Mad

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Mad

Indlæg af UncleBobbyB »

BarçaDK skrev:
UncleBobbyB skrev:
Jesni skrev:
UncleBobbyB skrev:Til folk fra Odense.. Så kan jeg varmt anbefale Burger Anarchy, som åbnede i går!! Super lækre burgere :)
Uha! Hvis jeg nu gav dig muligheden mellem Bull burger og Burger Anarchy, hvad valgte du så?
Burger Anarchy ;)
Har du aktier i det eller er det bare pis'godt? ;)
Priser?
Haha, det bare pis'godt. Er ikke selv fra Odense, men er har bare i nogen uger for at besøge min bror. :D
- Men priserne var ret overkommelige.. Det lå vidst mellem 90-100 for en burger, hvis jeg husker rigtigt også købte man så tilbehør ved siden af :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Mad

Indlæg af Heartbreaker »

Så har jeg været et smut forbi Burger Anarchy. Hyggelig restaurant til overkommelige priser. Der er dejlig roligt at spise der, især efter Nørregade er gjort ensrettet. Vildt simpelt koncept, men der fungerer!

Billede

Burger:
Jeg valgte en Homer Burger; dejlig mør bøf af Limousine kød, sprød romaine salat, løgringe, spicy BBQ sauce, cheddar og bacon. Burgeren var en god størrelse og lige tilpas cheasy. Jeg savnede lidt noget sprødere bacon, men ellers er der intet at sætte på burgeren. Ud over den klassiske oksekødsbøf, kunne man blandt andet også få med sydfynsk lam, limousine bøf med foie gras, kylling, vildsvin og torsk & reje bøf. Alle med forskelligt fyld. Se menuen her.

Side-order:
Vi fik håndskårede fritter og skinny fritter serveret i Staub skåle. Begge dele dejligt crispy og fint saltet. Andre sideorders, man kan vælge: søde kartoffel fritter, sprøde løgringe, anarchy salat (rødkål, gulerod, fenikkel, løg, æble) og anarchist salat (blandet salat, agurk, radiser, rødløg, dressing)

Dip
Hjemmelavet dip/dressinger til dine fries serveret i Weck skåle. Vi bestilte chili mayo, cheddar & purløg mayo og trøffel mayo. Chili mayoen var dejlig frisk og tilpas stærk. Trøffel mayoen smagte også rigtig lækkert, på trods af, der nok bare var brugt trøffelolie.


Priserne er til at betale. Omkring 95kr for en burger, dog 145kr, hvis den skal være med foie gras. Cirka 25kr for side-order og 10kr for dip. Dog lidt skuffende, at man får en flaske Pepsi, når man bestiller cola. Med de tømmermænd jeg havde, skulle jeg mindst have haft to liter.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Mad

Indlæg af UncleBobbyB »

Heartbreaker skrev:Så har jeg været et smut forbi Burger Anarchy. Hyggelig restaurant til overkommelige priser. Der er dejlig roligt at spise der, især efter Nørregade er gjort ensrettet. Vildt simpelt koncept, men der fungerer!

Billede

Burger:
Jeg valgte en Homer Burger; dejlig mør bøf af Limousine kød, sprød romaine salat, løgringe, spicy BBQ sauce, cheddar og bacon. Burgeren var en god størrelse og lige tilpas cheasy. Jeg savnede lidt noget sprødere bacon, men ellers er der intet at sætte på burgeren. Ud over den klassiske oksekødsbøf, kunne man blandt andet også få med sydfynsk lam, limousine bøf med foie gras, kylling, vildsvin og torsk & reje bøf. Alle med forskelligt fyld. Se menuen her.

Side-order:
Vi fik håndskårede fritter og skinny fritter serveret i Staub skåle. Begge dele dejligt crispy og fint saltet. Andre sideorders, man kan vælge: søde kartoffel fritter, sprøde løgringe, anarchy salat (rødkål, gulerod, fenikkel, løg, æble) og anarchist salat (blandet salat, agurk, radiser, rødløg, dressing)

Dip
Hjemmelavet dip/dressinger til dine fries serveret i Weck skåle. Vi bestilte chili mayo, cheddar & purløg mayo og trøffel mayo. Chili mayoen var dejlig frisk og tilpas stærk. Trøffel mayoen smagte også rigtig lækkert, på trods af, der nok bare var brugt trøffelolie.


Priserne er til at betale. Omkring 95kr for en burger, dog 145kr, hvis den skal være med foie gras. Cirka 25kr for side-order og 10kr for dip. Dog lidt skuffende, at man får en flaske Pepsi, når man bestiller cola. Med de tømmermænd jeg havde, skulle jeg mindst have haft to liter.
Haha, men sådan noget mad ovenpå en omgang tømmermænd, må vel også sidde lige i skabet - selvom colaen manglede :P

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Mad

Indlæg af kklaus »

Billede

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Mad

Indlæg af Heartbreaker »

Smukt. Ét spørgsmål though: hvad fik dig til at bytte ketteren ud med blåbær? :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Mad

Indlæg af kklaus »

Heartbreaker skrev:Smukt. Ét spørgsmål though: hvad fik dig til at bytte ketteren ud med blåbær? :glad:
Det er for det ligner, at jeg spiser sundt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

gygfo

Re: Mad

Indlæg af gygfo »

Nogen der har prøvet hache burger i Kbh?

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: Mad

Indlæg af emo »

Billede

God Champions League aften, drengene og pigerne.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Mad

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Mad

Indlæg af kklaus »

Toppen er faldet af den anden burger.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Mad

Indlæg af Brombi »

Kom med aftensmadsforslag. Indtil videre er det bare pandekager (det er jo søndag).. Så hvis du har noget som kan stik' den, så fyr løs :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Mad

Indlæg af zqa »

Chips med dip.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: Mad

Indlæg af emo »

Billede

..... Og Juuuuuuve i tv. Do it Brombz!
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Mad

Indlæg af Brombi »

fuck mand....

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Mad

Indlæg af OliverDK »

Familien skreg efter pulled pork, når vi ses i morgen. Jeg leverer.

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster