Jérémy Mathieu

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af Heartbreaker »

Den eneste troværdige kilde til at tjekke vores indkomst og udgift er BGs transfertråd.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af JonasV »

Velkommen til, JM! Gør det nu godt hos os.


...gad vide hvordan Morten Bruun har det med rødhårede?..



Edit: Om ikke andet kan Rodman måske være bindeledet, der gør Morten glad.

Billede
Senest rettet af JonasV ons jul 23, 2014 10:07 pm, rettet i alt 1 gang.

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af maba »

Prisen er til grin men vi kunne ikke vente mere og havde brug for højde i bagkæden.

Nogle der ved om den røde (mathieu) eller Alba kan bruge højre skøjten? Alba er rimelig et benet sådan som jeg husker ham. Kunne evt bruge dem begge i de store kampe.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20287
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 310 gange
Blevet takket: 1058 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fritte skrev:Købet af Mathieu er noget vi ALLE kan forholde os til.

Forestil jer at have handlet færdigt ind i Føtex. På den anden side af kassen stikker du hånden i lommen og finder en 20er. På vej ud af butikken kribler det i fingrene og du køber en stor Snickers fra deres kiosk.
Haha, WTF?!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af Skydefinten »

Velkommen. Jeg har læst mange gode argumenter, hvorfor han blev hentet og hvad han kan tilføre. Igen velkommen franskmand. Prisen afspejler bare det latterlige niveau, som en håndfuld klubber har skabt igennem de seneste år.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af Mkj 77 »

FCBarcelonaChr skrev:
Fritte skrev:Købet af Mathieu er noget vi ALLE kan forholde os til.

Forestil jer at have handlet færdigt ind i Føtex. På den anden side af kassen stikker du hånden i lommen og finder en 20er. På vej ud af butikken kribler det i fingrene og du køber en stor Snickers fra deres kiosk.
Haha, WTF?!

Et impulskøb?

Det har kriblet i fingrene på zubi for at smide penge, og der var den Marsbar!!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af Elbarca »

Velkommen til Jareeme.

Under Laporta havde vi aldrig givet så meget for en forsvarspiller i sin karrieres efterår.
Senest rettet af Elbarca ons jul 23, 2014 10:50 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af Elbarca »

klogfyr skrev:http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_BN_6

5 dyreste spiller nogensinde over 30, ifølge goal.com. Det siger vist alt om prisen på denne handel. Valencia griner hele vejen ned til banken.

Når det så er sagt, så er jeg sikker på, at han bliver en fin spiller for os, og hvis han kan give os 2 år på højeste niveau, så ville jeg være tilfreds.

Jeg tror ikke, der kommer flere cb'er til dette transfervindue, så vi må se hvor langt dette rækker.
Den liste siger alt om prisen. Er Jeremy overhovedet på landsholdet? Syntes ikke jeg så ham til VM.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7066
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af Daluigi »

Jeg har alle dage været imponeret over JM ! Han er bundsolid, hurtig, høj og ganske løbevillig frem og tilbage.

Jeg skreg på et indkøb af ham sidste sæson, og jeg skal da gerne indrømme, at jeg ligesom med Suarez er ganske tilfreds med valget af spiller. Han er super god, og han har de ting vi mangler.

MEN! Ligesom med Suarez er prisen jo fuldstændig sindsyg! Her er ikke tale om en karantæneramt kanibal. Men der er tale om en ældre herre, som ikke ligefrem er vant til at styre et forsvar på et top 3 hold i verden. 20 fucking millioner euro er da den største joke i dette transfervindue! Manden presser de 31 år, og har aldrig bevist sig på aller højeste niveau. Han er ikke engang på landsholdet (Dette kan for klubben være ganske fint, men det vidner om, at han ikke er fra toppen af øverste hylde rent sportsligt)

Som flere har pointeret, så er han endnu en dyrt købt lottokupon, og det huer mig ikke, at min klub bliver styret af mennesker, som burde sidde i Madrid og kaste om sig med penge
Forumlegende

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af Jurij »

Rakitic og ham har kostet lige meget. Får en til at tænke! Rakitic har trods alt været en af ligaens bedste spillere sidste sæson. Mathieu har jeg aldrig hørt om før vi viste interesse i ham. Og han er snart 31 år og er ikke på landsholdet.
Genopbygning status: færdig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af Piquénbauer »

Mathieu har jeg aldrig hørt om før vi viste interesse i ham. Og han er snart 31 år og er ikke på landsholdet.
Følger du med i spansk fodbold?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20287
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 310 gange
Blevet takket: 1058 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
Mathieu har jeg aldrig hørt om før vi viste interesse i ham. Og han er snart 31 år og er ikke på landsholdet.
Følger du med i spansk fodbold?
Hver evig eneste gang at vi har mødt Valencia, har det været som om at Mathieu har spillet sit livs kamp.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:Som flere har pointeret, så er han endnu en dyrt købt lottokupon, og det huer mig ikke, at min klub bliver styret af mennesker, som burde sidde i Madrid og kaste om sig med penge
Ro på. Det er nok heller ikke den mest optimale forhandlingssituation, ledelsen har siddet i. Alle i fodboldverdenen ved jo, at Barcelona har tralvt med at købe ind, hvis/når de får et transferban. Det får jo ikke ligefrem priserne til at falde, når man ved at modparten er særdeles presset.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af Mkj 77 »

Jesni skrev:
Daluigi skrev:Som flere har pointeret, så er han endnu en dyrt købt lottokupon, og det huer mig ikke, at min klub bliver styret af mennesker, som burde sidde i Madrid og kaste om sig med penge
Ro på. Det er nok heller ikke den mest optimale forhandlingssituation, ledelsen har siddet i. Alle i fodboldverdenen ved jo, at Barcelona har tralvt med at købe ind, hvis/når de får et transferban. Det får jo ikke ligefrem priserne til at falde, når man ved at modparten er særdeles presset.
Den situation kunne være undgået hvis man havde gjort sit arbejde ordentligt og invisteret i en god cb sidste år.

kklaus
Indlæg: 9714
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Jérémy Mathieu

Indlæg af kklaus »

Jeremy Mathieu accepted a 3M pay cut to facilitate his transfer to Barcelona, allowing Barcelona to raise their bid from 15 to 20M. [rac1]
Det hjælper da lidt på det. Lidt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster