Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Culé »

kklaus skrev:
Official: Neymar had medical tests this morning, recovery from vertebrae injury is going well, not yet clear when he will be back #fcblive
Dejligt!
Picture: Neymar back after holidays #fcblive [ig fcbarcelona] pic.twitter.com/EYYDTAHIF7
Billede

BarçaDK

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Neyney trænede med i dag! :)
Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Dejligt... Han skal nok blive klar til første kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Culé »

Picture: New tattoo Neymar "11" pic.twitter.com/3TOr623d9c [via @ibartraa]
Billede

Hvad gør han når Messi stopper og han skal overtage 10-tallet? :roll:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Hold op jeg glæder mig til at se ham. VM må ha modnet ham, og betydningen for Barca i hans liv er nok også blevet tydeliggjort efter VM blamagen for BR.

Please hold dig skadesfri!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Tror han bliver ustyrlig i år.. Suarez indikerer at vi (ikke misforstå mig) fjerner fokus og sidste sæsons fokus på Messi - og fordeler ansvaret ud på trioen.

Og Neymar vil virkelig blomstre med ansvaret..

Den trio må seriøst sende bekymringer til modstanderne...
---------------------------------------
Barca is my religion!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Helt enig- men jeg kan frygte at vi som set før, køber en klasse angriber i suarez og smider ham på kanten

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Så du sidste træningskamp? Der var det forholdsvist tydeligt at de tre forreste kommer til at spille tæt på boksen. Så tror ikke vi skal regne med at de tre forreste skal skabe bredden (spille på kanten). Det er backerne der skal udfylde den rolle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:Så du sidste træningskamp? Der var det forholdsvist tydeligt at de tre forreste kommer til at spille tæt på boksen. Så tror ikke vi skal regne med at de tre forreste skal skabe bredden (spille på kanten). Det er backerne der skal udfylde den rolle.
Nej jeg har ikke kunne finde links til dem..

Det gør mig dog lidt mere fortrøstningsfuld med alle tre tæt ved boksen, det kunne blive pænt farligt og med større muligheder for indlæg langs jorden.

Er der ellers nyt med spillestilen?

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1232
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 148 gange
Blevet takket: 220 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Reevenge »

Neymar er verdensklasse. Håber virkelig det bliver hans år for Barcelona. Sukkerbolde fra Ini, Rakitic og Rafinha til den trio vi kan sætte ind, bliver (forhåbentligt) en fryd for øjet at være vidne til.

At flere af spillerne også har meldt ud, at LE er krævende og har arbejdet mere med fysikken end hhv. Tito, Tata og Pep lover virkelig godt. Manden er også selv en maskine, tog sig lige en 50 km cykletur i søndags. På en søndag!

Jeg ved ikke om vi vinder noget i år, men mit ønske er mere end noget andet at se flot fodbold igen. Spilleglæden skal tilbage, det sprudlende spil vi er blevet forkælede med i en årrække nu har gode vilkår. Nu må sæsonen gerne for alvor begynde!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:Så du sidste træningskamp? Der var det forholdsvist tydeligt at de tre forreste kommer til at spille tæt på boksen. Så tror ikke vi skal regne med at de tre forreste skal skabe bredden (spille på kanten). Det er backerne der skal udfylde den rolle.
Ja og når Messi uden tvivl vil lade sig falde tilbage i mange kampe, så vil Neyo og Suarez fungere som to centrale angribere.

Det kan blive skræmmende for modstanderne.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Dytrax »

rummenigge skrev:
Piquénbauer skrev:Så du sidste træningskamp? Der var det forholdsvist tydeligt at de tre forreste kommer til at spille tæt på boksen. Så tror ikke vi skal regne med at de tre forreste skal skabe bredden (spille på kanten). Det er backerne der skal udfylde den rolle.
Ja og når Messi uden tvivl vil lade sig falde tilbage i mange kampe, så vil Neyo og Suarez fungere som to centrale angribere.

Det kan blive skræmmende for modstanderne.
Ja, ærlig talt.
Forsvarsspillere vil nok tænke "Nu kan vi lige trække vejret lidt" idet Messi trækker ned - Og vupti, her kommer Neymar og Suarez så ind i billedet.
Og nu skal vi ikke glemme Ini, Xavi, Rafinha og så videre.

Fårk jeg glæder mig til det hele starter igen.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Dytrax skrev:
rummenigge skrev:
Piquénbauer skrev:Så du sidste træningskamp? Der var det forholdsvist tydeligt at de tre forreste kommer til at spille tæt på boksen. Så tror ikke vi skal regne med at de tre forreste skal skabe bredden (spille på kanten). Det er backerne der skal udfylde den rolle.
Ja og når Messi uden tvivl vil lade sig falde tilbage i mange kampe, så vil Neyo og Suarez fungere som to centrale angribere.

Det kan blive skræmmende for modstanderne.
Ja, ærlig talt.
Forsvarsspillere vil nok tænke "Nu kan vi lige trække vejret lidt" idet Messi trækker ned - Og vupti, her kommer Neymar og Suarez så ind i billedet.
Og nu skal vi ikke glemme Ini, Xavi, Rafinha og så videre.

Fårk jeg glæder mig til det hele starter igen.
Hehe, så må vi ikke glemme Rakitic og Pedro, hvor sidstnævnte har en speciel kemi med LE som viste ham tillid som en af de første og er typen som præsterer når han får tillid (under LE for Barca B, Pep or Del Bosque). Rakitic håber jeg etablerer sig i startelleveren.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

BarçaDK

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Uuuuuh, tænk nu hvis.... Neyo spiller som ved VM, Suárez spiller som sidste sæson, og Leo finder 2012-formen frem...
Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Og Piqqemanden dækker op og holder fokus.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster