Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Michman »

Jeg savner allerede Alexis :(
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:Jeg savner allerede Alexis :(
Vel ikke på baggrund af hans præstation i dag? Han har virkelig været skidt...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

#Skrivsomenarsenalfan

YES! Igen slår verdens bedste midtbanespiller til! #COYG

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Michman skrev:Jeg savner allerede Alexis :(
Vel ikke på baggrund af hans præstation i dag? Han har virkelig været skidt...
Altså han lagde op til et mål, med et glimrende udført frispark, og var generelt meget involveret i Arsenals offensive aktioner. Det er klart at han ikke var decideret sprudlende. Nyt hold, ny liga, nyt land, nyt sprog. Taget omstændighederne i betragtning synes jeg absolut at det var en mere end godkendt Premier League debut.

I øvrigt hovedrystende dum udvisning af Jason Puncheon.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Så må vi være enig og at være uenige. Ja han laver en assist men ellers mistede han konstant bolden ligesom alle andre i arsenals offensiv. Der er dog som du siger en masse ting han skal vænne sig til så selvfølgelig bliver han bedre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Lasse N »

Der var også meget der ikke lykkedes for ham. Han smed bolden væk en del gange og hans indlæg var ikk gode. Specielt venstre side var det skidt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Om ikke andet så var det ham der stod for frisparket til udligningen og så er det heller ikke nogen hemmelighed at det heller ikke fungerede for nogle af de andre spillere, overhovedet. Jeg syndes han gjorde det fint, langt det fleste startede altså ved Alexis og han udviste stor energi og gav aldrig op. Med forventninger om at Alexis' og Arsenals niveau kun stiger for hver kamp, så skal det nok blive godt. Jeg holder dog personligt ikke med Arsenal og håber på de, endnu en gang snupper en skuffende 4. Plads.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Dette er et meget godt eksempel på, at flere herinde er ude af stand til at se nøgternt på tingene, når det handler om Alexis. Det er muligt, at han skal vende sig til et nyt land, liga og sprog, men det ændrer ikke på, at han spillede håbløst ringe her til aften. Jeg har faktisk svært ved at se, hvad ideen er i at forsvare Alexis' indsats her til aften. Jeg ville godt nok blive urolig som Arsenal fan, hvis dette var en af Alexis' godkendte indsatser.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Ok, is på. Arsenal spillede som helhed noget nær elendigt, hvilket mig bekendt er ret væsentligt at tage med i sin betragtning. Alexis var ikke den eneste der smed et hav af bolde væk. Det gjorde matchvinderen Aaron Ramsey for eksempel også. Alexis var heller ikke ene mand der havde svært ved at ramme noget som helst med sine indlæg. Cazorla og Debuchy havde også alvorlige problemer. Til gengæld erobrede Alexis en del bolde og han var kort fortalt involveret i mange af Arsenals gode offensive momenter. Han stod for 5 chanceskabende afleveringer, eksklusiv oplægget, ud af de 11 som Arsenal i alt havde som hold. Det vidner alligevel om hvor involveret han var. Han var dybt involveret i de gode offensive momenter, i en kamp hvor Arsenal som hold spillede elendigt, hvorfor jeg, taget disse omstændigheder i betragtning, absolut synes at det var en godkendt Premier League debut. Er det virkelig svært at forstå? Det er måske vigtigt at sætte tingene lidt i perspektiv. Ikke bare i forhold til hvad andre spillere tidligere har formået, og i den sammenhæng kan jeg lige tilføje at 5 chanceskabende afleveringer altså er rigtig, rigtig mange, men også i forhold til hvad hans holdkammerater formåede. Hvad jeg så var ikke en Alexis i hopla, men en Alexis der, trods alt, var villig til at tage ansvar i en offensiv, der havde nok så svært ved at fungere ordentligt. Godnat.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Storken skrev:Dette er et meget godt eksempel på, at flere herinde er ude af stand til at se nøgternt på tingene, når det handler om Alexis. Det er muligt, at han skal vende sig til et nyt land, liga og sprog, men det ændrer ikke på, at han spillede håbløst ringe her til aften. Jeg har faktisk svært ved at se, hvad ideen er i at forsvare Alexis' indsats her til aften. Jeg ville godt nok blive urolig som Arsenal fan, hvis dette var en af Alexis' godkendte indsatser.
Ja han smider nogle ringe indlæg afsted. Men arbejdsindsatsen var kanon, og han laver en assist.

Håbløst ikke at anerkende en fornuftig debut.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Ja selvfølgelig Graulund... Sturridge stepper jo "bare" lige op og laver de kasser som Suarez ville have lavet. Idiot.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Kunne godt tænke mig at vi kom i gruppe med Liverpool i Champions league, Mølby som kommentator.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Bager »

Storken skrev:Dette er et meget godt eksempel på, at flere herinde er ude af stand til at se nøgternt på tingene, når det handler om Alexis. Det er muligt, at han skal vende sig til et nyt land, liga og sprog, men det ændrer ikke på, at han spillede håbløst ringe her til aften. Jeg har faktisk svært ved at se, hvad ideen er i at forsvare Alexis' indsats her til aften. Jeg ville godt nok blive urolig som Arsenal fan, hvis dette var en af Alexis' godkendte indsatser.
Han står trods alt for assistent til det første mål og sætter spillet igang ved det andet, så helt ringe var han nu ikke. Bevarres, der var meget der ikke lykkedes, men det var jo ikke ligefrem fordi hans medspilere funklede ;) De engelske kommentatorer virkede også mere positive over for ham end de danske.

Noget andet er; Jeg sidder og ser Liverpool-kampen. Er det bare mig eller har Liverpool på ingen måde kommet tæt ved at erstatte Suarez? Troede Liverpool var en ret stor klub. Hvis man mister en stjerneangriber, så skal der da en ny til. Som jeg ser det har Liverpool meget lidt offensivt at bringe. De kan ikke mene seriøst at de vil spille med om PL med den offensiv?
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Liverpool kommer til at floppe i år... Kan overhovedet ikke se hvem der skal lave de mål som suarez lavede i sidste sæson (stod for 42% af deres mål).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Liverpool kommer til at floppe i år... Kan overhovedet ikke se hvem der skal lave de mål som suarez lavede i sidste sæson (stod for 42% af deres mål).
Man kunne håbe for Liverpool, at deres defensive indkøb så kunne opveje behovet for så mange mål. Men det må tiden vise.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster