væk... Ingen kontrol og vi bliver i perioder presset helt i bund af ajax. Pinligt!
Ingen pres på boldholder, det er ikke kønt at se på..
Det er forfærdeligt... For hver kamp vi spiller mister jeg mere og mere for Lucho.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20523
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Hvordan er det vi spiller?! Holdet er helt væk... Ingen kontrol og vi bliver i perioder presset helt i bund af ajax. Pinligt!
Ingen pres på boldholder, det er ikke kønt at se på..
Det er forfærdeligt... For hver kamp vi spiller mister jeg mere og mere for Lucho.
Det værste ved det hele er, at man ikke kan se nogen form for forbedring i spillet. Jeg har stadigvæk heller ikke fundet ud af hvordan han vil have holdet til at spille, det hele ser meget forvirrende ud.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

neymarJR skrev::smile: Gutter.Vi er da trods alt foran,fortjent eller ej.
Ja og det er jeg blandt andet også glad for, og glad for at Messi scorede. Svær scoring fra ham faktisk.

Men savner lidt følelsen af, at vi dominerer kampene hvor modstanderen er lidt sværere end Levante.
Synes ikk vores midtbane er stærk fysisk og fodboldmæssigt. Eller det er de hver for sig, men det spiller ikk. Vi dominerer ik midten.

Herudover mangler jeg VIRKELIG en leder.. Mascherano og Bartra er mine favoritter. Vi har brug for det.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »

Har vi nogensinde spillet godt på udebane i CL?

neymarJR

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

Nu er det jo ikke lucio der bestemmer,men messi. :smile: og messi har besluttet at suarez ikke må spille i midten.Messi skal spille i midten siger messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Ajax kæmper som det var den sidste kamp i sæsonen og den som afgjorde om de nogensinde måtte spille igen. Ro på man. Vi er i starten af november. Lucho ved hvornår holdet skal toppe. Hvis Rakitic topper, så gør holdet også. Eller sagt på en anden måde: hvis midtbanen tager sig sammen vinder vi stort.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Elbarca skrev:Har vi nogensinde spillet godt på udebane i CL?
Det er faktisk meget længe siden hvis det er sket, for kan ikk huske hvornår det sidst er sket.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 5/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Ajax er et af de meget få hold, der ikke spiller kujonbold mod os, så nu skal vi ikke til at tude over, at det bliver temmelig intenst. Vi fører 1-0, Ajax er nu nødt til at spille offensivt, og hvis Neymar og Suarez begynder at afslutte i stedet for at lede efter Messi, så bliver vores føring kun større.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster