Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7195
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dytrax »

Jeg kan faktisk godt lide den kære Agger, om end han ikke just har fået markeret sig i Liverpool på det seneste. Dog ville jeg foretrække en mere langsigtet (Sikker) løsning fra ledelsens side som f. eks Musacchio!

Mon ikke Zubi nok skal finde en god løsning? :mrgreen:

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Det eneste jeg har imod Agger er sådan set også hans skadesfrekvens.

Vi har ikke behov for at bytte Puyol situationen ud med en lignende Agger situation.

Hvis han er klar er han jo en klasse forsvarer.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tolquhon »

Jeg kan også godt lide Agger - ikke mindst som person. Spørgsmålet er, om Agger vil blive skadet mindre i den spanske liga - det er primært knæskader og rygskader, der har holdt ham ude, så jeg er ikke sikker på, at det er fysisk betonet spil, der har gjort udslaget. 15 millioner lyder stadig for dyrt, hvis jeg skal være ærlig, men sådan er markedet desværre. :sørgelig:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Hvis vi nu kan få ham for 15?.. Altså hvad gav vi for Song?.. 19-20 mil.. Det vil ikke være det værste køb i min bog..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Agger er kun et år yngre end mathieu og har gennem hele sin karriere været konstant skadet. Ydermere er han faldet så meget i niveau at han ikke har kunnet spille sig på et pool hold hvor de største konkurrenter har været sakho, toure og skrtel hvilket imo ikke ligefrem er skræmmende konkurrence.

Han er hverken hurtig eller specielt stærk, han kan ikke dække andre pladser (har været elendig når han har spillet venstreback for pool) og i de sidste par år har han haft en slem tendens til at se bold fremfor at spille det. Han er dog god med bolden men det er da også det eneste som snakker for et køb. Nå ja og så er han dansker hvilket også kunne være sjovt.

Enten skal vi hente et talent eller en verdensklasse cb. Hvorfor hente en konstant skadet spiller som snart fylder 30? Og som kun besidder lidt af de kvaliteter som vi har brug for?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Agger er kun et år yngre end mathieu og har gennem hele sin karriere været konstant skadet. Ydermere er han faldet så meget i niveau at han ikke har kunnet spille sig på et pool hold hvor de største konkurrenter har været sakho, toure og skrtel hvilket imo ikke ligefrem er skræmmende konkurrence.

Han er hverken hurtig eller specielt stærk, han kan ikke dække andre pladser (har været elendig når han har spillet venstreback for pool) og i de sidste par år har han haft en slem tendens til at se bold fremfor at spille det. Han er dog god med bolden men det er da også det eneste som snakker for et køb. Nå ja og så er han dansker hvilket også kunne være sjovt.

Enten skal vi hente et talent eller en verdensklasse cb. Hvorfor hente en konstant skadet spiller som snart fylder 30? Og som kun besidder lidt af de kvaliteter som vi har brug for?
Ærligt talt, så synes jeg ikke du kan ligge så meget i at Agger ikke har kunnet spille sig i Pools startopstilling. Rodgers har set igennem fingrene med ret meget hovedløs forsvarspil fra Sakho og Skrtel der ville have sendt dem begge på bænken i andre klubber. Enten har Agger præsteret af h.. til, til træning, eller også har han været chanceløs, for Sakho og Skrtel har givet Rodgers rigeligt med muligheder for at bringe Agger i spil igen.

Og så kan jeg ikke andet end at grine lidt af at du nævner at han ikke er specielt stærk. Han er da skrøbelig fysisk når det kommer til skader, men en af hans styrker er efter min bedste overbevisning netop hans fysiske tilstædeværelse på banen. Og nej Agger har aldrig været overdreven hurtig (forveksel ikke dette med at han er decideret langsom), men han har så tilgængeld en eminent positioneringsevne som mange hurtigere forsvarspillere kun kan drømme om.

Jeg synes det er lidt mærkeligt at du ligger en Abidal-agtig skabelon frem og alle forsvarspillere der ikke passer til denne perfekt, afviser du som værende kvalitetsløse. Agger når han ikke er skadet er absolut en kvalitetsforsvarer på de præmisser han besidder.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Og jeg kan ikke andet end at grine af at du kan være imod et køb af mathieu men for et køb af en slidt dansker som er blevet slået af holdet af sakho og skrtel. Så kan det godt være at du mener at BR er stædig men imo kunne det ligeså godt betyde at viceanføreren bare ikke er god nok (hvilket også har været klart når han har spillet).

Kan ikke sige så meget til at du mener at han er en stærk spiller andet end at jeg er uenig. IMO har han levet af sin, som du nævner, "eminent positioneringsevne" men den har desværre også været på vej væk og i denne sæson har han lavet mange "begynderfejl^. Han har haft en spiller ved sin side som kunne tage de hårde nærkampe carragher/skrtel mens agger mest har fungeret som spilleren der skulle sætte spillet i gang hvilket han stadig er god til.

Det er forresten ikke en decideret Abidal skabelon jeg er dømmer udfra men mere en puyol skabelon. Grunden til at jeg nævnte at mathieu kunne spille back var han var mere alsidig hvilket altid er godt som backup. Men vi har hentet vores backup i mathieu så hvorfor hente en til? Så hellere en spiller med fremtid eller en som virkelig kan forstærke vores hold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Og jeg kan ikke andet end at grine af at du kan være imod et køb af mathieu men for et køb af en slidt dansker som er blevet slået af holdet af sakho og skrtel. Så kan det godt være at du mener at BR er stædig men imo kunne det ligeså godt betyde at viceanføreren bare ikke er god nok (hvilket også har været klart når han har spillet).

Kan ikke sige så meget til at du mener at han er en stærk spiller andet end at jeg er uenig. IMO har han levet af sin, som du nævner, "eminent positioneringsevne" men den har desværre også været på vej væk og i denne sæson har han lavet mange "begynderfejl^. Han har haft en spiller ved sin side som kunne tage de hårde nærkampe carragher/skrtel mens agger mest har fungeret som spilleren der skulle sætte spillet i gang hvilket han stadig er god til.

Det er forresten ikke en decideret Abidal skabelon jeg er dømmer udfra men mere en puyol skabelon. Grunden til at jeg nævnte at mathieu kunne spille back var han var mere alsidig hvilket altid er godt som backup. Men vi har hentet vores backup i mathieu så hvorfor hente en til? Så hellere en spiller med fremtid eller en som virkelig kan forstærke vores hold.
Hvor siger jeg, jeg er for købet? Jeg siger tværtimod igen og igen at hans skadeshistorik gør at jeg er imod købet. Jeg synes han er en god spiller når han ikke er skadet, men det er han jo alt for tit i min optik. Hvis du ikke fangede det før, så lad mig da sige det igen.
Senest rettet af theKing1988 tirs jul 29, 2014 7:19 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ah... Så er hele denne snak jo egentlig bare spild af tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Pallotta (President, Roma): “Benatia? He's never been on the market. He's our player and is important for the team and this season.”

Pallotta: “You never say never in football. That said, not our intention to lose our best players.”
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona plan a final attempt for PSG centre back Marquinhos. Presidents will talk. If no deal, they will activate Agger option. [sport]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Sad lige og kiggede lidt odds på hvad forskellige spillere gav for at komme til barca. Agger - 1,57, Cuadrado - 1.91 og Hummels - 1.73. Synes at hummels oddset er lidt sjovt - det er underligt lavet eftersom der næsten ingen rygter er om os og ham. Alligevel er vi favoritter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Lad os håbe Agger er det berømte røgslør for at vi er langt og har holdt forhandlinger med Hummels, uden at pressen har fået nys om det..

Kan ikke se Agger i trøjen.. Eneste gode ved den handel - er at min anden klub, Brøndby får sig nogle dejlige millioner.. Men er helt til grin vi vil slå til på en slidt Agger, som blev slået af holdet sidste år af to andre relative svage centere..

Og det er simpelthen for dårligt arbejde, det er tredje sæson vi misser en bedre CB, end dem vi har i forvejen..

Synes stadig vi skulle køre med Masch eller Bartra i center, hvis alternativet hedder Agger.
Både Matthieu og Agger er udmærkede spillere - men ikke på Barca niveau..
Og de summer vi er villige til at slippe/har sluppet....
Ja, jeg er rystet!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Stefan de Vrij meldes desværre på plads hos Lazio. Der nævnes en pris på omkring 8.5 mio. €

Et godt køb, langt, langt bedre end en Daniel Agger-handel, hvor der tilmed spekuleres i en højere pris.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Martins Indi ville også være bedre køb end Agger.. Røg til Porto..
El mundo skriver dog vi er gået væk fra ham..


Sent from my iPad using Tapatalk
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster