Thomas Vermaelen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af zqa »

Suuuuuuuper!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Heartbreaker »

Han er jo som skræddersyet til holdet.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Ingen problemer... Vi har 4 (!!!) cb'er!

Han skal ikke presses. Klubben skal have tjek på hans skader så han skal mandsopdækkes af brau og så kan han snart spille 50 kampe pr sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Mkj 77 »

Smukt- køber en spiller med karantæne og en anden skadet.
De har da heldigvis tid til at blive implementeret på holdet i opstartsfasen............

Super forarbejde zubi

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Raman93 »

Mkj 77 skrev:Smukt- køber en spiller med karantæne og en anden skadet.
De har da heldigvis tid til at blive implementeret på holdet i opstartsfasen............

Super forarbejde zubi
Zubi, Zubi, Zubi, Zubi, Zubi, Zubi, Zubi. Husk nu Lucho, Lucho, Lucho, Lucho

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Daluigi »

rummenigge skrev:
Lasse N skrev:
rummenigge skrev:
Lasse N skrev:Eftersigende ville han jo aller helst til united og var også endt der hvis arsenal ikk havde blokeret et skifte. Allerede der har jeg mistet lidt for ham må jeg indrømme.
Efter sigende? Noget han selv udtalte?

Om ikke andet er det fair nok, da han nok har større chance for at være fast mand og præstere maks fra start hos United da han allerede kender ligaen og sproget. Så Barca er nok en større udfordring, men som type passer han godt til, hvilket han nu også ville hos United pga Van Gaal.
Nej men hvis du følger de rigtige personer på twitter vil du ret hurtigt få et indblik i hvad der sker rundt omkring i de forskellige klubber og transfers. . så undskyld jeg ikke lige har en artikel hvor han ordret er citeret for at sige det. I mine øjne burde det bare ikke være større end Fc Barcelona, udanset om man så har spillet i den samme liga i 20 år, kender sproget what ever ... Barcelona ER noget specielt og ingen spillere burde tvivle på dette

Jeg syntes bare i bund og grund at det er ret så håbløst at bruge omkring 300 mil. på en 30 år franskforsvarsspiller som ingen uden for Spanien (og som ikke følger la liga) ikke rigtig kendte til da han spillede i Valencia og nu en spiller på 29 fucking år der er på bænken i Arsenal.... arrrrrhhhh
Goal.com (http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=HP_HN_1) twister hans ord anderledes end nogle af dem du nævner på twitter som i øvrigt baserer deres tweets på avisers spekulationer, så kan vi altid diskutere om Vermaelen decideret lyver nå han siger at han valgte Barca over United.

Jeg kan ikke huske sidste at vi havde kæmpe success med en stor forsvarsprofil. Nogle af de bedste forsvarer vi har hentet (Marquez og Pique var ikke super stjerne da de blev hentet) og forsvarer hos Barca er af en anden type end de tonsere mange andre klubber samler på (Terry, Ferdinand, Kompany og hvad de ellers hedder). Jeg har fra start været imponeret over Vermaelen, og ærget mig over hans fald i niveau de sidste par sæsoner.

Hummels, Benatia eller Marquinhos ville alle ha' været dyre og man kunne risikere at de ikke ville kunne indfinde sig i systemet og ikke være gode nok med bolden, måske lige med undtagelse af Hummels. Mainstream CB typer passer sjældent hos Barca og det er også svært at finde et talent som bare kan gå ind og bidrage, hvorfor alle vores succesfulde midterforsvarer har været lidt atypiske, Koeman, De Boer, Puyol, Pique, Marquez og Abidal.

Så lad være med at afskrive Vermaelen og Mathieu på papiret, lad os nu se dem spille for verdens bedste klub, personligt har jeg altid kunnet lide dem, men det er så hvad det er ;-)
Ej at forglemme Chygrinsky eller hvad fanden han hed... Han var ukendt da han kom og blomstrede SÅ meget!....

Spøg til side. Vi købte Thuram som da var genial for os. Jeg ser ikke lyset i at købe en skadet mand, der de sidste 2 år er blevet ringere.... Helt til grin.
Forumlegende

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Bager »

Tag jer en spiller. Få det dog ud på maveskindet og kom videre. Kom videre i livet, ik drenge.
Visca el Barca

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Skydefinten »

Bager! :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af mathi »

Billede

Edit: Åben billedet i en ny fane for at se 12/13 stats.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Mkj 77 »

Raman93 skrev:
Mkj 77 skrev:Smukt- køber en spiller med karantæne og en anden skadet.
De har da heldigvis tid til at blive implementeret på holdet i opstartsfasen............

Super forarbejde zubi
Zubi, Zubi, Zubi, Zubi, Zubi, Zubi, Zubi. Husk nu Lucho, Lucho, Lucho, Lucho
Kan simpelthen ikke forstille mig Lucho være så dum at han har peget på en skadet spiller og insisteret som et lille barn i br på at få ham...

Jeg tror han har haft samtaler med zubi omkring det, hvor han har truffet beslutningen

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Raman93 »

Du kan tror og forestille dig så meget du vil. Sagen er den, at INGEN spillere kommer til klubben, medmindre træneren accepterer det. Zubi har gjort et godt job. Hvis spilleren ikke performer, er det Enrique's skyld. Han har sagt god for spilleren. Din hetz på Zubi er efterhånden blevet trættende, især når den ikke er fortjent.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Mkj 77 »

Raman93 skrev:Du kan tror og forestille dig så meget du vil. Sagen er den, at INGEN spillere kommer til klubben, medmindre træneren accepterer det. Zubi har gjort et godt job. Hvis spilleren ikke performer, er det Enrique's skyld. Han har sagt god for spilleren. Din hetz på Zubi er efterhånden blevet trættende, især når den ikke er fortjent.

Vi er enige om at zubi er sportsdirektør ikke?
Mon ikke osse han har lidt at skulle have sagt...
Eftersom der er hetz på ham selv i Spanien så er der sgu nok noget om det

Jeg må ærligt tilstå at jeg har forbandet svært ved at se det gode i hans arbejde

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Mkj 77 »

Og eftersom han besidder den stilling han gør, jamen så er han osse i sin gode ret til at sige nej og scoute en ny

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Men manden kan jo ikke gøre noget rigtigt?

Vi mangler cb'er - købt.
Vi mangler højde og styrke - købt.
Vi mangler ledere - købt.
Vi mangler en 9'er - købt.

Det er lang tid siden at vi har haft et så flot transfervindue som dette. Vi skal vel tilbage til giuly, deco og dem. Og ja der skulle være gjort noget ved cb problemet før men det er der gjort nu. Så kan det godt være at vi ikke har købt stjerner til alle kæderne men dem vi har købt passer ind. Ter stegen og bravo er gode med fødderne og kan spille som sweeper. Mathieu og vermaelen er hurtige, stærke, gode i luften og kan spille bold. Rakitic er en fremragende cm som kan levere en hel sæson. Og så har vi hentet verdens bedste angriber. Men ligemeget hvad så skal der brokkes. For dyr. For dårlig. For gammel. For skadet.

Lad os nu vente og se hvad der sker. Det er alt for tidligt at dømme spillerne (og det siger jeg også til mig selv efter min "hetz" mod bravo). Zubi (og LE (!!)) vil få deres møgfald hvis det viser sig at de har fucket op men indtil det så lad os da glæde os over at truppen for første gang i lang tid ser "bred" ud. Og at vi har fået nogle gode spillere til.

Desuden så ser vi igen med mangala at markedet er fuldstændig latterligt når det kommer til cb'er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Alcantara »

Mkj 77 skrev:Og eftersom han besidder den stilling han gør, jamen så er han osse i sin gode ret til at sige nej og scoute en ny
Lige så vel har træneren ret til at afvise jagten på et nyt transfermål. Husker du ikke sidste sommer, hvor klubben satte alt ind efter Thiago Silva på Titos anmodning? Det var enten ham eller ingen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster