Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

What that guy said. Det er ikke problematisk at afslutte ofte, hvis man gør det rationelt og logisk. Med andre ord, hvis man afslutter i situationer hvor der er en reel chance for at score. Altså ikke fra 30-35 meters afstand. Det er sådan set også det jeg hele tiden har sagt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »



Perez har alle dage været en idiot!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jesni »

Flax_Generous skrev:Men er det virkelig så problematisk, at Ronaldo afslutter meget? Han scorer jo også. Gerne 50-60 mål pr. sæson. Jeg har kun oplevet én anden spiller, der kan holde sådan et snit. Så ja, måske kunne Ronaldo engang imellem godt skrue ned for antallet af langskud, men den samlede pakke, man får med ham, er virkelig ekstraordinær.
Præcis min pointe. Jeg ser heller ikke problemet, så længe han leverer mål. Og det gør han med 51 mål i sidste sæsons 47 kampe.

Blaugrana92 skrev:What that guy said. Det er ikke problematisk at afslutte ofte, hvis man gør det rationelt og logisk. Med andre ord, hvis man afslutter i situationer hvor der er en reel chance for at score. Altså ikke fra 30-35 meters afstand. Det er sådan set også det jeg hele tiden har sagt.
En kritik af at han skyder for meget, er i mine ører en meget vag kritik, når nu han scorer så hyppigt, som han gør. Det er næsten åndssvagt at sætte hindringer på manden med de præstationer, han leverer. For mig lyder det mere som om, at folk bare skal finde noget at kritisere ham for, nu hvor Messi er henvist til 2. pladsen.

Langskud er en del af Real Madrids spil, hvorfor det er fint. I Barcelona hader vi det, og ser det som spild af boldbesiddelse - to verdener.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

BarçaDK skrev:
Flax_Generous skrev:Men er det virkelig så problematisk, at Ronaldo afslutter meget? Han scorer jo også. Gerne 50-60 mål pr. sæson. Jeg har kun oplevet én anden spiller, der kan holde sådan et snit. Så ja, måske kunne Ronaldo engang imellem godt skrue ned for antallet af langskud, men den samlede pakke, man får med ham, er virkelig ekstraordinær.
Problematisk? Lidt, men ingen spiller er fejlfri. At skyde fra 30-35 meter lige i favnen på modstanderens målmand er bare meget åbenlyst spild af boldbesiddelse i forhold til fx at aflevere til en holdkammerat, der ikke er i en god position, eller forsøge en håbløs stikning.
Ja, den perfekte spiller ville måske se holdkammeraten i stedet for at forsøge fra 30-35 meter, men jeg forstår godt, at hverken Ferguson, Mourinho eller Ancelotti for alvor har forsøgt at lære Ronaldo det. Hans mange afslutninger og enorme selviskhed giver nemlig samlet set mere end det koster.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Kan resten af snakken om ronaldo ikke tages i dennes tråd? Ingen grund til at forpeste Suarez tråden mere med alt den snak om penaldo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

gygfo

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

@barcastuff: Luis Suarez can't play first 3 CL games because of Fifa ban. His first game would be the away game against Ajax. #ucl #ucldraw

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

gygfo skrev:@barcastuff: Luis Suarez can't play first 3 CL games because of Fifa ban. His first game would be the away game against Ajax. #ucl #ucldraw
Det er en hjemmekamp mod ajax...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
Ig Steven Gerrard: "Emotional saying goodbye to the main man this morning. Best wishes to a phenomenal player
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af BarçaDK »

Rummeligt rum!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Heartbreaker »

BarçaDK skrev:Rummeligt rum!
Tænkte det samme :grin:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Poyet (coach Sunderland): "Suarez linking up with Messi and Neymar is a scary thought. I wish opponent's defenders all the best." [cope]

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af mathi »

barcastuff
Official: Barcelona will play their 9th Liga game of the season, away against Real Madrid, on Saturday 25 October at 18:00 #fcblive
note: as suarez' 4-month ban according to tas started on 25 june, it should end on 24 october and he'd be available for madrid game #fcblive

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Brombi »

Er den dom stadfæstet, eller ankede vi?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Official: Barcelona say CAS confirmed that the last day of Suarez' ban is Friday 24 October, so first game could be against Madrid next day
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Tsk, vi kan starte med Munir og stadig slå dem uden de store problemer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster