Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Hvis vi skal skifte ud på HB så er der da meget mere perspektiv i Piszczek end Cuadrado. Den handel ville jeg absolut kunne støtte.

Inden han blev ramt af den lange skade der holdt ham ude meget af sidste sæson havde han jo vist et konstant højt niveau. Hvis det er det der er planen for hvem der skal erstatte Alves så fortjener ledelsen sgu thumbs up herfra.

Han kun er 3 år yngre end Alves, men hvis vi kan få 3-4 gode år ud af ham sammenlignet med et usikkert perspektiv i Cuadrado så burde valget være meget simpelt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Når Pisczcek er på sit ypperste, er han imo den perfekte højreback. Han er høj, (1,85.) rigtig stærk fysisk, solid defensivt og så er han også rigtig løbevillig og er også meget god på bolden og deltager ofte i det offensive spil med gode indlæg og godt kombinations spil.

Hvem husker ikke hans super semi-finaler mod Real Madrid?

Men sidder han ikke stadig ude med den der langtidsskade?

Der er i hvert fald ingen tvivl om hvem jeg helst ville vælge mellem Cuadrado og Pisczcek som ny højreback.

Men har vi ikke lige været ude og afvise at Alves forlader os?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har forstået det som alves der nægter at forlade os. LE gjorde det vist klart at han ikke så ham som en del af truppen men alves vil alligevel blive og kæmpe. Det er dog spekulationer. Men tror stadig at vi vil gå efter cuadrado.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Hvis vi er færdige på transfervinduet nu, er det et helt fantastisk vindue for os - jeg ville gerne have haft Cuadrado, men det kan stadig ske.

Husk Rafinha blev månedens spiller i La Liga sidste år. Jeg fulgte ham meget, og han var i mine øjne en af ligaens bedste midtbanespillere. Nøjagtigt som Rakitic. De to bliver vi meget glade for. Vi har altså udskiftet gamle og trætte Xavi og luddovne Cesc med to af ligaens bedste midtbanespillere. Til spot pris.

Verdens bedste 9'er. Flere spilvarianter.

To udmærkede centerback. Mathieu bliver stærkt undervurderet. Baseret på individuelle kompetencer er han en af de stærkeste forsvarsspillere i hele La Liga, vel kun Ramos, Pepe og Godin, der er bedre. Sidstenævnte lever i mine øjne på Simone system. Vermaelen har meget at bevist, men som udgangspunkt tror jeg på ham. Husk at begge to er MEGET hurtige, både Mathieu og Vermaelen løber de hurtigste angribere op. Med vores intresse i Marquinhos tegner der sig et klart billede af, hvorfor ledelsen ikke ville have Hummels til at akkompagner Pique: manglende hurtighed. Husk, det handler for fanden ikke om navnene, men hvordan et makkerpar supplerer hinanden. Pique og Mathieu/Bartra og Vermaelen lyder rigtigt spændende.

Mascherano som defensiv midtbane. Dette er vel en forstærkning i sig selv.

Vores lejesvend fra Everton er vendt hjem. En sæson præget af skader, men så kampe mod blandt andet Arsenal og Liverpool, hvor han drev gæk med forsvaret. Halliovic, meget spændende og købt for de penge, vi solgte Sanabri for.

Ej forglemme keeperne. ter Stegen og Bravo. Perfekt.

I de snart 12-14 år jeg har set fodbold har vi nok den bedste trup, jeg har været vidne til. Nogen ude på bænken skal få det her til at fungere, og der har jeg personligt mine tvivl. Jeg er ikke overbevist om Enrique. Han har min tillid for nu. Tak Zubi, nu kan du gå på sommerferie med ro i sindet.
Senest rettet af Raman93 søn aug 10, 2014 11:23 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Lasse N »

Jeg kan se Reus i klubben hvis man skiller sig af med Pedro, for den formnedgang manden har haft skal man da lede længe efter. For mig virker det ikke som om han kan skabe noget som helst konkurrence blandt de andre spillere, det vil Reus uden tvivl, han vil levere stort set hver kamp og til træning og samtidig sende et budskab til hans holdkammerater om at de ikke skal vide sig for sikre, han vil øge niveauet markant ,og ikke som Pedro gå fra banen efter 75 min uden at være nyttig på nogen måde, og så starte i start 11'eren ugen efter.. Det må være demotiverende for de andre sådan noget.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Helt enig Lasse N..


Jeg kan ikke se det fantastiske ved vores transfer vindue ind til videre.

Først og fremmes sælger vi Cesc of Alexis på tilbud, som vi plejer!! Gud for byde at man skulle prøve at holde loppemarked hver sæson. Og så oven i købet selv insistere på at give det dobbelte i pris, når vi køber. (Overdrivelse fremmer forståelsen)

Ja vi har køb Suarez til en nogenlunde fair pris, som mange ser som verden bedste 9'er. På papiret ser det vildt ud :glad: men kan han lave om på sin måde at agere på en fodboldbane, samt tilpasse sig spillestil og hiaki.

Vi har fået to gode målmænd, hvor jeg ser Bravo starte sæsonen, og måske spille den færdig. Så kan Ter Stegen overtage fra næste sæson. Men der vil nok gå et godt stykke tid før vi har en verdensklasse på den post.

Så har vi de to old boys Mathieu og Vermaelen: Mathieu er ikke naturlig CB, men gør det rigtig godt der. Han er 31 lige om lidt, og har ikke nivuet til at være fast starter, og så til overpris.. Så er der Vermaelen som er 29 lige om lidt. Han er skadet hver anden kamp, og blev slået af i Arsenal. Han er heller ikke niveuet til at være fast starter hos os.
Altså to reserve CB's til pladsen ved siden Pique som stadig kun tænker på Shakira. Hvis vi kun havde køb en af dem, og så en verdensklasse så havde det været i orden. Vi havde vel muligheden, og pengene til at købe en verdensklasse cb, men vi var ikke villige til at give hvad det koster i dag.

Så er der Rakitic, som jeg ikke har set så meget, men har min store tvivl om, er lige så god som Koke eller Kroos som jeg helst så vi købte en af dem. Er han lige så kreativ og lige så god til at diktere spillet, osv..

Så har vi det manglende kviltet hos nogle af vores reserver. Det er vel kun Masch, Adriano og Bravo der har den fornøden kvalitet. Rafinha og Deulofeu er da også gode reserver, men ikke som første reserve. Synes ikke at Pedro, Roberto, Montoya og (Song?). På CB pladserne har vi gode reserver, men der er bare ikke nok kvalitet i dem der starter.

Jeg er bekymret for kvaliteten hos reserverne og konkurrencen på holdes!!


For at det skulle havde være et fantastisk transfer vindue for mig.
Skulle vi havde købt en anden i stedet for Pedro..
Købe Koke eller Kroos foruden Rakitic, og så udlåne Roberto og sælge Xavi..
Købe Benatia eller Hummels i stedet for Mathieu eller Vermaelen..
Købe en HB og sælge Alves (Kan godt acceptere Montoya som reserve hvis den andre var købt)..

Ved ikke om der kunne havde penge til det. Men så må ledelsen fandme til at bliver bedre til at sælge! Vi mangler stadig at sælge Song og Afellay.

Og hvis transfer banet holder, er det indnu mere åndssvagt at vi ikke har købt sådan ind!!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

Drake skrev: Jeg kan ikke se det fantastiske ved vores transfer vindue ind til videre.
Big fucking suprise

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Zubizarreta (sports director): "We keep on working until 31 August. We want the best possible squad. If we can improve the squad, we will."

Tror ikke vi er helt færdige endnu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Mestre (sports vice president): "We keep on monitoring the market. If the coaches ask us to sign another player, we will try."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Zubizarreta (sports director): "We keep on working until 31 August. We want the best possible squad. If we can improve the squad, we will."

Tror ikke vi er helt færdige endnu.
Hvis det stadigvæk er HB positionen der kigges på så krydser jeg virkelig fingre for at Sanllehi er taget til Tyskland for at forhandle med det gode valg Piszczek og at vi ikke kaster en formue efter Cuadrado der ikke er god nok defensivt til at kunne spille HB.
A$AP skrev:Når Pisczcek er på sit ypperste, er han imo den perfekte højreback. Han er høj, (1,85.) rigtig stærk fysisk, solid defensivt og så er han også rigtig løbevillig og er også meget god på bolden og deltager ofte i det offensive spil med gode indlæg og godt kombinations spil.

Hvem husker ikke hans super semi-finaler mod Real Madrid?

Men sidder han ikke stadig ude med den der langtidsskade?

Der er i hvert fald ingen tvivl om hvem jeg helst ville vælge mellem Cuadrado og Pisczcek som ny højreback.

Men har vi ikke lige været ude og afvise at Alves forlader os?
Det eneste jeg lige umiddelbart kunne finde om hans skadessituation var den her nyhed fra for 24 dage siden.

http://www.bold.dk/nyt/bvb-profil-tilba ... ders-skade

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Han spiller for dortmund nu mod pool (dortmund får bank med 3-0).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Han spiller for dortmund nu mod pool (dortmund får bank med 3-0).
Det besvarer da det spørgsmål så. Han er fit nu :mrgreen:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe det så ikke helt sådan ud da han blev voldtaget af sterling. Men ja han kan spille ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Plenty of reports doing the rounds that Louis van Gaal has been instructing those who do not figure in his plans to find themselves new clubs. It is being suggested that Rafael, Marouane Fellaini, Javier Hernandez, Anderson and Nani have all been told that they are free to leave Manchester United.(sky)
Altså hvis vi skal af med alves kunne rafael så ikke være en (billig) mulighed? Han har alderen og rutinen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
Plenty of reports doing the rounds that Louis van Gaal has been instructing those who do not figure in his plans to find themselves new clubs. It is being suggested that Rafael, Marouane Fellaini, Javier Hernandez, Anderson and Nani have all been told that they are free to leave Manchester United.(sky)
Piquénbauer skrev:Altså hvis vi skal af med alves kunne rafael så ikke være en (billig) mulighed? Han har alderen og rutinen.
Jeg er absolut åben..
Han udviklede sig meget igennem de sidste to sæsoner...
Han er også bedre defensivt end feks Cuadrado.
Dog også dårligere offensivt..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista og 70 gæster