Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Stærkt sparket ind af Cornelius. Jeg har virkelig været imponeret over Amankwaa. Hold op, hvor ser han spændende ud.

AHGA92
Indlæg: 65
Tilmeldt: fre jul 11, 2014 6:12 pm
Geografisk sted: Aarhus
Blevet takket: 2 gange

Re: Champions league

Indlæg af AHGA92 »

Nicolai Larsen er jo vanvittig!!!

Forza AaB <3
Visca el Barça

Socio número 139,606 del Barça

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

BUM! ANDERS K!

emo
Indlæg: 17773
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Zygt nok. Tak OB for CHL, AAB!
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Fortjent 2-0 sejr til AaB ud fra spil og chancer...

Kent Nielsen er vel en tidlig kandidat til landstræner-jobbet, når Morten Olsen smutter efter EM i Frankrig. Jeg håber dog, at man er ved at køre Michael Laudrup i stilling til jobbet.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Sku imponerende af dem. Den havde jeg ikke lige set komme.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:Fortjent 2-0 sejr til AaB ud fra spil og chancer...

Kent Nielsen er vel en tidlig kandidat til landstræner-jobbet, når Morten Olsen smutter efter EM i Frankrig. Jeg håber dog, at man er ved at køre Michael Laudrup i stilling til jobbet.
Laudrup - åh gud nej! Håber han bliver i Qatar, og vi aldrig hører til ham igen. Magen til flegmatisk personlighed, skal lede længe efter

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Guardiola skrev:
Storken skrev:Fortjent 2-0 sejr til AaB ud fra spil og chancer...

Kent Nielsen er vel en tidlig kandidat til landstræner-jobbet, når Morten Olsen smutter efter EM i Frankrig. Jeg håber dog, at man er ved at køre Michael Laudrup i stilling til jobbet.
Laudrup - åh gud nej! Håber han bliver i Qatar, og vi aldrig hører til ham igen. Magen til flegmatisk personlighed, skal lede længe efter
Han var mit største idol som barn. Som voksen tillægger jeg ham ikke megen værdi
Forumlegende

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Storken skrev:Fortjent 2-0 sejr til AaB ud fra spil og chancer...

Kent Nielsen er vel en tidlig kandidat til landstræner-jobbet, når Morten Olsen smutter efter EM i Frankrig. Jeg håber dog, at man er ved at køre Michael Laudrup i stilling til jobbet.
Undrer mig over, at der ikke var andre klubber, der ville have ham eftersom han gjorde et ganske godt arbejde i Swansea. Og gode indkøb har han i lang tid været god for.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Enig Daluigi. Eller sagt på en anden måde. Fantastisk spiller. Middelmådig træner. Det som er begyndt at irritere mig ved Laudrup, er hans facon. Jeg synes han fremtræder alt andet end inspirerende, og nok også det, som gør at hans trænerkarriere ikke har kunnet stå mål med hans spillende.

Ja, han gjorde det ok i Swans Jesni, og hans indkøb er tit gode. Det er bare ikke et issue på landsholdet, og han har ikke talentudviklingen under sin kontrol. Han fremstår ikke som en, man vil gå gennem ild og vand for. Og så virker han sgu ærlig talt også lidt pengegrisk i sine valg. Luften render ud af ballonen, når holdet er kommet sig over benovelsen over hans navn. Og så havner han altid i magtkampe, det kan ikke kun være de andres skyld.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Guardiola skrev:Ja, han gjorde det ok i Swans Jesni, og hans indkøb er tit gode. Det er bare ikke et issue på landsholdet, og han har ikke talentudviklingen under sin kontrol. Han fremstår ikke som en, man vil gå gennem ild og vand for. Og så virker han sgu ærlig talt også lidt pengegrisk i sine valg. Luften render ud af ballonen, når holdet er kommet sig over benovelsen over hans navn. Og så havner han altid i magtkampe, det kan ikke kun være de andres skyld.
Jeg synes altid, spillerne kun har udvist respekt overfor ham, og der er også en del spillere, der efterhånden har fulgt med ham i nogle klubber, så jeg tror ikke det er mandskabet, der har haft problemet. Men ja, pengene går han i hvert fald efter, når man vælger Rusland og Qatar. Og ja, han lyder lidt til at være en mand, der er svær at arbejde sammen med.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:Luften render ud af ballonen, når holdet er kommet sig over benovelsen over hans navn.
Og netop derfor tror jeg faktisk at han ville passe rigtig godt ind som landstræner.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jurij »

Jeg har haft mange diskussioner omkring Laudrup. Danskere ser ud til at være meget vilde med ham, og tilgive ham for alle eller næsten alle hans fejl. Jeg har haft flere diskussioner som gik sådan her - no bullshit men karikatur samtale:

Mig - Laudrup er blevet fyret igen. Han er ikke en særlig god træner.
Ham - Han er fantastisk, han kunne godt blive en af verdens bedste trænere. Madrid eller Barca burde snuppe ham nu!
Mig - Men han sagde op i Brøndby, fordi han ikke kunne få en 1 års kontrakt. Han Sagde op i Getafe, han blev fyret i Spartak Moskva, han tvang en fyring frem i Mallorca, han blev fyret i Swansea.
Ham - Men han var genial i Brøndby, han var god for Getafe og Swansea og Rusland er et umuligt land at træne i. Han bliver kun fyret og siger op så meget, fordi alle de klubber han kommer til har en elendig ledelse, som altid kæmper imod deres trænere.
Genopbygning status: færdig.

emo
Indlæg: 17773
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Ren nysgerrighed, hvilke fejl mener du at han har begået, og som kan betegnes som fejl?

Man kommer ikke udenom at han har noget, har slår ofte til, men har endnu ikke vist sig som en langtidsløsning, og det er måske kun på et landshold han kan det.
Allez...

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jurij »

Laudrup har været træner i 5 klubber. 4 af dem har været under 2 år = ikke imponerende.


Hvad siger i til at Celtic er videre i CL gruppespillet? Det polske hold vandt 6-1 over dem over 2 kampe, men blev smidt ud, da de havde en ulovlig spiller inde i 3 minutter i sidste kamp. Han har siddet sine 3 kampe over for et rødt kort, men de glemte at skrive ham på papiret i 2 af kampene, så han sad dermed ikke officielt over og var dermed ulovlig at bruge. Han havde ingen indflydelse på kampen.
Genopbygning status: færdig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster