Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Nói NPO »

Jesni skrev:
Blaugrana92 skrev:
Nói NPO skrev:Så skal vi til det igen :roll: http://sporten.tv2.dk/2014-10-06-aarets ... ke-i-tvivl
Ja, så kører kampagnen igen. Gad vide om Florentino beder sine trænere, om at køre kampagnen hvert år? Sidst var det nærmest helt absurd. Skal vi godt nok til dét cirkus igen?
Er der noget galt i at lave en lille kampagne for sin kandidat? Det er jo ikke ligefrem fordi, at vi i Barcelona bare tier stille og lader Messis resultater tale. Mon ikke lige Xavi, Iniesta, Pique og Luis Enrique lige bliver spurgt til dette emne inden snart?
Synes bare at det er vildt så tydeligt det er!? År efter år begynder daværende real træner på det samme. Ja okay, måske siger Lucho også at Messi er den bedste, bare ikke på samme måde (arrrrogant).

Synes også at det er sjovt hvordan Mourinho føler sig fri til at rose Messi (efter VM) efter at han stoppede i Real.

Desuden er jeg også lidt enig med Wenger. Normalt ville det være svært at bedømme ordentligt (så mage forskellige former for spillere), men i det her tilfælde er det ret så tydeligt :cool:
Den lille ananas

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:Hvordan mon Ancelottis holdning var før Madrid jobbet? :) Det bliver for subjektivt og snævertsynet når det er folk i de respektive klubber (Madrid & Barca), som skal svare på, hvem der er den bedste. Når det er sagt synes jeg klart, at der er en forskel i kampagnen fra Madrids side i forhold til Barcas, hvad angår "hvem der er den bedste" - så det nærmer sig det groteske.
Er det ikke fuldstændig ligegyldigt, om Real Madrid gerne vil lave en kampagne omkring Ronaldos kandidatur for kåringen? Hvad er det, der er forkert i det? Vi i Barcelona gør det, og Real Madrid gør det naturligvis også.

Jeg kender ikke Ancelottis holdning, før han fik jobbet i Real Madrid. Men det naturligvis en del af jobbet i Real Madrid, at tilkendegive ens støtte til Ronaldo. Det samme gælder jo her i Barcelona. Det er sku sjovt, at der ikke er én i vores eller Real Madrids trup, der har synes, det andet holds verdensstjerne var den bedste. Det er selvfølgelig en del af at være i de to klubber, så længe de to spillere er, hvor de er.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Elbarca »

De Maria udtalte da at Messi var verdens bedste spiller, da han endnu var Madrid spiller.

Det ulækre er ikke at Ancelotti udtaler at Cristiano fortjener titlen. Det ulækre er at han ligesom trænere før ham ændrer karakter efter de har fået jobbet i Madrid. Til det i mine øjne usympatiske. Det er ofte måden de udtaler ting på, som ofte følger samme røde tråd, som var den direkte dikteret af Perez. Den dér lidt irriterende arrogante selvforståelse, som selv i krisetider kan postulere at Real Madrid er øjeblikkets bedste hold i verden. Den selvforståelse adopterer den ene Real træner efter den anden.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

A da li' glad
Messi er bedst, alti' alti'

Jeg er lidt enig med Jensi her, men måden hvorpå RMD kørte kampagne i 2013, plus Fifa's forlængelse af stemmetiden var helt Groucho Marx efter min mening!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Journalisten »

emo skrev:Jo, og så fortæller de vel sandheden. Om at det er latterligt overhoved at afholde en afstemning når Messi er så så så langt foran alt og alle.
Jeg må hellere lige høre dig. Som du ved, er jeg selv i den modsatte lejr, men har faktisk altid syntes, at Messi var en bedre fodboldspiller en Ronaldo. På det sidste, synes jeg Ronaldo har været bedre. Fælles for alle mine forskellige holdninger har dog været, at det altid har været med et kussehår, at den ene var bedre.

Jeg synes dog det er en smule usagligt at sige, at den ene (i dette tilfælde Messi) er langt langt foran den anden. Er det din helt ærlige og ydmyge holdning? :)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Journalisten skrev:
emo skrev:Jo, og så fortæller de vel sandheden. Om at det er latterligt overhoved at afholde en afstemning når Messi er så så så langt foran alt og alle.
Jeg må hellere lige høre dig. Som du ved, er jeg selv i den modsatte lejr, men har faktisk altid syntes, at Messi var en bedre fodboldspiller en Ronaldo. På det sidste, synes jeg Ronaldo har været bedre. Fælles for alle mine forskellige holdninger har dog været, at det altid har været med et kussehår, at den ene var bedre.

Jeg synes dog det er en smule usagligt at sige, at den ene (i dette tilfælde Messi) er langt langt foran den anden. Er det din helt ærlige og ydmyge holdning? :)
Jeg er ikke emo, men mit svar er klart ja. Jeg synes at Messi som fodboldspiller ikke har sin lige. CR er en målmaskine, ingen tvivl om det, men det som Messi kan med sit blik, pasninger, driblinger og kropsfinter er simpelthen i en liga for sig selv.
Iniesta er også imo en bedre fodboldspiller end CR. Vi snakker ikke om at score mål og sammenligne spilleres stats, men at se dem spille og det de kan med bolden.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »

Comparing Cristiano to Messi is an exercise of ignorance in Football. Messi is Messi. Others, footballers.” - Miguel Angel Lotina


Kan ikke siges bedre. Messi har sat standarden, de andre forsøger at nå den.

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Journalisten »

SpillerSomMESSI skrev:
Journalisten skrev:
emo skrev:Jo, og så fortæller de vel sandheden. Om at det er latterligt overhoved at afholde en afstemning når Messi er så så så langt foran alt og alle.
Jeg må hellere lige høre dig. Som du ved, er jeg selv i den modsatte lejr, men har faktisk altid syntes, at Messi var en bedre fodboldspiller en Ronaldo. På det sidste, synes jeg Ronaldo har været bedre. Fælles for alle mine forskellige holdninger har dog været, at det altid har været med et kussehår, at den ene var bedre.

Jeg synes dog det er en smule usagligt at sige, at den ene (i dette tilfælde Messi) er langt langt foran den anden. Er det din helt ærlige og ydmyge holdning? :)
Jeg er ikke emo, men mit svar er klart ja. Jeg synes at Messi som fodboldspiller ikke har sin lige. CR er en målmaskine, ingen tvivl om det, men det som Messi kan med sit blik, pasninger, driblinger og kropsfinter er simpelthen i en liga for sig selv.
Iniesta er også imo en bedre fodboldspiller end CR. Vi snakker ikke om at score mål og sammenligne spilleres stats, men at se dem spille og det de kan med bolden.
Synes du tager fat på en lidt anden diskussion nu. For hvordan definerer man den bedste fodboldspiller? Efter dine definitioner vil jeg så mene, at Neymar er den bedste (rent teknisk).

Kigger vi bare overordnet på verdens bedste fodboldspiller (teknik, hurtighed, overblik, styrke, hovedspil) osv. + stats naturligvis, så er det en anden snak.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Ordet langt var nok lidt overdrevet. Men generelt enig med SpillerSomMESSI
Allez...

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Nói NPO »

Journalisten skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Journalisten skrev:
emo skrev:Jo, og så fortæller de vel sandheden. Om at det er latterligt overhoved at afholde en afstemning når Messi er så så så langt foran alt og alle.
Jeg må hellere lige høre dig. Som du ved, er jeg selv i den modsatte lejr, men har faktisk altid syntes, at Messi var en bedre fodboldspiller en Ronaldo. På det sidste, synes jeg Ronaldo har været bedre. Fælles for alle mine forskellige holdninger har dog været, at det altid har været med et kussehår, at den ene var bedre.

Jeg synes dog det er en smule usagligt at sige, at den ene (i dette tilfælde Messi) er langt langt foran den anden. Er det din helt ærlige og ydmyge holdning? :)
Jeg er ikke emo, men mit svar er klart ja. Jeg synes at Messi som fodboldspiller ikke har sin lige. CR er en målmaskine, ingen tvivl om det, men det som Messi kan med sit blik, pasninger, driblinger og kropsfinter er simpelthen i en liga for sig selv.
Iniesta er også imo en bedre fodboldspiller end CR. Vi snakker ikke om at score mål og sammenligne spilleres stats, men at se dem spille og det de kan med bolden.
Synes du tager fat på en lidt anden diskussion nu. For hvordan definerer man den bedste fodboldspiller? Efter dine definitioner vil jeg så mene, at Neymar er den bedste (rent teknisk).

Kigger vi bare overordnet på verdens bedste fodboldspiller (teknik, hurtighed, overblik, styrke, hovedspil) osv. + stats naturligvis, så er det en anden snak.
Hvordan er det en anden diskussion? Skal vi nu til at kåre verdens efter hvem der scorer flest mål?
Neymar er god teknisk, men er stadig også langt fra Messi pt.
Ronaldo er en målmaskine. Hurtig, god teknik, god placeringsevne, vild fysik, god til at sparke (hvilket han gør alt for meget) og en god header.

Messi er også en målmaskine, men også så meget mere.
Han har et fantastisk blik for spillet, nok verdens bedste dribler, også en god header ( højden er dog imod ham) sindssyg hurtig med bolden, god sparketeknik, en af verdens bedste oplæggere, og nok en af de spillere der afgjort flest kampe de sidste 5 år. Alt det, og så scorer han ligeså mange (I nogle perioder flere) mål end Ronaldo.

Forstår ikke hvordan Ronaldo er foran Messi?
Den lille ananas

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Det er han heller ikke.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Elbarca skrev:De Maria udtalte da at Messi var verdens bedste spiller, da han endnu var Madrid spiller.
Nu havde Di Maria også et ben i hver lejr, eftersom de er på landsholdet sammen. Lad mig gætte; det var en udtalelse i forbindelse med en landsholdssamling?
Elbarca skrev:Det ulækre er at han ligesom trænere før ham ændrer karakter efter de har fået jobbet i Madrid.
Karakter? Jeg synes kun at se Ancelotti være en ret rolig og velovervejet tæner, når han fremtræder i medierne. Evt. eksempler, du kan komme med?
Elbarca skrev:Den dér lidt irriterende arrogante selvforståelse, som selv i krisetider kan postulere at Real Madrid er øjeblikkets bedste hold i verden. Den selvforståelse adopterer den ene Real træner efter den anden.
Det er vel okay at have den vurdering? Hvordan er vores selvforståelse omkring Messi? Når Ronaldo vinder titler, scorer masser af mål og bliver hædret som verdens bedste fodboldspiller, så sidder vi stadig og siger, at Messi er den bedste. Er det ikke selv samme arrogante selvforståelse, du kritiserer Real Madrid for at have? De har det omkring deres hold - vi har det omkring vores superstjerne.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Nói NPO »

Elbarca skrev:De Maria udtalte da at Messi var verdens bedste spiller, da han endnu var Madrid spiller.
Jesni skrev:Nu havde Di Maria også et ben i hver lejr, eftersom de er på landsholdet sammen. Lad mig gætte; det var en udtalelse i forbindelse med en landsholdssamling?


Lidt nemt at smide den der.
Elbarca skrev:Det ulækre er at han ligesom trænere før ham ændrer karakter efter de har fået jobbet i Madrid.
Jesni skrev:Karakter? Jeg synes kun at se Ancelotti være en ret rolig og velovervejet tæner, når han fremtræder i medierne. Evt. eksempler, du kan komme med?
Den forklaring med om hvorfor Di Maria og Alonso smuttede?
Den lille ananas

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Er der en der kan oversætte hvad der bliver sagt fra 12 min og lidt frem? Det skulle åbenbart være Tebas (liga præsident) som direkte siger at hvis resultaterne fra afstemning om de bedste spillere i ligaen var blevet offentliggjort så havde ronaldo ikke vundet de priser...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Gnomitz og 67 gæster