24/8 FC Barcelona - Elche

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 24/8 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Bager »

Dejlig kamp at sparke sæsonen igang med. Nu skal man ikke være jubeloptimist, men alligevel er der grobund for håb efter min mening:

- God varieret angrebsstil; vi kom over kanterne, havde langskud, kombinerede igennem midten osv.
- Når vi mistede bolden, var vi over den igen med det samme. Vi lukkede rummene omkring boldholderen lynhurtig - ligesom i de gode, gamle dage.
- Messi bidragede i nærmest alle facetter; han var playmaker, afslutter og fulgte endda med modstanderen ned i banen for at dække af. Den med at Messi ikke skal deltage i det defensive køber jeg ikke.
- Munir imponerede. Man skal være forsigtig med de små, men han gjorde det fanme solidt. Dét der sprang i øjnene var hvordan han opfatter spillet. Det er meget sjældent en spiller ser spillet som han gør i den alder. Hvis det er nivauet fra hans side af, så ser jeg ingen grund til at han ikke skal fortsætte på førsteholdet.
- Mathieu spillede solidt defensivt. Han er måske ikke lynhurtig på de første meter, men han fylder virkelig meget og er hurtig på distancen.
- Masch fik rødt, men efter min mening var det nødvendigt. Synes det er fedt at Masch har så meget stolthed at han hellere tager det røde kort end at lukke et mål ind. Det er selvfølgelig kun en side af situationen, men stadig...
- Rakitic kommer til at få en hovedrolle for os. Det er jeg ikke i tvivl om. Jeg håber bare ikke man lægger for meget på hans skuldre. Han har fået et kæmpe ansvar som jeg ser det. Han skal støttes utrolig meget, men til gengæld tror jeg at han er nøglen til at få det her Barca til at spille på et konsistent højt niveau.

Tak for en tidlig fødselsdagsgave, Barca. Dejlig at se holdet igen - og så i god sammenfatning. :)
Visca el Barca

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 24/8 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Tolquhon »

Ray-guld om Messi:
Poker player indeed, and for Elche it's like playing poker against a witch - you know you're gonna lose!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 24/8 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Brombi »

Glemte lige den her ;-) Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst