Thomas Vermaelen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Sv: Thomas Vermaelen

Indlæg af Tello »

Tvivlede stærkt på, at ledelsen ville gennemføre endnu et CB køb. Men jeg må ærligt indrømme, at jeg er glad for købet af Vermaelen. Er sgu mere end tilfreds med transfer vinduet hidtil!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Culé »

Lækker kæreste han har - vigtigt! :glad: Får nr. 23, så må det vel betyde at Deulofeu får Affes nr. 19?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Blaugrana92 »

Culé skrev:Lækker kæreste han har - vigtigt! :glad: Får nr. 23, så må det vel betyde at Deulofeu får Affes nr. 19?
Eller 17.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Lidt underligt at han får nummer 23 når man tænker på at det er det nummer som dølle har spillet med i preseason. 17 og 19 har jo også været fri da hverken affe eller song har spillet. Synes sgu der er ved at tegne sig et billede af lidt utilfredshed overfor dølle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Mkj 77 »

theKing1988 skrev:
Mkj 77 skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg vil mene at det er fixet. Vi skulle have cb'er hvilket der er kommet. Spillere med de rigtige egenskaber og rutinerede spillere som begge har lederegenskaber. Men af en eller anden underlig årsag så skal det være "galaticos" (stjerner) til forsvaret. Underligt da flere var sure over galatico købet til angrebet (suarez).

Systemet er vigtigt. Det samme er sulten hos spillerne. Noget som begge har. Mathieu er gået ned i løn for at komme til klubben. Vermaelen vil vise at han er bedre end bænken i arsenal. Nu tager jeg lige et eksempel fra ligaen. Godin og miranda var ikke stjerner inden simeone kom til. Godin var stabil men miranda var en joke. Væltede rundt og havde ikke tjek på en skid. Vi knaldede 4-5 mål ind på dem hver gang vi mødte dem (næsten). Men så kom en træner der havde tjek på sit pis. Han fik styr på holdet og derved forsvaret. Det samme skal LE gøre for os.
Efter købet af Mathieu, var du sikker på et stjerneindkøb til forsvaret, men nu nøjes man med en reserve fra Arsenal.

Jeg fatter det ikke, slet ikke med de problemer vi har in mente.
Hverken mathieu eller vermaelen kan redde pique fra sine hjerneblødninger
Jeg vil mene at det var/er mindst ligeså vigtigt for vores forsvar i den kommende sæson at Pique løfter sit niveau betydeligt som at vi købte en frelser.

Puyol og Pique fungerede jo ikke kun godt sammen fordi Puyol kunne redde Pique. De fungerede godt sammen fordi de komplementerede hinanden og fordi de begge to kontinuerligt spillede godt.
Enig langt hen af vejen, men der hvor vi i min optik får problemer er netop med lederen og indpiskeren som pique så desperat har brug for.

Puyol kunne stå alene og stadig virke skræmmende mod ethvert angreb.
Pique ligner lidt for ofte en giraf der har ædt en hovedløs høne og opfører sig derefter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Link til præsentationen. Det skal nok blive ubehageligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Lidt sjovt at se på skader hos TV og hummels. Efter TVs slemme skade i 10/11 har de misset stort set lige mange kampe (TV 39 og hummels 37 (fra 11/12)). Det er sgu mest småskader som han har lidt under. Tror godt vi kan få tjek på de problemer præcis som vi gjorde med cesc.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

gygfo

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af gygfo »

18mio. er da en fin pris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Official: Transfer fee of Vermaelen > 10M fixed + 5M based on his performances + 3.8M based on team performance #fcblive

Helt fint!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

ermaelen: "Currently injured? I didn't train with Arsenal after World Cup injury, I will need some weeks to get fit, don't know how many."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Michman »

Og han får nr 23..

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Vermaelen, who suffered a thigh injury during the World Cup in June, will have to recover for at least two more weeks. [ara]

Ikke den optimale start. Men han skal nok blive en gevinst alligevel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af rummenigge »

Lasse N skrev:
rummenigge skrev:
Lasse N skrev:Eftersigende ville han jo aller helst til united og var også endt der hvis arsenal ikk havde blokeret et skifte. Allerede der har jeg mistet lidt for ham må jeg indrømme.
Efter sigende? Noget han selv udtalte?

Om ikke andet er det fair nok, da han nok har større chance for at være fast mand og præstere maks fra start hos United da han allerede kender ligaen og sproget. Så Barca er nok en større udfordring, men som type passer han godt til, hvilket han nu også ville hos United pga Van Gaal.
Nej men hvis du følger de rigtige personer på twitter vil du ret hurtigt få et indblik i hvad der sker rundt omkring i de forskellige klubber og transfers. . så undskyld jeg ikke lige har en artikel hvor han ordret er citeret for at sige det. I mine øjne burde det bare ikke være større end Fc Barcelona, udanset om man så har spillet i den samme liga i 20 år, kender sproget what ever ... Barcelona ER noget specielt og ingen spillere burde tvivle på dette

Jeg syntes bare i bund og grund at det er ret så håbløst at bruge omkring 300 mil. på en 30 år franskforsvarsspiller som ingen uden for Spanien (og som ikke følger la liga) ikke rigtig kendte til da han spillede i Valencia og nu en spiller på 29 fucking år der er på bænken i Arsenal.... arrrrrhhhh
Goal.com (http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=HP_HN_1) twister hans ord anderledes end nogle af dem du nævner på twitter som i øvrigt baserer deres tweets på avisers spekulationer, så kan vi altid diskutere om Vermaelen decideret lyver nå han siger at han valgte Barca over United.

Jeg kan ikke huske sidste at vi havde kæmpe success med en stor forsvarsprofil. Nogle af de bedste forsvarer vi har hentet (Marquez og Pique var ikke super stjerne da de blev hentet) og forsvarer hos Barca er af en anden type end de tonsere mange andre klubber samler på (Terry, Ferdinand, Kompany og hvad de ellers hedder). Jeg har fra start været imponeret over Vermaelen, og ærget mig over hans fald i niveau de sidste par sæsoner.

Hummels, Benatia eller Marquinhos ville alle ha' været dyre og man kunne risikere at de ikke ville kunne indfinde sig i systemet og ikke være gode nok med bolden, måske lige med undtagelse af Hummels. Mainstream CB typer passer sjældent hos Barca og det er også svært at finde et talent som bare kan gå ind og bidrage, hvorfor alle vores succesfulde midterforsvarer har været lidt atypiske, Koeman, De Boer, Puyol, Pique, Marquez og Abidal.

Så lad være med at afskrive Vermaelen og Mathieu på papiret, lad os nu se dem spille for verdens bedste klub, personligt har jeg altid kunnet lide dem, men det er så hvad det er ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Raman93 »

Engelske medier fik lige prisen skudt i vejret og fremstillet Zubi som syndebuk igen. 19 millioner euro, hvoraf 9 er variabler, der inkluderer holdets og hans egne præstationer - blandt andet skal vi vinde 2 CHL. Hvis det sker, har han jo betalt sig selv, godt Zubi

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Lasse N »

Official: Vermaelen has a thigh muscle inury and will do physiotherapy, no timing for his return to group training #fcblive
New Barcelona centre back Thomas Vermaelen, who is recovering from a thigh injury, won't be fit to play until mid-September. [sport]
................................

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster