30/9 PSG - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Glæder mig ikke til vi skal spille mod Puta!! Vi sejler defensivt igen!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

A$AP skrev:LE må gerne gå ud og vise at han er så kold som han giver udtryk for. Iniesta skal bænkes, jeg ser gerne Montoya spille i stedet for Alves. Anden udebane kamp i træk at vi spiller sådan her.
Jeg savner, at LE gik ud og tog et opgør med nogle spillere i transfervinduet, som Guardiola gjorde det. Alves skulle have haft sparket og muligvis også andre. Du kan sige ordet "disciplin" nok så meget, men hvis du ikke viser konsekvens, så sker der ikke noget. Alves er som altid elendig.

Man kan se tendensen ved Pique heldigvis. Han er på bænken. Men Busquets har ingen, der truer hans plads, og det har Alves, Iniesta, Alba og Rakitic heller ikke. Det er et kæmpe problem. Hvis Pique finder formen igen, så løser det noget af problemet (specielt med Busquets), men det halter mange steder.
Senest rettet af Jesni tirs sep 30, 2014 10:45 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Drake skrev:Glæder mig ikke til vi skal spille mod Puta!! Vi sejler defensivt igen!
Puta er den eneste klub som ikke kan finde ud af at forsvare mod os ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Sv: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

emo skrev:
Storken skrev:Munir er ikke specielt intelligent. Det er ikke helt uvæsentligt, hvis man vil have succes i Barca. Deulofeu lider under det samme. Man kan sige meget om Pedro, men han har spilforståelse.
Nej, han er også 19, så har han det ikke nu, har han det aldrig.

Tynd indlæg, Storken, du kan gøre det bedre. ;-)
Man kan sagtens bedømme en spillers spilintelligens i en ung alder. Munir træffer en del dumme beslutninger, hvilket sjældent er et godt tegn. Det samme gjorde Tello, hvilket han aldrig voksede fra. Jeg er ked af at sige det, men jeg tror ikke helt på Munir. Han er uden tvivl dygtig, men jeg tvivler på han får succes i Barca.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Neymar tør ikke tage det samme ansvar som på landsholdet, messi var ofte lidt for usynlig.
Vi tør ikke afslutte udefra og der er problemer på midtbanen såvel som i forsvaret.

Vores nyindkøb havde ikke den bedste dag, igen og pedro var vel egentlig bare sig selv

gygfo

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af gygfo »

Blaugrana92 skrev:
gygfo skrev:
Blaugrana92 skrev:
gygfo skrev:
Blaugrana92 skrev:
gygfo skrev:Jeg forstår heller ikke kritikken af rakitic
Du synes ikke at berøringerne har siddet løst i dag, at der har været for mange sløsede fejlafleveringer og at han, i samarbejde med ter Stegen, kostede os et dyrt mål? Igen, jeg elsker Rakitic og jeg tror på at han bliver god. Men det skal altså ikke skåne ham fra at jeg kritisere ham, når jeg mener at kritikken er berettiget.
Han har ikke været god i dag, men han er absolut ikke den værste. Pedro er elendig og det har han været i mange flere kampe end de sidste 3, du har set. Masch skal ikke være cb. Bussen har også været elendig. Alves.. Jeg kan jo blive ved, så jeg forstår ikke, du starter en jagt på lige præcis rakitic..
Der er ingen jagt på Rakitic. Det er noget du sidder og opfinder. Skal jeg virkelig understrege igen, at jeg elsker Rakitic og at jeg tror på at han nok skal blive en succes? Eller er det ikke nødvendigt, trods alt?
Slap dog af og læg den arrogante attitude på hylden, og kritiser dem som har præsteret ringe i 3 sæsoner i stedet for 3 kampe. Jeg har læst, at du elsker rakitic første gang du skrev det.
Jeg elsker alves, men synes, at han har spillet elendigt i lang tid. Skal jeg også begynde at bræge op om det? Trættende
Så det du foreslår, er at vi skal holde vores kæft her på forum, sidde i rundkreds og kun snakke om alt det positive? Jeg forstår overhovedet ikke hvor du vil hen. Jeg kommer med en kritik af Rakitic, som jeg argumenterer for, og åbenlyst mener er berettiget. Jeg synes ikke at det er urimeligt. Det er til gengæld urimeligt, at jeg skal beskyldes for at jagte Rakitic, for at give en nuanceret og argumenteret kritik af ham.
Nej, det var ikke det, der var meningen med min besked. Selvfølgelig skal vi snakke om de negative ting. Men så kom dog med kritikken, hvor den er mest berettiget. Jeg synes ikke, rakitic er den der har spillet dårligst. Langt fra. Igen må jeg bare sige pedro, hold fast hvor er han ringe, og har været det i flere sæsoner efterhånden. Fatter ikke der er nogle herinde, som holder hånden over ham.

Og jeg har mistet lysten til at være med herinde på forummet, når det er helt acceptabelt at blive mødt med arrogante og hånende kommentarer. Og det er ikke kun dig.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

3 mega dumme mål at lukke ind, normalt når Alves har en off-day så er Alba meget stabil, men i dag spillede hele forsvaret af helvedes til. Hvad fanden laver Alba og Mascherano inde i feltet ved det andet mål? Og Alba og Alves mangler begge deres modspillere ved det tredje mål. Piqúe plejer altså at dukke op i de store kampe, for at jeg rigtig vil tro på LE, vil jeg se at indsatser som disse får konsekvenser, ellers er det squ lige meget med regler og overvågning.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Du kan bedømme alt og alle i alle aldre. Men at afskrive ham allerde nu, gør man kun for at gå imod flertallet, og være ham den irriterende fætter /ven vi alle har.

:-)
Allez...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

De viser kampen mod Granada lige nu på Canal 8. Der står 3-0 pt., men jeg har en god fornemmelse. Den føring kunne sagtens blive fordoblet.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Synes vi fortjente et point. Vi spiller jo sådan set fint, men lukker 3 mål ind på decideret individuelle fejl! Alves er en spade. Koster 2 mål i aften. Første mål er det hans latterlige dribling som koster et frispark. 3. mål følger han ikke sin mand.

Vi skal bare op på hesten igen. Det er ikke en katastrofe at tabe til PSG. Messi ser skarp ud. Det trøster mig en hel del
Forumlegende

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Når vi er i gang med at kritisere spillere så synes jeg at iniesta har spillet elendigt i laaaaang tid nu. Han er nærmest usynlig

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Pedro er pedro, alves er alves, men hvad skete der lige for de 'bærende' spillere? Busquets var decideret elendig i første halvleg. Alba, dårligste kamp længe. Iniesta var efter min mening den der skuffede mig mest.
Mathieu, Mascherano og Messi var de tre der reddede os idag.

Pedro skal omgående på C-holdet.
Eller endnu bedre, han kan tage Douglas og Alves i hånden og smutte nogle år på ibiza.
Fuck man....
Senest rettet af Norbit tirs sep 30, 2014 10:51 pm, rettet i alt 1 gang.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Hvem ved, måske dette nederlag bliver et positivt vendepunkt? Får spillerne ned fra den høje hest? Lad os nu bare fortsætte med at vinde ligakampene og sørge for at slå Ajax og PSG i gruppespillet.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

klogfyr skrev:Når vi er i gang med at kritisere spillere så synes jeg at iniesta har spillet elendigt i laaaaang tid nu. Han er nærmest usynlig

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Det er sørgeligt, men sandt..

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Langtfra en katastrofe, hellere tabe denne kamp og have et hold som til tider viste flot spil, fremfor at tabe imod Ajax og spille vildt ringe!
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster