30/9 PSG - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af emo »

FCBarcelonaChr skrev:
klogfyr skrev:Når vi er i gang med at kritisere spillere så synes jeg at iniesta har spillet elendigt i laaaaang tid nu. Han er nærmest usynlig

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Det er sørgeligt, men sandt..
Ja, han har ikke ramt niveauet i en længere periode nu. Virker træt og langsom i sine træk. Han kan ikke længere udfordre på kanten som han kunne, men han kan stadig løbe med bolden og det vil jeg gerne se mere af. Mindre flair mere flow.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Jeg er rimelig rolig. Selvom især Rakitic og Busquets skuffede idag, synes jeg vi spillede rimelig godt til tider. Især forsvaret stod rimelig skarp. Vi snakker en af de hurtigste i Lucas, en evig farlig Cavani og en klassespiller i Pastore og alligevel klarer vores forsvar det godt - med undtagelse af Alves. Det fortæller nok også en del om ter Stegen. Skuffende kamp af ham. Han godt nok nogle drop, hvilket i sidste ende kostede os sejren. Det var ikke sket under Bravo. Jeg mindes også at ter Stegen altid har været dårlig i de store kampe, ved det ikke.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

Kæft jeg er frustreret.Jeg er så pisse frustreret over at vi spillemæssigt har udviklet os så forfærdeligt lidt de sidste fucking fire år! Det er jo fucking som at se de samme kampe om, og om igen. Pep, var slidt til sidst, Tito kunne ikke sætte sit præg (forståeligt nok), og Tata prøvede jo, og vi spillede så godt nok en rimelig vild første halvdel af sæsonen, men i den anden del røg vi tilbage til normen.... Så det er jo bar Tata der er dum eller noget... og nu lucho.

Synes den her kamp viser hvor hvor fulstændig outstanding en fodboldspiller Xavi har været og stadig viser en gang imellem. Legende. Rakitic har gør det godt, men han mangler stadig lidt. Regner dog ikke med at han (eller nogen som helst) nogensinde når op på Xavis niveau.

Eneste ting der gør mig glad er at Messi virkelig viste at han stadig gider og virkelig prøver på at ændre kampen.
Den lille ananas

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:Jeg er rimelig rolig. Selvom især Rakitic og Busquets skuffede idag, synes jeg vi spillede rimelig godt til tider. Især forsvaret stod rimelig skarp. Vi snakker en af de hurtigste i Lucas, en evig farlig Cavani og en klassespiller i Pastore og alligevel klarer vores forsvar det godt - med undtagelse af Alves. Det fortæller nok også en del om ter Stegen. Skuffende kamp af ham. Han godt nok nogle drop, hvilket i sidste ende kostede os sejren. Det var ikke sket under Bravo. Jeg mindes også at ter Stegen altid har været dårlig i de store kampe, ved det ikke.
Jeg forstår slet ikke, hvorfor Ter Stegen var på banen. I CL på en stor udebane, ville jeg alle dage vægte Bravos erfaring + at Ter Stegen ikke har spillet så meget. Det synes jeg er en meget mærkelig disposition af LE. Men udover droppet, så klarede han de små opgaver, der var, ganske fint.
Senest rettet af Jesni tirs sep 30, 2014 10:54 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af emo »

MAtS laver en fejl, og den er i fællesskab med Rakitic. Ellers kan han ikke gøre det store ved de to andre mål. En stabil nok kamp fra hans side, bare ærgerligt at en fejl skal koste.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

emo skrev:Du kan bedømme alt og alle i alle aldre. Men at afskrive ham allerde nu, gør man kun for at gå imod flertallet, og være ham den irriterende fætter /ven vi alle har.

:-)
Jeg undskylder, hvis jeg ødelagde den gode stemning ;-)

Pedro har eksempelvis aldrig været den talentfulde fodboldspiller, men han kom langt med en forståelse for Guardiolas spillestil. Jeg tror ikke det er et tilfælde, at han er faldet i niveau efter Guardiola smuttede. Han spiller eksempelvis tit gode kampe for landsholdet.

Munir skal blive bedre til at træffe den rigtig beslutning. Det er nemt at slå de dårligere modstand, hvis man har talent, men når man møder de gode hold, så er det tydeligt hvem der foretager dumme ting. Alves er et godt eksempel.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Busquets og Pedro kan virkelige ikke være deres indsats bekendt, hold da op de var elendige!

Mathieu og Messi var de bedste i dag!

Fatter stadig ikke hvorfor man bruger Masch som CB, han kan jo dårlig i luften! Og vi er elendige der i forvejen!! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ham her, var til gengæld god i dag. Dejlig gejst og vilje, noget som størstedelen af holdet manglede.

Billede

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg begynder at sætte spørgsmåls tegn ved både Pedro og Alves.. Synes ikke de er gode nok længere.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

Storken skrev:
emo skrev:Du kan bedømme alt og alle i alle aldre. Men at afskrive ham allerde nu, gør man kun for at gå imod flertallet, og være ham den irriterende fætter /ven vi alle har.

:-)
Jeg undskylder, hvis jeg ødelagde den gode stemning ;-)

Pedro har eksempelvis aldrig været den talentfulde fodboldspiller, men han kom langt med en forståelse for Guardiolas spillestil. Jeg tror ikke det er et tilfælde, at han er faldet i niveau efter Guardiola smuttede. Han spiller eksempelvis tit gode kampe for landsholdet.

Munir skal blive bedre til at træffe den rigtig beslutning. Det er nemt at slå de dårligere modstand, hvis man har talent, men når man møder de gode hold, så er det tydeligt hvem der foretager dumme ting. Alves er et godt eksempel.
Enig med din betragting vedr. Pedro, og specielt Tello, og har også set lidt af det hos Munir, men det er alt for tidligt at bedømme lige nu, det kan ligeså godt være nerver som der jo er forbundet med at spille på verdens bedste klubhold som 19 årig ;-) Sandro minder mig faktisk lidt om Pedro... Dejlig spiller.
Den lille ananas

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Storken, du skriver om spilforståelse som om det slet ikke kan udvikle sig, det er jo forkert. Det er derfor jeg finder det tyndt at kritisere Munir på baggrund af det.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Pinligt at læse alle de angreb på MAtS... Hvad havde i forventet? Der har ikke været noget tillid fra Lucho inden denne kamp andet end at han har fået lov til at stå mod APOEL. Og så bliver han smidt for løverne i sæsonens sværeste kamp hvor man tydeligt kunne se at han ikke kendte holdet. Det er simpelthen håbløst af Lucho.

Nu er MAtS den "dårlige" målmand fordi han lavede en fejl mod PSG på udebane mens Bravo er den gode selvom han ikke er blevet testet. Som jeg sagde tidligere så var der INTET at vinde for MAtS ved at stå denne kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

FCBarcelonaChr skrev:Ham her, var til gengæld god i dag. Dejlig gejst og vilje, noget som størstedelen af holdet manglede.

Billede
Men alligevel var han på grund af nedsmeltningen ikke helt tydelig nok og det er der hvor nissen skal overtage, men han er bare ikke den samme her som på landsholdet og det er i min optik et kæmpe problem

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Intet at vinde for MAtS men alt at tabe for dig, lyder det til. Du frygtede netop det der "dårligere af de to", og du ville selvf have elsket at se Bravo lave sådan en blunder, så du kunne bevise at MAtS skulle/skal være førstemålmand. Ingen grund til at forsvar ham, en fejl, kostede et mål, og det er det. Han er ung, Valdés lavede 50 fejl inden han blev accepteret, Pinto lavede fejl helt til han fyldte de 30 år..
Allez...

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:Pinligt at læse alle de angreb på MAtS... Hvad havde i forventet? Der har ikke været noget tillid fra Lucho inden denne kamp andet end at han har fået lov til at stå mod APOEL. Og så bliver han smidt for løverne i sæsonens sværeste kamp hvor man tydeligt kunne se at han ikke kendte holdet. Det er simpelthen håbløst af Lucho.

Nu er MAtS den "dårlige" målmand fordi han lavede en fejl mod PSG på udebane mens Bravo er den gode selvom han ikke er blevet testet. Som jeg sagde tidligere så var der INTET at vinde for MAtS ved at stå denne kamp.
Fuck- jeg er sgu enig med dig igen......
Luchos fejl

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster