25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af mathi »

Jesni skrev:Og her ser vi problemet. Vores defensiv er alt for dårlig. Det der med 1 mål lukket ind i de foregående kampe, var kun varm luft.
Hurra for at så mange mente Mathieu var et fantastisk køb. Han er blot endnu en middelmådig aldrende forsvarsspiller til flokken. Bartra skal til at spille fast, nok sammen med Masch. Pique er helt væk.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:Surt nederlag, men livet går videre. Real Madrid ville det mere og de fortjente sejren. Jeg mangler at se lidt vilje fra vores spillere. Det ville klæde dem at yde alt hvad de kunne i El Clasico.
Har det på samme måde. Masch er den eneste der kan være sin indsats bekendt.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Glæder mig til Suarez er spillet ind på holdet, det var noget af en ilddåb. Kunne godt tænke mig at der snart skete ét eller andet med forsvaret. (Læs: Noget med Pique)

Sergio Roberto har jeg ikke kæmpestor fidus til. Dog håber jeg at han får sat sig igennem og får vist sine kvaliteter. Især fordi han næppe bliver skiftet ud med en Halilovic f. eks. (Som jeg er mere hooked på, når tiden kommer)

Sandro/Munir i stedet for Pedro.

Det giver en følelse af Deja vu at skrive "Jeg håber holdet tager dette som et wake up call" - Det mener jeg at have læst og skrevet et par gange for ikke så lang tid siden.

Tillykke til RM med sejren.
Håber inderligt at vi knusker dem næste gang.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Efter første Clasico, så er man utilfreds med LE, come on. Lad manden vokse og vise sine tanker og ideer. Havde vi været mere kyniske, ja Messi kunne det sagtens have set anderledes ud.
Allez...

neymarJR

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

Dytrax et godt indlæg fra dig,ros herfra. :smile:

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Vi spillede for meget på kanterne.
Vi var dårlige defensivt på backs.
Vi har trætte spilllere
Pique fucker op på et dårligt tidspunkt
Messi skulle have scoret til 2-0
Próxima Estación.... Parallel!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

New year, new coach, same problems. Jeg synes i den grad vi mangler lederskikkelser på dette hold. Vi har kun masche. De andre går rundt og viser ingen vilje og løber ikke nok for hinanden. Det er også klart vi ikke kan dirke forsvar op, når vi spiller i skildpaddefart. Jeg er stadig optimistisk for sæsonen, men der skal ske ting og sager.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Madrid er verdensklasse. Man må give respekt, når det er fortjent og det var det i særdeleshed i aftes. De spillede os under gulvtæppet.

De viste virkelig passion, gejst og kæmpede som besatte for hvert evigt eneste bold, Modric kaster sig ind i dueller og vores forsøg udenfor feltet, Isco løb en lille marathon, James giver den alt hvad den kan bære, hvorimod samtlige vores spillere virkede træge, tunge og uden iver.

Xavi, Iniesta, Sergio har det ikke længere. Ingen af dem. Sergio er hvor man formodede Iniesta var; under niveau, med momentvis gode optrædener. Iniesta er hvor man formodede Xavi var. Over the hill. Det argument har intet med alder at gøre, Iniesta er faldet sindssygt meget i niveau. Ikke et under Spanien spiller som en sæk nødder, når hele stammen på holdet ikke holder niveau. Iniesta er jo blevet lort. Glem navnet, hans historiske betydning, se på det sportslige aspekt. Han afføder ingen autoritet, der er intet kreativt, ingen mål, sjældent nogen assist. Özil er blevet slagtet det forgangne år i Arsenal, men endog han er ikke faldet så meget i niveau som Iniesta.

Messi var egentlig ikke så dårlig som vi umiddelbart synes, han manglede bare i høj grad løb omkring sig - Ancelotti's tropper, havde også zoneopdækning på hele banen og udførte deres defensive arbejde til perfektion. De kæmpede som soldater, utrætteligt og selvopofrende for makkeren ved siden af.

Mest overbevisende sejr fra Real Madrid i en clasicó siden 4-1 nederlaget under Rijkaard. Jeg synes stadig vi skal være lidt forbeholdende inden vi søler LE's navn til med postulater om 'intet nyt under solen' og 'manden havde ikke nosser alligevel' - Han kan ikke spille kampen for os, Madrid er i en formidabel form og holdet er stadig under renovation. Der er mange ting som er lykkedes hidtil, men vi må også bare erkende at holdet ikke går en ny Pep-æra i møde lige foreløbigt, hvis nogensinde igen. Sidder lidt med fornemmelsen af, at vi alle havde forventet os en vanvittig succesfuld sæson a lá Pep 2008/09. Det er tydeligt, at der først og fremmest mangler en ny selvforståelse; vi er ligenu ikke det bedste hold i verden, ej hellere i ligaen. Vi er ligenu ikke det mest hårdtarbejdende hold i verden, ej hellere i ligaen. Når man først kan nå den til en erkendelse af de to problemstillinger og bygge videre henimod at få ændret på disse, så tror jeg sagtens vi kan etablere os igen.

Desuden er der ingen skam i at tabe til dette Madrid-hold på udebane. De viser klar styrke og vi ligger stadig et point foran dem, med en kamp på hjemmebane. Hvis man skal tage noget positivt med fra kampen (der er ikke meget) så synes jeg Suarez gjorde fin figur og kunne med lidt held have noteret sig for 2 oplæg, havde Messi scoret på sin kæmpe direktør i første halvleg. Desuden spiller Masch en god kamp og Neymar har nu scoret i 6 kampe i streg. Bestemt godkendt.


Kampens lort: Mathialvesqué Busqiesta.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Havde Messi scoret var det blevet en helt anden kamp hvor Madrid var kommet længere frem og havde givet mere plads bagtil.

Jeg er med på at vi defensivt var elendige, undtagen Masch, men lad os nu ikke dømme holdet ude af alt pga et par dårlige kampe imod PSG og Madrid.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af mathi »

Fritte skrev:
mathi skrev:
Jesni skrev:Og her ser vi problemet. Vores defensiv er alt for dårlig. Det der med 1 mål lukket ind i de foregående kampe, var kun varm luft.
Hurra for at så mange mente Mathieu var et fantastisk køb. Han er blot endnu en middelmådig aldrende forsvarsspiller til flokken. Bartra skal til at spille fast, nok sammen med Masch. Pique er helt væk.
Ahvaba! Matijø har vist sig i de foregående kampe at være GULD VÆRD.
Ja mod Elche, Levante og Osasuna.. Hurra for ham.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg håber at Puyi finder Mascherano og giver ham en ordentlig bjørnekrammer. Mandfolkepræstation af El Jefecito. Jeg er sikker på at Puyol var stolt.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Ud med Mathieu, pique bøsserøv elendig, busquets, alves, iniesta, Xavi, pedro.
Lad dem sidde over i nogle kamp. Hold kæft hvor Mathieu irriterede mig på den back. Han bidrog med intet!
Kampen kunne let være sluttet 6/7-1. Hvis de gad.
Messi var ikke på banen efter sit gule kort.
Den eneste der virkelig har fortjent en plads på holdet er mascherano. Han er den anfører vi mangler. Iniesta kan knap nok råbe, det samme er gældende for Messi.
Skuffende i alle aspekter.
Er så sur!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Elendig præstation! Intet fungerede! Lucho lavede nogle, især på det taktiske. Hans 4-4-2 fungerede absolut ikke! Han gik i Carlos fælde med begge ben.

Krydret med spillernes elendig præstation, er det forventet at vi taber! Der var alt for mange spillere som ramte en decideret off-day. Suarez var god i første halvleg, især de første 15-20 minutter. Derefter faldt han også igennem, men det er forventet. Man kan ikke forvente at han skulle gå forrest i aften, hans første kamp. Jeg så dog mange positive ting fra ham, han kan bringe flere aspekter til vores spil. Når han er i form og har fået etableret et samarbejde med de andre, vil han være livsfarlig. En spiller der kan vinde kampene for os på egen hånd. Også de helt tætte kampe.

Leo var låst i den rolle, han fik. Planen var sjovt nok, at skabe mere rum omkring ham og give ham mere plads med hans nye rolle, men det var tværtimod! Han spillede tit i overbefolket områder og skulle tæt forbi mange spillere på meget små områder. Han hjalp så heller ikke sig selv, ved at miste modet tidligt. Han virkelig træt og fraværende!

Ini var elendig, men det er ikke noget nyt. Han har spillet meget få gode kampe og relativt få godkendt kampe for os, de sidste to sæsoner. I dag kroner han sin indsats med at give et mål væk! Xavis succesfuld aflevering stats sagde 78 procent, det siger alt om hans præstation. Spillet gik alt for hurtigt for ham. Lucho ville give Leo mere plads, men det havde en direkte negativ effekt på Xavis præstation. Vi fik aldrig etableret noget afleveringsspil. Meget af det skyldes, udover de enkelte spillers dårlig præstation, at 4-4-2 lagde mere op til hurtigt spil, hvor man ofte hopper en kæde over. I dette tilfælde midtbanen.

Det hjalp så heller at Mathieu og Pique var decideret elendige! Pique kostede et mål og kunne have kostet mindst et mere. Mathieu havde aldrig styr på sin mand på venstreback, var rigtig rigtig langsom i tilbageløb, løb forvirret rundt, efterlod masser af plads til sin direkte modstander. Han er alt for aggressiv og fokuserer alt for meget på bolden, ikke godt. At han så smed bolden væk og fejlede de simple afleveringer i det offensive spil, gjorde tingene værre.

Masch spillede en godkendt kamp, mere end godkent. Dani gjorde det også godt. De kan ikke rigtig kritiseres, synes jeg. Cristiano var f.eks. usynlig. Bravo kan man heller ikke klandre. Alle de andre var bare helt helt væk. Også Neymar, han tog slet ikke de defensive løb, som han SKAL og så forsvandt han ud af kampen, efter en rigtig god start.

Denne kamp skal bare glemmes. Eller det skal den jo ikke. Man lærer mest af et nederlag. Denne kamp skal analyseres, så vores trænerstab lærer masser af ting fra dem. Dette nederlag gør selvfølgelig ondt, men det er en del af sporten. Det vigtigste er, om vi kan komme tilbage efter denne præstation. Om vi kan vise overskud. Om Lucho har den taktiske sans og viden, der skal til! Det bliver spændende at se, nu har han i hvert fald fået en lærerstreg.

Lad os komme videre. Mon ikke spillerne vil stramme sig gevaldigt op. Det tror jeg. Det kan Lucho godt klare.

En anden ting er, at det måske er godt for alle parter, hvis Pique sendes afsted. Han virker træt i det, det virker ikke som om Lucho har den helt store tiltro til ham (han skal vel kun i aften, fordi Lucho har endnu mindre tiltro til Bartra. Havde Alba spillet, var Pique 100% på bænken). Det ville være bedst, hvis han skifter omgivelser. Han er en fantastisk spiller, så længe han har motivationen. Han har brug for en ny udfordring.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Hold kæft hvor vil jeg ønske at jeg kunne banne folk! Argh!
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

B-Freak skrev:Havde Messi scoret var det blevet en helt anden kamp hvor Madrid var kommet længere frem og havde givet mere plads bagtil.

Jeg er med på at vi defensivt var elendige, undtagen Masch, men lad os nu ikke dømme holdet ude af alt pga et par dårlige kampe imod PSG og Madrid.
Det er de eneste kampe hvor vi rigtig blev testet, også taber vi.
PSG stillede i mine øjne, ikke med stærkeste holdopstilling.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster