FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Når denne ledelse insisterer på at tage sagen videre til CAS, selvom de ved, at de også kan tabe den der, så er det vel også i høj et forsvar af La Masia. Den måde La Masia har fungeret på; altså det er jo ikke alene katalaner/catalonier, der render rundt i La Masia, men unge spillere med forskellige nationaliteter. Hvis CAS ikke omstøder dommen, så bliver man nødt til at ændre tingene omkring talentudvikling af unge spillere under 18 år fra ikke-europæiske lande.

Det er naivt at tro, at man alene skal udvikle katalanske/catalonske spillere, da man vil gå glip af rigtige talentfulde spillere rundt omkring i verdenen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Billede
FC Barcelona U10 7-0 Madrid U10
EEY!

Det lover godt for fremtiden, men der er selvfølgelig ikke nogen af de spillere der kommer til at spille i Real i fremtiden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

"Lionel Messi, Luis Suarez and Neymar are three of the five best players in the world. Barcelona signed Suarez and Ivan Rakitic, while selling Alexis Sanchez and Cesc Fabregas. They have improved."
Præcis Simeone!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:
"Lionel Messi, Luis Suarez and Neymar are three of the five best players in the world. Barcelona signed Suarez and Ivan Rakitic, while selling Alexis Sanchez and Cesc Fabregas. They have improved."
Præcis Simeone!
Jeg elsker hans udtalelser i medierne.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

'Sup

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Blev nød til lige at tilføje endnu et billede..

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Barcas og Reals situation er et meget godt eksempel på vigtigheden af en rød tråd i en fodboldklub.

Real Madrid vinder sidste sæson Copa del Rey og Champions League, træneren er den samme, ledelsen er den sammen og klubben udskifter to spillere i start-elleveren. Real Madrid virker alligevel som et hold i en opstartsfase, hvor de skal bruge 3 måneder på at lære spilsystemet igen.

Barca vinder intet sidste sæson, skifter træneren for for andet år i træk, ledelsen er i et stormvejr med en ny præsident, 2 af holdets 3 anfører forlader klubben og angrebserstatningen er ude med karantæne. Barca virker alligevel som en velsmurt maskine, hvor ungdomsspillere endda har scoret i deres debut i begge de to første kampe i sæsonen.

Det hele er simpelthen så meget nemmere, når man ikke behøver revolutionere hver gang, der foretages en ændring eller to i klubben. Jeg spår, at vi inden vinterpausen er 8 point foran Real Madrid i tabellen.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Zubizarreta (sports director): "Ter Stegen will be back for the next game after the international break." #fcblive
Zubizarreta: "We are where we want to be and with the squad we wanted in order to be competitive again" #FCBlive
Zubizarreta (sports director): "Renewal Munir? We'll discuss his career with his agents, like we are doing with other B-team players."
Zubizarreta (sports director): "Asensio transfer didn't go through? Mallorca didn't want to sell."
Zubizarreta (sports director): "We're delighted Alves stayed. His contract ends in 2015. Option to extend it? No comment, it ends in 2015."
Zubizarreta (sports director): "B winger Maxi Rolon waited until the last minute yesterday to see if he could join Lleida on loan."
Zubizarreta: "Puyol will help us in managing the whole football area. Not just with signings, but also with methodology and coordination"...
Zubizarreta: "Neylar fined for signing autograph during warming-up on Sunday? Fines are private matters. There's no problem with Neymar."
Zubizarreta (sports director): "Thought about buying+loaning players like Reus or Koke because of transfer ban? That'd have been difficult."
Zubizarreta: "Benatia? We chose to sign Mathieu and Vermaelen. Every team has their own needs. We needed left-footed, versatile players."
Zubizarreta: "We in the end ruled out Cuadrado? We never talked about him, so can't say now we ruled him out. He's an interesting player."
Zubizarreta: "We don't have any problem with Alves. He has his own character. I'd only discuss with him about the hat he wore the other day"
De officielle transferpriser kommer lige med her også:
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

jeg er sgu ret træt af at Zubi skal lege træner.. Hvad rager det ham hvad Neymar og Alves laver eller tager på af tøj. Hold dig nu til at stå for at købe/sælge spillere

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

There will be a match between Barça and Barça B this week so Luis Suarez can get some playing time.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Brombi skrev:jeg er sgu ret træt af at Zubi skal lege træner.. Hvad rager det ham hvad Neymar og Alves laver eller tager på af tøj. Hold dig nu til at stå for at købe/sælge spillere
Leger træner?
Han blev vel spurgt?
#jesuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

kklaus skrev:...

De officielle transferpriser kommer lige med her også:
Billede
Ledelsen er ved at tage sig sammen. Det er et rigtig godt træk at offentliggøre transfersummer. Bartemeu ligner klart en mere afslappet type end Rossel. Klart bedre indtryk af ham og en god performance på transfer markedet, selvom hatten Zubi virker så lad når han udtaler sig til medierne.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

Helt rigtigt. Rossel vil ikke blive husket for at gøre noget besynderlig godt i klubben. Og Bartemeu er blevet skræmt på plads. Hele Neymar sagen er en stor joke. Offentliggør dog tallene, når folk truer dig og din familie på livet. Og der var en masse negativ omtale i medierne. Helt til grin. Det her er perfekt og respektabelt.
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

rummenigge skrev:Bartemeu ligner klart en mere afslappet type end Rossel.
Der skal edersparkemig heller ikke ret meget til. :-D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster