1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Tello »

Jeg stiller mig ikke tilfreds, hvis ikke jeg får Messi rekord, Suarez mål, Neymar lækkerier, Pedro på bænken, Bartra fra start og en vild intensitet fra holdet i dag. Alves bliver på træningsanlægget og træner indlæg.

Vamos!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Kubala »

Man skal ikke ændre Messis rolle til at være en playmaker, men den, som man skal skabe spillet omkring; altså den man skaber plads til, så vedkommende konstant er en trussel. Hvorfor fikse noget, der ikke er i stykker? Ja, det var ikke "en vild sæson" fra hans side af, da han har sat barren højt, men det var alligevel imponerende tal fra ham. Suarez og Neymar skal skabe rum til Messi, ikke omvendt. Messi bliver jo ikke farlig, hvis han skal falde helt ned på midten og have sit udgangspunkt derfra.

Bagmanden
Indlæg: 4
Tilmeldt: tirs dec 17, 2013 10:34 pm

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Bagmanden »

En der har nogen anelse om, hvor den kan livestreames?
damen har ikke canal 9, avavav...

emo
Indlæg: 17775
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af emo »

Jeg må sige at jeg så meget i Montoya, ja. Jeg forventede mig meget og med god grund, synes at han var god i sine første optrædner for Barcelona. Men han har sq ikke levet op til det... Desværre.
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af A$AP »

Jeg synes nu heller ikke rigtigt at han har fået nogen rigtig chance for at bevise noget. Det der med at gøre det dårligt til træningerne er en meget tynd grund imo, og jeg ville heller ikke tro andet end at Montoya giver alt han har i sig, til alle træningerne for at vise at han gerne vil spille. Vi har ikke brug for en erstatning for Alves, vi har bare brug for en HB der spiller godt, både defensivt og offensivt. Det gør Alves ikke i øjeblikket. Langt fra.

Jeg kan squ godt forstå hvis han vælger at finde sig en ny klub snart, ikke at jeg vil have det, tværtimod. Hvis man vælger at holde i Alves endnu et år, så vil det betyde at Montoya bliver på bænken i endnu en sæson, og så vil han være omkring 24-25 år til den tid.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Michman »

Fritte skrev:Stærkeste opstilling!

Valdés, Oleguer, Puyol, Milito, Abidal, Iniesta, Xavi, Ronaldinho, Guily, Eto'o, Henry

4-0!
Har sagt du skal droppe den tids maskine..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af A$AP »

Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Mascherano Mathieu Alba - Rakitic Busquets Rafinha - Suarez Messi Neymar
Lækkert.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af kklaus »

Ingen Bartra :(
Giv mig min sko tilbage, røv!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Mkj 77 »

Kubala skrev:Man skal ikke ændre Messis rolle til at være en playmaker, men den, som man skal skabe spillet omkring; altså den man skaber plads til, så vedkommende konstant er en trussel. Hvorfor fikse noget, der ikke er i stykker? Ja, det var ikke "en vild sæson" fra hans side af, da han har sat barren højt, men det var alligevel imponerende tal fra ham. Suarez og Neymar skal skabe rum til Messi, ikke omvendt. Messi bliver jo ikke farlig, hvis han skal falde helt ned på midten og have sit udgangspunkt derfra.
Enig- men jeg tror det er gjort for at suarez kan rykke ind mod midten, så man kan udnytte dennes spidskompetencer.
Suarez er ikke kant og skal ret beset heller ikke bruges sådan, vi skal ikke have ødelagt det han kan.

Ligeledes kan han være en hovedstødstrussel, hvilket messi måske ikke er bedst til.

Kort sagt, der spiller nok flere parametre ind som baggrund for denne taktik, hvis vi får suarez på sit højeste og neymar fortsætter, samtidig med messi stadig laver 25-30 på en sæson. Så kan det endelig blive endnu mere giftigt end hidtil.

Det var så endelig ikke kortere sagt..........zzzzzzz

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Fremragende opstilling og den stærkeste vi kan stille med uden Ini... Uh jeg glæder mig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Tello »

kklaus skrev:Ingen Bartra :(
Billede

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Kubala »

Enig- men jeg tror det er gjort for at suarez kan rykke ind mod midten, så man kan udnytte dennes spidskompetencer.
Suarez er ikke kant og skal ret beset heller ikke bruges sådan, vi skal ikke have ødelagt det han kan.

Ligeledes kan han være en hovedstødstrussel, hvilket messi måske ikke er bedst til.

Kort sagt, der spiller nok flere parametre ind som baggrund for denne taktik, hvis vi får suarez på sit højeste og neymar fortsætter, samtidig med messi stadig laver 25-30 på en sæson. Så kan det endelig blive endnu mere giftigt end hidtil.

Det var så endelig ikke kortere sagt..........zzzzzzz


Suarez behøver ikke at være spidsangriber, da han kan bidrage med en masse andet. Han er ikke så statisk. Man skal huske, hvad Pep sagde. Skab plads til Messi, gør ham til omdrejningspunktet, den man skal søge og så vil man se løjer. I øvrigt er jeg godt klar over, hvad man(Luis Enrique) har gang i, men jeg synes ikke om det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Messi er vel stadig omgangspunktet og den man søger?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

neymarJR

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af neymarJR »

It,s Suarez time !!! :smile:

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Kubala »

Nej, det mener jeg ikke, man gør. Det er ikke længere Messi, der er omdrejningspunktet, som man har set det, men også Neymar og snart Suarez ligeledes, når han kommer i gang. Jeg tror ikke, at man løser problemerne ved at lade Messi falde længere tilbage i banen og agere playmaker.
Senest rettet af Kubala lør nov 01, 2014 8:41 pm, rettet i alt 2 gange.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster