Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Guardiola skrev:Det virker efterhånden som om, at forsvarspillere har en modvilje mod, at skulle til Barca. Måske fordi de ved, at de ikke får ret meget at lave, og kommer til at spille andenviolin i forhold til det boldbesiddende angrebsspil :lol:
Dømt ud fra de seneste sæsoner skulle de nok få rigeligt at lave :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvis det passer at vi har penge til at hente Cuadrado og Vermaelen, bør vi da hellere smide pengene efter én fantastisk CB, fremfor en kant der ikke kan forsvare og en Vermaelen der er lavet af glas..

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

PuyolErGud skrev:
Guardiola skrev:Det virker efterhånden som om, at forsvarspillere har en modvilje mod, at skulle til Barca. Måske fordi de ved, at de ikke får ret meget at lave, og kommer til at spille andenviolin i forhold til det boldbesiddende angrebsspil :lol:
Dømt ud fra de seneste sæsoner skulle de nok få rigeligt at lave :glad:
Nja... Vi havde sidste sæson den bedste måldifference i La Liga, og næstfærrest mål scoret imod. Jeg tror såmænd ikke forsvaret har fået mere at lave, de har bare fucket mere op på afgørende tidspunkter, end de plejer. Det ligger jo i Tiki Taka's boldbesiddelse, at man forsvarer med bolden på fødderne. Anyway, forstår selvfølgelig godt, hvad du mener.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

En anden ting sidste sæson, så har vores angreb ikke været super flittigt, i de tætte kampe, og der får forsvaret også fejlen, fremfor at kigge på at vi altid lukket mål ind men vi plejer også at score mange, normalt.

Havde vi scoret lidt mere imod Atl, så havde sæsonen Jensen helt anderledes ud, både i Ligaen og i CHL.
Allez...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Det er helt rigtigt Emo. Det svarer lidt til, at de er tomaten i shawarma'en.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

MD: Arsenal don't intend to sell Vermaelen to United. They prefer selling to a foreign club.
Dog skulle Vermaelen foretrække United og derudover er United angiveligt villige til at byde mere end Barca er. Det ville være interessant, at se hvem vi ville gå efter hvis Vermaelen ryger til United, jeg tror ikke at vi vil gå efter Agger. Det håber jeg i hvert fald ikke. Måske Cuadrado som CB.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

A$AP skrev:
MD: Arsenal don't intend to sell Vermaelen to United. They prefer selling to a foreign club.
Dog skulle Vermaelen foretrække United og derudover er United angiveligt villige til at byde mere end Barca er. Det ville være interessant, at se hvem vi ville gå efter hvis Vermaelen ryger til United, jeg tror ikke at vi vil gå efter Agger. Det håber jeg i hvert fald ikke. Måske Cuadrado som CB.
Cuadrado som CB vil da være endnu mere gak end Cuadrado som HB :lol:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Billede

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Lasse N »

gygfo skrev:Der er rygter om, at Real Madrid har indledt jagten på Benatia. Av hvor vil det gøre ondt at se ham i Madrid..
Men vil det sige Varane er på vej ud så? efter min mening har de 3 af verdens bedste midterforsvarer hvorfor så gå efter ham, det burde ikke være deres top priotet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Lasse N skrev:
gygfo skrev:Der er rygter om, at Real Madrid har indledt jagten på Benatia. Av hvor vil det gøre ondt at se ham i Madrid..
Men vil det sige Varane er på vej ud så? efter min mening har de 3 af verdens bedste midterforsvarer hvorfor så gå efter ham, det burde ikke være deres top priotet.
Mener du helt seriøst at Varane er blandt verdens bedste centerbacks? Jeg mener i ramme alvor at Bartra er et ligeså stort talent.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Blaugrana92 skrev:
Lasse N skrev:
gygfo skrev:Der er rygter om, at Real Madrid har indledt jagten på Benatia. Av hvor vil det gøre ondt at se ham i Madrid..
Men vil det sige Varane er på vej ud så? efter min mening har de 3 af verdens bedste midterforsvarer hvorfor så gå efter ham, det burde ikke være deres top priotet.
Mener du helt seriøst at Varane er blandt verdens bedste centerbacks? Jeg mener i ramme alvor at Bartra er et ligeså stort talent.
Det mener jeg ikke han har bevist i så fald.

Målt på præstationer har Varane leveret bedst af de to indtil nu. At kalde ham en af verdens 3 bedste Midterforsvarer er dog en overdrivelse imo, så det kan vi godt blive enige om.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Vil give jer begge ret - for mener også at Varane er et større talent end Bartra, og har også vist større format med sine præstationer - bl.a. Nogle formidable kampe mod os..

Men han er ikke en verdensklasse spiller endnu... Men han har alle forudsætninger for at blive det...
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

http://gianlucadimarzio.com/en/calciome ... natia-yet/

If just..

Billede

Jeg håber btw det var hans kone der tog det billede.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor skal zubi have smæk for at vi ikke går efter benatia? Til de penge ville det være dumt ikke at gå efter ham men da vi stadig ikke gør det tyder det vel på at LE ikke vil have ham? Nægter at tro at zubi ville skide på LE for 35 mio...

Desuden virker 35 som alt for lidt. Det var det samme som de fik for marquinhos. Og det eneste vi officielt ved er at roma tidligere ville have 61 mio for ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvilket er totalt forståeligt i mine øjne, når Chelsea fik 50 millioner for David Luiz. Hvis man alvorligt har overvejet at smide 12 millioner for en forsvarsspiller (det var den pris der blev nævnt ved både Agger og Vermaelen) og eventuelt også smide 40 millioner for Cuadrado, kan jeg ikke se hvorfor man ikke skulle kunne smide 61 for Benatia. Men vi virker bare ikke interesseret i ham. Guderne må vide hvorfor.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 72 gæster