Luis "Lucho" Enrique

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Lasse N »

Piquénbauer skrev:Cool beans... Så får du lov til at råbe og skrige. Jeg vil hellere vente og se hvad der sker inden jeg får et hissy fit.
Vi kan ikke alle sammen være typen der klapper af holdet selvom de har spillet en dårlig kamp.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Næ... Men det mener jeg nu heller ikke at jeg har gjort. Kritiserede holdet efter APOEL, levante og malaga. Gider bare ikke råbe bål og brand endnu. Men fyr du den bare af så kan det være jeg tilslutter mig om nogle måneder hvor LE, spillerne og systemet faktisk har fået chancen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af soul_pitcher »

Lasse N skrev:
Piquénbauer skrev:Cool beans... Så får du lov til at råbe og skrige. Jeg vil hellere vente og se hvad der sker inden jeg får et hissy fit.
Vi kan ikke alle sammen være typen der klapper af holdet selvom de har spillet en dårlig kamp.
Vi er jo nogle, der støtter holdet i "modgang".
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Brombi »

soul_pitcher skrev:
Lasse N skrev:
Piquénbauer skrev:Cool beans... Så får du lov til at råbe og skrige. Jeg vil hellere vente og se hvad der sker inden jeg får et hissy fit.
Vi kan ikke alle sammen være typen der klapper af holdet selvom de har spillet en dårlig kamp.
Vi er jo nogle, der støtter holdet i "modgang".
Hell, soul_pitcher har støttet holdet siden 50'erne...

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af soul_pitcher »

Brombi skrev:
soul_pitcher skrev:
Lasse N skrev:
Piquénbauer skrev:Cool beans... Så får du lov til at råbe og skrige. Jeg vil hellere vente og se hvad der sker inden jeg får et hissy fit.
Vi kan ikke alle sammen være typen der klapper af holdet selvom de har spillet en dårlig kamp.
Vi er jo nogle, der støtter holdet i "modgang".
Hell, soul_pitcher har støttet holdet siden 50'erne...
Du har så evig ret, Brombær.
Dengang hvor jeg og min fader sad og hørte kampene i radio. Gento var som regel mit yndlings hadeoffer i El Classico.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Lasse N »

soul_pitcher skrev:
Lasse N skrev:
Piquénbauer skrev:Cool beans... Så får du lov til at råbe og skrige. Jeg vil hellere vente og se hvad der sker inden jeg får et hissy fit.
Vi kan ikke alle sammen være typen der klapper af holdet selvom de har spillet en dårlig kamp.
Vi er jo nogle, der støtter holdet i "modgang".
Jeg vil altid støtte og være fan af Fc Barcelona, men jeg har lov til at gøre det på en fanatisk og til tider kritisk måde. Roligan mentaliteten er ikke lige mig.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Drake »

Jeg er enig med Lasse N.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af JonasV »

Lasse N skrev:Roligan mentaliteten er ikke lige mig.
Drake skrev:Jeg er enig med Lasse N.

Hæhæ, du har ret, Drake. Meget kan man sige, men roligt anlagt - dét er du ikke ;-)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona coach Luis Enrique, who lives around 20 kilometres from the sports centre, frequently arrives at training by bike. #fcblive [md]
Tsk, troede han løb til træning..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Norbit »

FCBarcelonaChr skrev:
Barcelona coach Luis Enrique, who lives around 20 kilometres from the sports centre, frequently arrives at training by bike. #fcblive [md]
Tsk, troede han løb til træning..
Lidt skuffende, troede også at han løb den.
Hvilket ville være vildt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af kklaus »

Yesterday the cover of As said Lucho was “swimming in gum” after leaving Messi on vs Eíbar”, today Lucho posted a picture with a bag of gum!
Billede

:glad:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Har læst lidt om at Luchos pressemøde i dag skulle have været ekstremt skidt... Er der nogen der ved noget om det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af PuyolErGud »

Det her er alle kommentarerne fra pressemødet. Han virkede ikke specielt interesseret i at snakke med pressen.

"Lørdagens nederlag var logisk, eftersom vi har underlegne. Første halvleg var god, men vi spillede ikke vores normale spil i anden halvleg. Vi var ikke lige så gode som vores rivaler, så vi tabte."

"At Vermaelen stadig ikke er klar? Han spillede ikke i sidste sæson, så det er normalt, at han nu har brug for tid til at blive helt klar."

"Douglas? Han er stadig ved at blive klar. Jeg er sikker på, at han kan hjælpe os i fremtiden. Jeg tror på, at han kan indrette sig."

"At Mathieu blev overrasket over at han spillede venstre back? Han kan spille i midterforsvaret og på venstre back. Forstår ikke, hvorfor han blev overrasket... Han burde blive overrasket, hvis han havde spillet som angriber."

"Luis Suárez spillede rigtigt, rigtigt godt mod Madrid. Nu skal vi bare arbejde med hans positionsspil."

"At Suárez ikke er iblandt de 23 nomineringer til Balon d'Or? Jeg snakker ikke om den liste. Jeg stemmer ikke, så jeg vil ikke kommentere."

"Jeg tager skylden for, hvad der skete på Bernabeu. Spillerne var fuldt fokuseret."

"Messi var fit til at spille kampen."

"Jeg fortæller spillerne, at de ikke skal være på smertestillende. Hvis de gør det, er det en sag mellem dem og lægerne."

"Messi forbedrer sig. Han havde noget irritation efter El Clásico."

"Den Catalanske Supercup bliver meget godt for os. Jeg ser frem til at se holdet."

"Jeg er ikke nede, jeg er motiveret."

"Montoya? Jeg er klar over, at det er en skrøbelig situation, men det er en del af jobbet. Opførslen skal være eksemplarisk. Han bør vente for at få sin chance."

"Vi arbejder hårdt for at undgå situationer, som kan få os til at tabe."

"Jeg er ikke bekymret over forsvarets præstation."

"Hvis vi skulle spille El Clasico igen, ville det blive sværere for dem at vinde."

"Holdet var ked af det, fordi det ville have været vigtigt for os at vinde kampen."

"Der er folk som er i stand til at lytte og acceptere kritik. Sådan er jeg ikke."

"Hvad vores mål er? At vinde titlen eller at vinde mod Madrid? Det er logisk, er det ikke det? Jeg ville på forhånd hellere tabe mod Atletico og Real Madrid, hvis det ville betyder, at vi alligevel ville vinde ligaen i sidste ende."

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af emo »

Har læst at det skulle have været en mindre god presser fra hans side. Mathieu situationen er bare dum, Mathieu skal ikke klage eller være overrasket offentligt, og LE skal ikke kommentere kontra på det.

Allez, Lucho!
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af A$AP »

Billede

Billede

Sådan noget burde ikke ske før og efter en Clasico, det burde ikke ske overhovedet. I følge nogle journalister, så kan Mathieu overhovedet ikke lide at spille LB mere efter at have spillet CB i så lang tid. Tror ikke rigtig på det. Modric har også været ude og sige at Rakitic har været meget ked af ikke at starte i kampen i lørdags. Lucho sagde også at hvis spillerne var utilfredse over noget, så skulle de sige det personligt til ham og ikke sige det til pressen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst