Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:
Journalisten skrev: The Pianist (SÅ fantastisk film)
Den med Adrien Brody?
Den er fantastisk, ja.
Blaugrana92 skrev: Jeg nåede i øvrigt også at se en halv times stand up med Louis CK under indflyvningen til Kbh. Det var ret sjovt. Han stikker lidt ud for mig blandt amerikanske komikere, for jeg er egentlig ikke ret vild med amerikansk stand up. Så er den britiske stand up scene tusinde gange mere tiltalende for mig. Hvilket minder mig om QI. Hvilket minder mig om Would I Lie To You. Se begge dele. Det er skægt. Og sjovt.
Really? Jeg har Eddie Murphys Raw (lidt af det) og Dave Chappelles For What It's Worth (se her) som det absolut bedste stand up nogensinde lavet. Se det!
Okay, ja. Klart at Murphy og Chappelle er pisse sjove, men det er jo også noget gammelt noget. I hvert fald Murphy. Du bliver nødt til at læse mellem linjerne, for jeg skriver jo ret tydeligt at det er den nuværende scene jeg snakker om. Eller. Noget. Ha. Der fik jeg dig. Med mine gode ord. Og sætninger. Desuden er de fleste afro-amerikanere sjove. Så det tæller stadig ikke. Så jeg har stadigvæk meget ret. Mest ret.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Jeg gider ikke se noget nyt. Gammelt er godt. Gammel mand. Mand. Gammel.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Film

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Jeg nåede i øvrigt også at se en halv times stand up med Louis CK under indflyvningen til Kbh. Det var ret sjovt. Han stikker lidt ud for mig blandt amerikanske komikere, for jeg er egentlig ikke ret vild med amerikansk stand up. Så er den britiske stand up scene tusinde gange mere tiltalende for mig. Hvilket minder mig om QI. Hvilket minder mig om Would I Lie To You. Se begge dele. Det er skægt. Og sjovt.
Louis CK er helt klart en af mine favoritter. Alle hans show kan anbefales, men Chewed Up er det mest fucked. Rigtig meget om faggots, cunts, lort, døde dyr, kønsdele, onani, og sindssyge børn. På den gode måde.

phpBB [video]

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Film

Indlæg af Flax_Generous »

Okay, Shameless er også fucked. Og Hilarious. Og Live at The Beacon Theater. Og Oh My God. Alle Louis CK's shows er sgu sjove. Se dem.
Senest rettet af Flax_Generous fre aug 01, 2014 1:37 pm, rettet i alt 1 gang.

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Film

Indlæg af Journalisten »

Jeg må få set Life is Beautiful så.

I øvrigt. Hvis nogen kan anbefale et par fede gysere, så må i endeligt sige til. For at spore jer lidt ind på, hvad jeg synes er en god gyser, har følgende gysere været populære herhjemme på det seneste:

- The Conjuring
- Insidious
- The Oculus
- The Last House On The Left
- Bag Facaden

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Film

Indlæg af ulrich »

Min kone tør ikke se gyserfilm mere efter at vi så Sinister. ;-)

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Film

Indlæg af Badabing »

Jeg er gået lidt i gang med film fra IMDB 100, så indtil videre har jeg set

Forrest Gump
Fargo
American Psycho
Psycho (1960)
The Good, the Bad and the Ugly
Casablanca
Apocalypse Now

Jeg ka li indtil videre
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Journalisten skrev:Jeg må få set Life is Beautiful så.

I øvrigt. Hvis nogen kan anbefale et par fede gysere, så må i endeligt sige til. For at spore jer lidt ind på, hvad jeg synes er en god gyser, har følgende gysere været populære herhjemme på det seneste:

- The Conjuring
- Insidious
- The Oculus
- The Last House On The Left
- Bag Facaden
Oculus. Det får mig til at tænke på Diablo 2. Åååh, good times! Ang. gyserne, så er zqa eksperten herinde.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Film

Indlæg af BarçaDK »

Nyere film med lidt action til drengeaften med hjernen slået fra? :)

Shoot

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

BarçaDK skrev:Nyere film med lidt action til drengeaften med hjernen slået fra? :)

Shoot
The Raid 1 & 2?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Film

Indlæg af ulrich »

Expendables 3

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Film

Indlæg af Skydefinten »

BarçaDK skrev:Nyere film med lidt action til drengeaften med hjernen slået fra? :)

Shoot
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Film

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Nyere film med lidt action til drengeaften med hjernen slået fra? :)

Shoot
Alt med Jason Statham. The Italian Job, The Transporter, Transporter 2, Transporter 3, Crank, Crank: High Voltage, The Expendables, The Expandables 2, The Expendables 3, The Mechanic. Er ved at løbe tør.

BarçaDK

Re: Film

Indlæg af BarçaDK »

Tak, y'all! Jeg ser på det!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Sharknado 2.. AWESOME!
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster