Ivan Rakitić

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Luis Enrique »

Rakitic kommer til at konkurrere med Alba om at være vores bedste køb de sidste fem år, og jeg tror han kommer til at trække sig sejrrigt ud af den duel.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Blaugrana92 »

Luis Enrique skrev:Rakitic kommer til at konkurrere med Alba om at være vores bedste køb de sidste fem år, og jeg tror han kommer til at trække sig sejrrigt ud af den duel.
Der er kun ét eneste problem ved Alba, og det er at han er skadet lidt for ofte.

BarçaDK

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af BarçaDK »

Og så er han 20% cunt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Og 100% egern.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rakitic: "Comparisons with Schuster? It's an honour to be compared with such a great player, but I'm here to play my own game." #fcblive
Rakitic: "Douglas? Don't know him well but sure the club have done their job. We'll welcome him with open arms and hope he can help us soon"
Rakitic: "I'm having a great time playing with the best players in the world and I try to return the believe the coach has in." #fcblive
Rakitic: "Xavi is an idol. We all know what kind of player and person he is. I'm learning a lot from him." #fcblive
Rakitic: "Luis Enrique asks me to shoot from outside area? Of course, he knows me, it's part of my game. When I have the chance, I do it."
Rakitic: "Messi is the best player in the world and maybe the best ever. I'm grateful I can play with him." #fcblive
Rakitic: "Alonso and Di Maria leave Madrid? You have to respect their decision and wish them well. Alonso will have a great time in Germany"
Rakitic: "Define Barcelona's squad? Impressive, brillant... Think that answers your question (laughs)" #fcblive
Rakitic: "Deulofeu at Sevilla? He'll have a great time there. Their style suits him, he'll get better." #fcblive
Rakitic: "Covering Alves when he attacks? It's important I keep an eye on things when my full back goes forward. We all have to work hard."

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af rummenigge »

Han har gjort det (det anbefales at skrue ned for musikken):

phpBB [video]


Rakitic gør det godt defensivt også. Det var her Cesc havde mangler for Barca. Hvis han fortsætter så lover det godt.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Jesni »

Han mangler lidt flere vision i sit spil efter min mening. Men det kan naturligvis nå at komme endnu, når først han har fundet sig til rette på holdet.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Drake »

Jesni skrev:Han mangler lidt flere vision i sit spil efter min mening. Men det kan naturligvis nå at komme endnu, når først han har fundet sig til rette på holdet.
Enig. Vi må håbe det kommer.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad mener i med vision? Hans rolle er meget mere bundet end han tidligere har været vant til så tror ikke i skal regne med voldsomt mange assist osv. Han skal dække af defensivt og så ellers holde spillet i gang som f.eks. xavi gjorde det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Hvad mener i med vision? Hans rolle er meget mere bundet end han tidligere har været vant til så tror ikke i skal regne med voldsomt mange assist osv. Han skal dække af defensivt og så ellers holde spillet i gang som f.eks. xavi gjorde det.
So far har han spillet meget til siden, hvor Xavi var/er i stand til at slå bolde igennem kæderne, der rev det i stykker. Den vision i spillet mangler jeg lidt hos Rakitic. Men alt i alt, så har han gjort det fremragende. Jeg mangler bare lige lidt endnu for at være helt vild.

BarçaDK

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af BarçaDK »

Han er helt tydeligt langt fra så kreativ med sine afleveringer som Xavi. Til gengæld forventer jeg allerede fra første sæson et par mål på langskud.

Desuden løber Rakitic rigtig intelligent defensivt, jeg har ofte lagt mærke til, at han meget ofte er i en position til at vinde bolden.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af OliverDK »

BarçaDK skrev:Han er helt tydeligt langt fra så kreativ med sine afleveringer som Xavi. Til gengæld forventer jeg allerede fra første sæson et par mål på langskud.

Desuden løber Rakitic rigtig intelligent defensivt, jeg har ofte lagt mærke til, at han meget ofte er i en position til at vinde bolden.

Desuden er en af hans vigtigste opgaver at dække af, når Dani er væk fra højrebacken. Det har han mestret indtil videre..

BarçaDK

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af BarçaDK »

Yes, det er et punkt, hvor han hvert fald kan noget, Xavi ikke kan, det hjælper lidt på savnet.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Brombi »

Billede

Nej nej nej, godt han er over 18...

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Jesni »

Det ligner lidt et cover, til en DVD jeg ikke har lyst til at se.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster