Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Satme et godt mål!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Prøv og tænk hvis vi hentede Glen Johnson..

Sterling er fandme god, ham, Coutinho og Sturridge er en meget farlig kombination. Også en super assist af Henderson.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Hvornår mon Uniteds panik køb kommer?

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Elbarca skrev:Hvornår mon Uniteds panik køb kommer?
Panik? Er det ikke snarere det modsatte, der er tilfældet? Altså, at de tager sig tid til at finde ud af, hvad de har brug for, for så derefter at afsøge markedet? Alt, hvad jeg har hørt fra den lejr har lydt meget velovervejet.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Jesni skrev:
Elbarca skrev:Hvornår mon Uniteds panik køb kommer?
Panik? Er det ikke snarere det modsatte, der er tilfældet? Altså, at de tager sig tid til at finde ud af, hvad de har brug for, for så derefter at afsøge markedet? Alt, hvad jeg har hørt fra den lejr har lydt meget velovervejet.
Præcis.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Jesni skrev:
Elbarca skrev:Hvornår mon Uniteds panik køb kommer?
Panik? Er det ikke snarere det modsatte, der er tilfældet? Altså, at de tager sig tid til at finde ud af, hvad de har brug for, for så derefter at afsøge markedet? Alt, hvad jeg har hørt fra den lejr har lydt meget velovervejet.
Ja selvfølgelig, alle de afvisninger de har fået har de også kalkuleret med. Det hele er meget velovervejet. Jeg tror de venter til næste sommer med at gøre et godt køb.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:
Jesni skrev:
Elbarca skrev:Hvornår mon Uniteds panik køb kommer?
Panik? Er det ikke snarere det modsatte, der er tilfældet? Altså, at de tager sig tid til at finde ud af, hvad de har brug for, for så derefter at afsøge markedet? Alt, hvad jeg har hørt fra den lejr har lydt meget velovervejet.
Ja selvfølgelig, alle de afvisninger de har fået har de også kalkuleret med. Det hele er meget velovervejet. Jeg tror de venter til næste sommer med at gøre et godt køb.
Hvem er er det nu, der har afvist dem?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Visca El Barca skrev:Hvem er er det nu, der har afvist dem?
Ja, det tænker jeg også lidt på. Nok Hummels, men det var jo en generel afvisning. Og det var nok mest Dortmund og ikke spilleren selv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Vermaelen har vel også?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Vermaelen har vel også?
Vermaelen er vel, hvad man tror mest paa. Vi er vel mere tilboejelige til at tro, han valge vores klub fremfor Man Utd, hvorimod Man Utd og deres fans haelder mest til, at klubben trak sig ud af forhandlinger, fordi man ikke var villig til at betale den pris for ham, som var endte med at betale. Det er nemlig disse to historier der koerer, alt efter hvem man snakker med.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Som jeg forstod så var han er prioritets signing for LvG og man var villig til at betale hvad arsenal krævede. Men jeg ved det sgu ikke... Er dog ret sikker på at man u ikke har fået de spillere som de ville have indtil videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Som jeg forstod så var han er prioritets signing for LvG og man var villig til at betale hvad arsenal krævede. Men jeg ved det sgu ikke... Er dog ret sikker på at man u ikke har fået de spillere som de ville have indtil videre.
Ja, det er saadan det er blevet lagt ud, isaer hvis man vaelger at tro paa Vermaelen og de spanske aviser. De engelske medier og Man Utds version er nemlig, at man ikke ville betale de penge for ham, som Arsenal kraevede.

Ja de har ikke faaet de spillere de ville have, men det er ikke paa grund af afvisning fra spilleren selv. Vidal som vel nok er en af verdens allerbedste midtbanespillere, var mere end villig til at skifte til dem (det har han selv sagt), men saa ville Man Utd ikke betale de penge, som Juve kraevede for ham.

Noget tyder paa, at de netop ikke gaar i panik, tvaertimod virker det til, at det hele er meget velovervejet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Prøv at skriv "afviser United" i google. Husk popcorn.

Vidal afviste også skifte til United. Det er jo ikke overraskende. Hvorfor skulle de også vælge en klub der ikke er i CL? Det eneste positive for dem er træneren lige nu.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:Prøv at skriv "afviser United" i google. Husk popcorn.

Vidal afviste også skifte til United. Det er jo ikke overraskende. Hvorfor skulle de også vælge en klub der ikke er i CL? Det eneste positive for dem er træneren lige nu.
Nej, han var i den grad villig til at skifte til dem, det var Man Utd der angiveligt trak sig ud, Van Gaal havde ogsaa tvivl omkring Vidal, siges det.

Se f.eks. her.
"I've heard about the rumours, but I haven't spoken more about this subject," Vidal told La Tercera in his homeland.

"I'm enjoying my holidays, and when I return to Italy I'll see what happens.

"I'm very calm, but anyone would love to play for one of the biggest clubs in the world."

Link: http://www.goal.com/en/news/10/italy/20 ... D=PP_15061

Noget tyder paa, at Van Gaal er den, der forsinker handlen, derfor virker det til, at Man Utd er ikke desperate.
"Manchester United want Vidal, but Van Gaal has some doubts," Sampaoli told El Mercurio.

"Right now the great obstacle to his $80 million [£47m] transfer from Juventus to Manchester United is over the improvement of Arturo's knee.

"Vidal set a great example at the World Cup in Brazil by playing when he wasn't in perfect shape."
Link: http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... e-sampaoli

Nu er der ingen af os, der ved med sikkerhed, hvilke transfers de arbejder paa at faa forhandlet paa plads i Man Utd, men alt tyder paa, at de arbejder meget velovervejet i forhold til den plan, de maa have lagt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Der står også i dit link at Vidal afviste at ville til United.

Alt imens Chelsea og Liverpool har købt godt ind, så har United hentet Herrera og en 18 årig knægt. I kan ikke seriøst mene at det er fordi United venter på den rette. Det var det samme sidste år.

United er ikke attraktivt i år for topspillere. Simple as that. Jeg venter på panik købet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster