18/8 FC Barcelona - Leon FC

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af Jurij »

Hahhaha... han ligner jo en lille dreng!


http://www.am14.net/wp-content/uploads/ ... 46x361.jpg
Senest rettet af Jurij man aug 18, 2014 10:50 pm, rettet i alt 2 gange.
Genopbygning status: færdig.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af OliverDK »

rummenigge skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Samper. :cool:

phpBB [video]
Du kom mig i forkøbet. Samper på førsteholdet nu!!! :cool:

Jeg troede at Samper var en Xavi type, men han har pace og dribble evne som en Iniesta :eek: Ser ud til at Samper overhaler Roberto indenom. Damn, nogle talenter som der kommer ud af dette akademi(!)

Har altid tænkt, at han mindede mere om vores anden Sergi. En blanding af Busquets og Iniesta er nu heller ikke dårligt.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af rummenigge »

Guardiola skrev:
Michman skrev:Gik glip af kampen.. Men så vi vandt.. Men hvad jeg er mere interesseret i.. Hvor langt tror i vi kan nå i næste sæson?
All the way... all... the... kommer an på så meget. Igen kan vi vise os, at være en glaskanon.. sindssygt angreb. Forsvaret må vi se, men jeg synes faktisk det lover ret godt. Mathieu har virkelig gjort det fint, efter min mening. Virker som et par gode køb vi har gjort til bredden. Er bare lidt ked af, at vi ikke har fået et kvalitets højreback, men lad os se. Vi er i favoritfeltet, i alle turneringer vi deltager i. Og de bliver underholdende at se os spille, det er jeg sikker på. Masser af mål.
Holdet ser ud til at have meget mere kvalitet end sidste år. Nu kommer det an på mentalitet og om niveauet kan holdes over en hel sæson og om vi kommer udenom for mange skader.

Det ser sgu godt ud. Respekt for dét hold som kan stoppe Barca i denne sæson.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af Norbit »

Er jeg den eneste der syntes det er plat med sådan en modstander?
Nu har jeg ikke en statistik, men set ud fra kampen, så havde Club Leon ikke nogle skud på mål, så vidt jeg husker?
Ingen af vores kæder blev rigtig testet. Der var ingen indlæg eller en-mod-en situationer mod vores forsvars.
Føler at man skulle have inviteret en bedre modstander, for at se hvordan holdet virkelig står til. Det er nemt at sige at Munir, Samper, Sandro, Mathieu osv. spillede konge, men set ud fra modstanderen havde jeg altså ikke forventet andet, lad os nu vente lidt med at fejre det endnu...
Hånden på hjertet, hvor mange troede på at vi ville få kamp til stregen?
Der er ikke noget tvivl på, at vores b-hold har meget potentiale og talent. Især Munir har vundet en plads i mit hjerte, han er genial af en teenager at være. Ville dog gerne have set Halilovic i kamp.
Hvis vi havde mødt et hold som Roma, som også er ved at bygge noget interessant op, ville vi have fået meget mere modstand.

Håber i forstår hvad jeg mener.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af rummenigge »

OliverDK skrev:
rummenigge skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Samper. :cool:

phpBB [video]
Du kom mig i forkøbet. Samper på førsteholdet nu!!! :cool:

Jeg troede at Samper var en Xavi type, men han har pace og dribble evne som en Iniesta :eek: Ser ud til at Samper overhaler Roberto indenom. Damn, nogle talenter som der kommer ud af dette akademi(!)

Har altid tænkt, at han mindede mere om vores anden Sergi. En blanding af Busquets og Iniesta er nu heller ikke dårligt.
Ok, han virker for vild. Uden at jinxe noget, så ser vores midtbane helt anderledes frisk ud nu hvor Cesc ikke er her. Iniesta og Rakitic virker virkelig skarpe. Xavi er Xavi og Rafinha får nu chancen. Når det er sagt så vil jeg bare se mere af Samper!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af OliverDK »

Det er lige før det ikke er at jinxe noget. Samper er virkelig verdensklasse. Han spiller DM på B-holdet og har bedre teknik end Busi. Giver sgu en omgang, hvis han ikke bryder igennem på førsteholdet.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af Guardiola »

Jeg er spændt på, hvem der kommer til at råbe holdet op på banen og gribe taktstokken den kommende sæson. LE gør det i hvert fald fra sidelinjen, det er rigtig positivt. Men på banen? Ser hverken Messi, Iniesta eller Bussi gøre det. Håber at der bliver en del kampe til Masch. Han behøver ikke have anførerbindet på, men hans "krigermentalitet" er god at se. Suarez har den vel for sin vis også, dog på en lidt anden måde.

Lad os nu se med Samper. Stort talent ja, men der er en del, som skal gå op i en højere enhed. Vi har set det før, at store talenter ikke formår at tage det sidste skridt. Er lidt i tvivl om, hvorvidt Samper har fysikken. Hvad er der i øvrigt blevet af Gai Assulin?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Guardiola skrev:Jeg er spændt på, hvem der kommer til at råbe holdet op på banen og gribe taktstokken den kommende sæson. LE gør det i hvert fald fra sidelinjen, det er rigtig positivt. Men på banen? Ser hverken Messi, Iniesta eller Bussi gøre det. Håber at der bliver en del kampe til Masch. Han behøver ikke have anførerbindet på, men hans "krigermentalitet" er god at se. Suarez har den vel for sin vis også, dog på en lidt anden måde.

Lad os nu se med Samper. Stort talent ja, men der er en del, som skal gå op i en højere enhed. Vi har set det før, at store talenter ikke formår at tage det sidste skridt. Er lidt i tvivl om, hvorvidt Samper har fysikken. Hvad er der i øvrigt blevet af Gai Assulin?
En hurtig google-søgning siger at han er i Mallorca.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af Guardiola »

FCBarcelonaChr skrev:
Guardiola skrev:Jeg er spændt på, hvem der kommer til at råbe holdet op på banen og gribe taktstokken den kommende sæson. LE gør det i hvert fald fra sidelinjen, det er rigtig positivt. Men på banen? Ser hverken Messi, Iniesta eller Bussi gøre det. Håber at der bliver en del kampe til Masch. Han behøver ikke have anførerbindet på, men hans "krigermentalitet" er god at se. Suarez har den vel for sin vis også, dog på en lidt anden måde.

Lad os nu se med Samper. Stort talent ja, men der er en del, som skal gå op i en højere enhed. Vi har set det før, at store talenter ikke formår at tage det sidste skridt. Er lidt i tvivl om, hvorvidt Samper har fysikken. Hvad er der i øvrigt blevet af Gai Assulin?
En hurtig google-søgning siger at han er i Mallorca.
Han endte på charter i stedet for 1. klasse... sådan kan det gå.

Lad os se, virker som et lovende kuld vi har på vej igen.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Meget lovende. Lucho er den helt rette man til at føre de unge spillere frem. Det skal nok blive godt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Luis Enrique: "We have a great squad and you work with that. We look how we can hurt the opponent, we want to be more unpredictable."
Luis Enrique: "Messi-Neymar? Had a great connection, but that's normal when two players of that quality play together." #fcblive
Luis Enrique: "Physically, we're as ready as we can be, you're never 100% when league starts. Tactically, I'd need more time." #fcblive
Luis Enrique: "Bravo starter in the Liga? Could take him starting as a hint, but Masip also played. You'll know it in six days..."
Luis Enrique: "Munir to stay with first team? We'll see, depends on how he performs. I've many options up front, different types of players"
Luis Enrique: "Transfer window is not closed yet, we can still improve the squad. Douglas? Don't comment on players who are not in my squad."

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af Elbarca »

Missede kampen men i skriver mange positive ting. Er glad for at høre talenterne gør det godt. Men også glad for ros af Rakitic, som jeg gik og drømte om før vi bød på ham. Nej hvor jeg glæder mig til at se os i aktion igen.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af abx »

Jeg sku' hilse

Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af Lopezzz »

Lige over abx, din hest :razz:

Ps: Sidder i bilen og hører Careless Whisper med George Michael :cool: og tænker straks på Lucho.
Ligner de ikke meget hinanden? ? :glad:
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Leon FC

Indlæg af Skydefinten »

Samper, Sandro, Munir, Grimaldo, Edgar Ié, Adama, Halilovic and so on. Jeg må se samtlige Barca B kampe i denne sæson!

Samper er min favorit. Har spillet hele vejen op i klubben. Startede som 6 årig i Barca.

Minur/Raf frem for Pedro til weekenden? Munir er brændvarm og Pedro mave er i uorden.

Ville godt have set os mod en bedre modstander inden sæsonen starter. Et hold som kunne parkere en minibus eller lignende. Det kommer vi til at møde i ca 45 kampe i denne sæson.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster