Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Kan vi ikke bare lige lynhurtigt blive enige om at Ballon d'Or gives for kalenderåret og ikke for sæsonen? Messi havde et utroligt skadesplaget efterår, hvor han aldrig så ud til for alvor at blive helt klar, og i min optik var det den udslagsgivende faktor. Ser man på sæsonen 2013-2014, synes jeg ikke at der var stor forskel på dem, hvis overhovedet nogen, taget omstændighederne i betragtning, og det er alt andet lige det mest fair at gøre; at tage omstændighederne i betragtning.

BarçaDK

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarçaDK »

Aargh, troede vi talte om den UEFA pris, Ronaldo fik i går. Stopper med at blande mig, når jeg åbenbart ikke engang gider at læse konteksten.

Men BG, med "omstændighederne" mener du så Messis skader? I så fald forstår jeg godt din pointe med, at Messi er bedre end alle, når han spiller. Men en del af en "verdens bedste-sæson" må være, at man udnytter sit talent til at hjælpe sit hold mest muligt, altså kan skader ødelægge en sæson i den henseende. Jeg synes fx heller ikke, at Gronkowski eller D. Rose kan være i betragtning til hhv. bedste tight end eller point guard det sidste år.

Det er i virkeligheden nok mest definitionen af prisen, vi er uenige om. Eller "uenige"... Jeg kender den ikke. Jeg ved ikke engang, hvilken pris vi snakker om. Nå.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jamial »

Jesni skrev:
Jamial skrev: Messi er klart, med mileskridt, bedre end alle andre - selvfølgelig skal han vinde.
Ja, normalt. Men det var han ikke i sidste sæson. Derfor var Ronaldo vinderen og ikke Messi.
Som sagt af en anden, så er der ingen der diskuterer den pointe med dig. Eller lad mig omformulere - Messi var skadet, så der var ingen reel konkurrence. Messi er stadig langt bedre end Ronaldo. Det ændrer ikke på det faktum at Ballon d'Or er blevet kritiseret voldsomt herinde, også de år Messi vandt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

"Jeg føler mig ikke som den bedste i verden. For mig er det at være nummer ét noget andet. Det er at være hengivende, ydmyg og at kunne mærke og værdsætte folkets kærlighed. Det er at kunne nyde og glæde sig over fodbold. Ikke andet."
- Lionel Messi tilbage i 2009

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Jamial skrev:Som sagt af en anden, så er der ingen der diskuterer den pointe med dig. Eller lad mig omformulere - Messi var skadet, så der var ingen reel konkurrence. Messi er stadig langt bedre end Ronaldo. Det ændrer ikke på det faktum at Ballon d'Or er blevet kritiseret voldsomt herinde, også de år Messi vandt.
Pointen er jo, hvorvidt man negligerer fodboldeuropas kåringer grundet udskyldninger istedet for at acceptere virkeligheden, hvilket sjovt nok er et problem herinde. Og højest sandsynligt på alle andre fodboldforums.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »

Et at mine bedste momenter mellem Ronaldo og Messi var da Ronaldo i et interview sagde;
Who are the three best players in the world? For Cristiano Ronaldo, there is only one candidate.

'I am the first, second and third,'
Det var efter at han vandt sin første Ballon D'or, derefter vandt Messi de næste 4 og han græd ikke engang nogle af gangene og forblev ydmyg hver gang. Nu er Messi tilbage, og nu skal han lige snuppe den 5.

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Messi er sq som Dexter, på mange måder.
Allez...

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mkj 77 »

Helt ærligt uden pis i natpotten.. Når di Maria er i hopla er han sgu bedre end Ronaldo, Messi i topform er lysår foran ronaldo.

Jeg syntes flere gange at have oplevet ronaldo som værende, opgivende, decideret apatisk og et tudefjæs af rang når det ikke kører for madrid eller Portugal.
Selv under vm da Messi ellers virkede lad, tog han et ansvar og førte argentina frem mod sølv.
Sådan noget som det efterlyser jeg meget hos ronaldo, samtidig med lidt hjerne selvfølgelig, men det løb er sgu nok kørt....

BarçaDK

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarçaDK »

Di María i hopla er bedre end Ronaldos gennemsnit, ja, men han er altså ikke bedre end Ronaldo i tilsvarende hopla.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5476
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Så giv ham da den HOPLA nål! Otto Leisner, mand!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jamial »

Jesni skrev:
Jamial skrev:Som sagt af en anden, så er der ingen der diskuterer den pointe med dig. Eller lad mig omformulere - Messi var skadet, så der var ingen reel konkurrence. Messi er stadig langt bedre end Ronaldo. Det ændrer ikke på det faktum at Ballon d'Or er blevet kritiseret voldsomt herinde, også de år Messi vandt.
Pointen er jo, hvorvidt man negligerer fodboldeuropas kåringer grundet udskyldninger istedet for at acceptere virkeligheden, hvilket sjovt nok er et problem herinde. Og højest sandsynligt på alle andre fodboldforums.
Nu har du vist tabt sutten... hvilke undskyldninger? Der er ingen der modsiger dig at Messi ikke har spillet nok til at kunne kåres .... men samtidig betyder det faktum ikke på magisk vis at Ronaldo er en bedre fodboldspiller. Det bliver han aldrig.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mkj 77 »

BarçaDK skrev:Di María i hopla er bedre end Ronaldos gennemsnit, ja, men han er altså ikke bedre end Ronaldo i tilsvarende hopla.

Hvornår har vi sidst ser ronaldo i det hopla?
Sidste gang var det bale og di Maria der voldte problemer

BarçaDK

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarçaDK »

Mkj 77 skrev:
BarçaDK skrev:Di María i hopla er bedre end Ronaldos gennemsnit, ja, men han er altså ikke bedre end Ronaldo i tilsvarende hopla.

Hvornår har vi sidst ser ronaldo i det hopla?
Sidste gang var det bale og di Maria der voldte problemer
Kan jeg ikke sige dig præcist, men lad ikke som om, at du ikke har set Ronaldo smadre et hold i år. ;-) Så langt er hans formdyk heller ikke. Vi kan ikke dømme ham færdig endnu, han er kun 29.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Faceswap
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »



Ronaldo gider sgu ikke skrive autografer til børn.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster