24/9 Malaga - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Vi har så lige spillet en kamp uden et fucking skud på mål.... Jeg mener, at det her er en decideret skandale fra LE !

Jeg ville iøvrigt ikke tøve med at flå Welligtons højre testikel af, hvis jeg fik chancen! Han er sådan et dyr!

Positivt at forsvaret er solidt. Negativt at vi skyder 0 gange på kassen .... Amen prøv at sig det højt! Og så ævler folk om en mere direkte spillestil i år ... Tror aldrig Real har haft en kamp uden skud på mål. Shit hvor er det pinligt
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Kubala skrev:Nåh, en virkelig dårlig kamp, men godt at den kommer så tidligt.
Jeg har så lidt tro på os efter de sidste 3 kampe, at jeg godt vil love dig, at der kommer mange flere af slagsen i løbet af de næste par måneder. Jeg ved godt at jeg lyder ufatteligt negativ og skeptisk, men det er bare så fucking tandløst, idéforladt og latterligt uinspireret, den omgang fodbold jeg har været vidne til de sidste 270 minutter. Så ringe at alt den tro på tingene, jeg nåede at få opbygget i løbet af de første par kampe, allerede er blevet revet helt ned til grunden - og lidt til. Fuck, jeg er frustreret.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Hvorfor er vi så heldige, at når vi endelig spiller skidt, så er det kollektivt alle som er ringe og ikke blot nogle få.

Grim tendens, med vores seneste kampe, og især, ude kampe. Vi skaber så lidt.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:Skandale... Og fedt med noget vildskab fra bænken. Lucho gik jo helt amok og viste præcis hvordan det skal gøres.
Jeg slukkede med 20 sek tilbage, var der noget jeg ikke så? Nu mærker LE for alvor hvad det vil sige at være Barca træner. Idag var der absolut ingen forskel på sidste års barca og dette.
Nej. Det var ironisk. Han stod forstenet og gloede på et hold som intet skabte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Spil Messi på højrekanten og Neymar helt til venstre. Suarez på toppen. Ikke mere pis

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

De eneste der kan gå fra kampen med en god kamp er Bravo, Pique og Bartra. Resten dumpede. Messi skuffede og viste endnu en gang at han er langt far sit niveau -tror aldrig han vender tilbage.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

1 point er bedre end ingenting ;-) ...godnat bitches!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

0 skud på mål, der ikke mere at sige end at SAMTLIGE spillere udover midterforsvaret og Bravo spillede elendigt, intet mindre. Der skal rettes op på en masse op til næste kamp, hvilket er hjemme mod Granada, hvor vi forhåbentligt tager revanche og går amok. Hahaha, jeg blev oppe for at se den her kamp, og nu skal jeg op om 6 timer.

Jeg er dog ikke så nedstemt efter denne her kamp, det sker hver sæson at vi har kampe som disse og en udekamp mod Malaga er bestemt ikke nemt, især ikke når ALLE spillere har en kæmpe off-day. Kan dog bare ikke helt forstå hvorfor han vælger at lade spillere som Mathieu og Alves stå over i dag, hvis de ikke er skadet.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Det er måske hellere ikke fair af LE at starte sæsonen godt, vi slugte det råt, at vi med det samme havde ramt niveauet og kunne alt.
Allez...

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Jeg håber virkelig, at Lucho har nosser nok til at ruske op i Messi og høre ham, hvad fanden han har gang i. Som "verdens bedste" bør han sgu gå forrest i en kamp som i dag og i det mindste ligne en, der overhovedet gider spille fodbold.
Selvfølgelig er det svære betingelser, når alle spiller som en sæk gødning, men han lavede INTET i dag. Jeg sad tit og kiggede på ham, og han kunne lige så godt have stået med ryggen til! Hvordan fanden kan han ikke være motiveret, når Ronaldo scorer mål som det passer ham?!

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Lasse N »

Elbarca skrev:
Drake skrev:Jeg frygter virkelig El Clásico! Det kommer til at blive grimt!
Hvad med Bilbao ude, Valencia ude, Sevilla ude, Atleti ude, Sociedad ude..

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Brombi skrev:De eneste der kan gå fra kampen med en god kamp er Bravo, Pique og Bartra. Resten dumpede. Messi skuffede og viste endnu en gang at han er langt far sit niveau -tror aldrig han vender tilbage.
Hvor blev jeg egentligt deprimeret af sidste sætning. Tror du har ret.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det mest pinlige er at vi var dårligere i anden halvleg. Vi havde spillet en elendig første halvleg og da vi så skulle vise hvad vi kan og tilspille os et resultat så gik vi rundt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Drake skrev:
Tolquhon skrev:
Drake skrev:Når vi må bide de næste 2-3 sæsoner i os, hvor Real M vinder ligaen!
Hahaha, vi er 4 point foran dem efter 5 kampe, og alligevel tuder du som en lille pige? :lol:
Hold da k... Jeg ser bare frem af :roll:
Du ser hverken fremad eller bagud - du har lukkede øjne. Iøvrigt bider du absolut intet i dig, når du meget kort tid efter kommer med dette guldkorn:
Jeg frygter virkelig El Clásico! Det kommer til at blive grimt!
Dine impulsive alt-eller-intet indlæg er både noget af det sørgeligste og sjoveste jeg har læst på dette forum. Det vildeste er, at det ikke kun sker i kamptråde. I øvrigt har jeg ikke sagt noget om, at du skal stoppe. Tværtimod - bliv endelig ved. Jeg jubler hver gang jeg læser dine indlæg - så tak for det :glad:

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Piquénbauer skrev:Det mest pinlige er at vi var dårligere i anden halvleg. Vi havde spillet en elendig første halvleg og da vi så skulle vise hvad vi kan og tilspille os et resultat så gik vi rundt.
Enig. Der var på ingen måde en forbedring at spore efter halvlegen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster