25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af theKing1988 »

Storken skrev:Min største bekymring er, at vi bliver langsomt dårligere. Vi har ikke oplevet en opadgående kurve siden Peps 3. sæson. Jeg kan godt være nervøs for vores situation om et par år, hvis vi ikke får en træner og ledelse, der forstår alvoren af situationen.
Jeg vil nu ikke sige at vi langsomt bliver dårligere og dårligere. Offensivt set har vi hængt meget bedre sammen i starten af denne sæson og defensivt har vi også taget et skridt op eller to i forhold til sidste sæson. Vi er ikke lige så frygtindgydende som i de første to Pep-sæsoner men jeg tror da absolut det hænger sammen med at Xavi er blevet ældre og at han ikke er i stand til at styre vores spil på samme eminente måde som han gjorde den gang.

Messi har altid været ham der har omsat Xavi's genialiteter til mål og resultater, men sådan som jeg ser det er vores største problem lige nu at vi spiller et system der er bygget op på en Xavi der leverer på sit ypperste og det har Xavi ikke gjort i de sidste to sæsoner, tre hvis vi er lidt hård ved ham. Ikke dermed sagt at han ikke har spillet godt, men han er bare blever ældre og det er tydeligvis blevet sværre for ham at ramme det der fuldstændige vanvittige topniveau han havde i slutningen af 00'erne.

Jeg ved ikke om Rakitic er manden til at tage over for ham. Jeg tror ikke Iniesta ville kunne gøre det heller. Han har
et fænomenalt topniveau men bundniveauet er ikke ligefrem Xavi'sk anno 08-11.

Måske det ville hjælpe hvis vi generelt begyndte at spille noget hurtigere. Jeg synes generelt vi forspilder for mange gode kontrachancer i løbet af kampe ved at se sidelæns istedet for fremad. Der er ikke noget galt i at veksle mellem hurtigt spil og kontrollerende spil, jeg synes bare personligt at i løbet af de sidste to år har fokusset været alt for meget på det kontrollerende spil og vi er gået hen og blevet forusigelige som et resultat at dette.

Vi har tre af verdens bedste kontramaskiner oppe foran nu, det burde vi udnytte.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Netop igår spillede vi rigtig meget kontra, så det forstår jeg ikke.
Senest rettet af Visca El Barca søn okt 26, 2014 11:46 am, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

No jinx :cool:

http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/a ... -og-madrid

Godmorgen og Visca Barca!......14 dage til løsrivelsen.... tik tak tik tak
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Så kan ter Stegen vist også begynde at få nogle la liga minutter...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Så kan ter Stegen vist også begynde at få nogle la liga minutter...

Jeg synes nu ikke Bravo har gjort det dårligt. Han var ret god i går, synes jeg. God med fødderne, god i luften og ret god til at sætte spillet igang hurtigt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

neymarJR

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

Visca El Barca.Det kan bestemt ikke afvises at du har ret med hensyn til pique,hvilket jeg faktisk tror du har.Problemet er det transferban,barca har hængende over hovedet,vi har bare ikke muligheden for til januar at købe,medmindre sportsdomstolen ikke kommer med en endegyldig afgørelse endnu,hvilket jeg ikke mener de hareller?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:
Brombi skrev:Så kan ter Stegen vist også begynde at få nogle la liga minutter...

Jeg synes nu ikke Bravo har gjort det dårligt. Han var ret god i går, synes jeg. God med fødderne, god i luften og ret god til at sætte spillet igang hurtigt.
Det var ikke for at sige at Bravo er/var dårlig. Men det er rimelig tydeligt, at ter Stegen ikke fik spilletid i La Liga, pga målscoren. Det ville være "synd" for ter Stegen hvis det var ham, vores første mål gik ind på.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:
Brombi skrev:Så kan ter Stegen vist også begynde at få nogle la liga minutter...

Jeg synes nu ikke Bravo har gjort det dårligt. Han var ret god i går, synes jeg. God med fødderne, god i luften og ret god til at sætte spillet igang hurtigt.
Det var ikke for at sige at Bravo er/var dårlig. Men det er rimelig tydeligt, at ter Stegen ikke fik spilletid i La Liga, pga målscoren. Det ville være "synd" for ter Stegen hvis det var ham, vores første mål gik ind på.

Aha ok, ja det kan der være noget om.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

At Pedro var udtaget til kampen i stedet for Sandro er en kæmpe joke, forstår det simpelthen ikkel.

Forstår ikke hvad Pedro laver på holdet.

Kom nu ind i kampen LUis.

Og Pique skal bruges som reservespiller mod dårlige hold fremover. manden kan ikke løbe, kan ikke dreje rundt hurtigere end min bedstemor, altså han er så langt fra prof-niveau, så sygt at se ham på banen. Lad ham nu trække sig tilbage og nyde livet med Shakira og sine børn, han skal ihvert fald ikke spille fodbold mere for os.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Nå, på med vanten ...vesten, op på hesten. Eller på med blazeren, op på cyklen. Visca Barca!

Billede

neymarJR

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

Det er min skyld vi tabte,havde glemt at lægge mit barca flag på gulvet foran tv,et,det plejer jeg at gøre,og det bringer lykke,sorry. :smile:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har lige genset kampen og synes at vi manglede Pedro fra start. Hans konstante boldjagt manglede i høj grad.
Han er ikke effektiv foran mål men jeg vil hellere have ham løbe rundt hele tiden efter bolden og stresse Puta end at se Suarez gøre helt det modsatte. Men i Suarezes kontrakt (ligesom i Neymars kontrakt) står der at han SKAL spille de store kampe.
MDCCCXCIX

neymarJR

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

Lopezzz .Det vil du også se suarez gøre når han kommer i kampform,i liverpool kalder man ham bæstet,med god grund.
Nu er jeg så også fan af liverpool,og ser deres kampe,og de mangler i den grad suarez i år,når han er på sit topniveau,er han en af verdens 5 bedste spillere,vi vil komme til at mange mål fra ham,vent og se. :smile:

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Der var ellers god stemning hos familien.
Ærgerligt.

Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Lopezzz skrev:Jeg har lige genset kampen og synes at vi manglede Pedro fra start. Hans konstante boldjagt manglede i høj grad.
Han er ikke effektiv foran mål men jeg vil hellere have ham løbe rundt hele tiden efter bolden og stresse Puta end at se Suarez gøre helt det modsatte. Men i Suarezes kontrakt (ligesom i Neymars kontrakt) står der at han SKAL spille de store kampe.
Hehe nogle gange kan jeg simpelthen ikke forstå om du er seriøs eller om du tager pis på os alle. Du er en svær mand at gennemskue ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster