Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Lasse N »

Kaldte det middelmådigt i forhold til det vanvittige niveau han viste tidligere. Nok naivt at tro det ville fortsætte ja.. Jeg ved ikke hvor han skulle ende. Måske til city og spille med sin gode ven.. Der er bare noget der siger mig at der er ridser i lakken mht til ham og ikke mindst ledelsen. Han sender en ordentlig stik pille afsted mod faus og samtidig betvivler han om ledelsen overhovedet er interesseret i at beholde ham, men hvis de var, ville han da gerne blive.. Ikke særlig overbevisende syntes jeg.

Men nok om ham. suarez tråd jo. Håber virkelig den mand kan tænde gnisten i vores hold igen

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Lasse N skrev:Kaldte det middelmådigt i forhold til det vanvittige niveau han viste tidligere. Nok naivt at tro det ville fortsætte ja.. Jeg ved ikke hvor han skulle ende. Måske til city og spille med sin gode ven.. Der er bare noget der siger mig at der er ridser i lakken mht til ham og ikke mindst ledelsen. Han sender en ordentlig stik pille afsted mod faus og samtidig betvivler han om ledelsen overhovedet er interesseret i at beholde ham, men hvis de var, ville han da gerne blive.. Ikke særlig overbevisende syntes jeg.

Men nok om ham. suarez tråd jo. Håber virkelig den mand kan tænde gnisten i vores hold igen
Svinet Faus til? Og ledelsen? Har jeg misset noget? Hvad handler det om?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Michman »

Det her køb er nok nr 2 på den liste over hvad jeg har været mest skuffet over ved Barca i min tid som Barca fan. Nr 1 er salget af Alexis..! Hvad angår Suárez så giver jeg ham EN chance mere.. + At han virkelig skal bevise meget før jeg kan acceptere ham.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Lasse N »

Visca El Barca skrev:
Lasse N skrev:Kaldte det middelmådigt i forhold til det vanvittige niveau han viste tidligere. Nok naivt at tro det ville fortsætte ja.. Jeg ved ikke hvor han skulle ende. Måske til city og spille med sin gode ven.. Der er bare noget der siger mig at der er ridser i lakken mht til ham og ikke mindst ledelsen. Han sender en ordentlig stik pille afsted mod faus og samtidig betvivler han om ledelsen overhovedet er interesseret i at beholde ham, men hvis de var, ville han da gerne blive.. Ikke særlig overbevisende syntes jeg.

Men nok om ham. suarez tråd jo. Håber virkelig den mand kan tænde gnisten i vores hold igen
Svinet Faus til? Og ledelsen? Har jeg misset noget? Hvad handler det om?
Kan du fortælle mig hvor jeg har skrevet han har svinet dem til?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Lasse N skrev:
Visca El Barca skrev:
Lasse N skrev:Kaldte det middelmådigt i forhold til det vanvittige niveau han viste tidligere. Nok naivt at tro det ville fortsætte ja.. Jeg ved ikke hvor han skulle ende. Måske til city og spille med sin gode ven.. Der er bare noget der siger mig at der er ridser i lakken mht til ham og ikke mindst ledelsen. Han sender en ordentlig stik pille afsted mod faus og samtidig betvivler han om ledelsen overhovedet er interesseret i at beholde ham, men hvis de var, ville han da gerne blive.. Ikke særlig overbevisende syntes jeg.

Men nok om ham. suarez tråd jo. Håber virkelig den mand kan tænde gnisten i vores hold igen
Svinet Faus til? Og ledelsen? Har jeg misset noget? Hvad handler det om?
Kan du fortælle mig hvor jeg har skrevet han har svinet dem til?
Ok, ikke svinet til, men stikpillen? Det kunne være interessant at se, hvad han har sagt. Jeg har nemlig misset det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Sv: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Lasse N »

theKing1988 skrev:
Lasse N skrev:
theKing1988 skrev:
Lasse N skrev:Jeg tror også meget muligt det kan blive Messis sidste sæson i klubben! Tror ganske enkelt han er kørt træt i det hele. Attitude mæssigt er der hvert fald noget helt galt. Tror ikke på VM var undskyldningen. Eftersigende fortalte han jo også Tito han overvejede kraftigt at søge væk. Især den spanske/catalanske presse er hård ved ham og hvis han ikke lige scorer hattrick hver gang bliver han slagtet og sat spørgsmålstegn ved. Noget af det syntes jeg egentligt har været berettiget og jeg må indrømme at jeg frygter meget hvordan han vil slutte sin evt sidste dage hos os. Som mange har nævnt før kan der hurtigt gå en faldrende Ronaldinho i den. Igen en 'middelmådig' sæson fra Messi plus tvivl fra presse og sågar egne fans vil betyde exit! Det der med at han vil blive i barca hele livet og bla bla bla er det sædvanlige overfladiske fodbold lort
Han har jo aldrig sagt at han vil blive i Barca hele hans karriere. Han har tværtimod altid sagt at han vil slutte af i Newell's

Spørgsmålet er så hvornår han tager hjem til Argentina og om han tager til en anden klub i Europa først.
Tjek @barcastuff's tweet:
Jeg ser ikke nogen steder i det tweet hvor der står han vil slutte sin karriere i Barcelona.
Hvad så med her? http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... barcelona/
Senest rettet af Lasse N lør jul 12, 2014 6:00 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Messi om faus -> http://www.espnfc.com/spanish-primera-d ... ca-vp-faus
Aha tak for det :). J det er rigtig nok, nu kan jeg godt huske det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.totalbarca.com/2014/opinion- ... ore-161187

Rigtig fin artikel om hvorfor barca "byttede" alexis for luis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Sv: 9 - Luis Suárez

Indlæg af theKing1988 »

Lasse N skrev:
theKing1988 skrev:
Lasse N skrev:
theKing1988 skrev:
Lasse N skrev:Jeg tror også meget muligt det kan blive Messis sidste sæson i klubben! Tror ganske enkelt han er kørt træt i det hele. Attitude mæssigt er der hvert fald noget helt galt. Tror ikke på VM var undskyldningen. Eftersigende fortalte han jo også Tito han overvejede kraftigt at søge væk. Især den spanske/catalanske presse er hård ved ham og hvis han ikke lige scorer hattrick hver gang bliver han slagtet og sat spørgsmålstegn ved. Noget af det syntes jeg egentligt har været berettiget og jeg må indrømme at jeg frygter meget hvordan han vil slutte sin evt sidste dage hos os. Som mange har nævnt før kan der hurtigt gå en faldrende Ronaldinho i den. Igen en 'middelmådig' sæson fra Messi plus tvivl fra presse og sågar egne fans vil betyde exit! Det der med at han vil blive i barca hele livet og bla bla bla er det sædvanlige overfladiske fodbold lort
Han har jo aldrig sagt at han vil blive i Barca hele hans karriere. Han har tværtimod altid sagt at han vil slutte af i Newell's

Spørgsmålet er så hvornår han tager hjem til Argentina og om han tager til en anden klub i Europa først.
Tjek @barcastuff's tweet:
Jeg ser ikke nogen steder i det tweet hvor der står han vil slutte sin karriere i Barcelona.
Hvad så med her? http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... barcelona/
Fair nok, der siger han det. Men det er så også det eneste sted jeg har set det.
Piquénbauer skrev:http://www.totalbarca.com/2014/opinion- ... ore-161187

Rigtig fin artikel om hvorfor barca "byttede" alexis for luis.
Fair nok at folk der støtter købet/er meget glade for købet føler en overvældende trang til at overbevise alle os tvivlere. Men jeg ser ikke noget nyt i den artikel. Han tager jo på ingen måde fat i noget af det som der får os til at tvivle. Ja, når Suarez har udstået sin karantæne, og er kommet i kampform og er faldet ind i spillestillen og løbemønstrene på holdet (som selv en jubeloptimist tidligst kan håbe på sker i December, og som det nok er mere realistisk at håbe på sker tidligst en gang i Januar) så skal han da nok blive en spillemæssig gevinst af en eller anden størrelse.

Men er han det værd? Med alle de risici der følger i mandens fodspor?

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Sv: 9 - Luis Suárez

Indlæg af rummenigge »

theKing1988 skrev:
Piquénbauer skrev:http://www.totalbarca.com/2014/opinion- ... ore-161187

Rigtig fin artikel om hvorfor barca "byttede" alexis for luis.
Fair nok at folk der støtter købet/er meget glade for købet føler en overvældende trang til at overbevise alle os tvivlere. Men jeg ser ikke noget nyt i den artikel. Han tager jo på ingen måde fat i noget af det som der får os til at tvivle. Ja, når Suarez har udstået sin karantæne, og er kommet i kampform og er faldet ind i spillestillen og løbemønstrene på holdet (som selv en jubeloptimist tidligst kan håbe på sker i December, og som det nok er mere realistisk at håbe på sker tidligst en gang i Januar) så skal han da nok blive en spillemæssig gevinst af en eller anden størrelse.

Men er han det værd? Med alle de risici der følger i mandens fodspor?
Han er helt sikkert en risiko, men for mig er L Suarez rent fodboldmæssigt bedre end C. Ronaldo. Det er på tide at han kommer til klubben, for hans stil er og har altid været Barca. Vi skulle ha nuppet ham fra Ajax, set i bakspejlet.

Klubben har efter min overbevisning gjort det rigtige at give ham en chance, især efter alt den hetz han har fået imod sig de seneste år. Det gør selvfølgelig ondt at give slip på Alexis, men det må gøres. Jeg har tidligere håbet på Reus i stedet for Alexis, hvis man skulle gøre noget ved angrebet, men at klubben viser at det er muligt at hente Suarez er kun endnu bedre.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Sv: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

theKing1988 skrev:
Piquénbauer skrev:http://www.totalbarca.com/2014/opinion- ... ore-161187

Rigtig fin artikel om hvorfor barca "byttede" alexis for luis.
Fair nok at folk der støtter købet/er meget glade for købet føler en overvældende trang til at overbevise alle os tvivlere. Men jeg ser ikke noget nyt i den artikel. Han tager jo på ingen måde fat i noget af det som der får os til at tvivle. Ja, når Suarez har udstået sin karantæne, og er kommet i kampform og er faldet ind i spillestillen og løbemønstrene på holdet (som selv en jubeloptimist tidligst kan håbe på sker i December, og som det nok er mere realistisk at håbe på sker tidligst en gang i Januar) så skal han da nok blive en spillemæssig gevinst af en eller anden størrelse.

Men er han det værd? Med alle de risici der følger i mandens fodspor?
Det var skam ikke for at overbevise nogen. Det var mere for at sætte ord på hvad jeg tror ledelsens bevægelsesgrunde har været. Personligt gør det mig ikke det store at folk ikke vil have ham selvom jeg er fan af ham. Kan sagtens forstå at der er mange der er negative når man tænker på luis' usympatiske sider.

Dine spørgsmål bliver forresten fint besvaret i artiklen. Ja det er det værd eftersom suarez er verdens KLART bedste 9'er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Sv: 9 - Luis Suárez

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:
theKing1988 skrev:
Piquénbauer skrev:http://www.totalbarca.com/2014/opinion- ... ore-161187

Rigtig fin artikel om hvorfor barca "byttede" alexis for luis.
Fair nok at folk der støtter købet/er meget glade for købet føler en overvældende trang til at overbevise alle os tvivlere. Men jeg ser ikke noget nyt i den artikel. Han tager jo på ingen måde fat i noget af det som der får os til at tvivle. Ja, når Suarez har udstået sin karantæne, og er kommet i kampform og er faldet ind i spillestillen og løbemønstrene på holdet (som selv en jubeloptimist tidligst kan håbe på sker i December, og som det nok er mere realistisk at håbe på sker tidligst en gang i Januar) så skal han da nok blive en spillemæssig gevinst af en eller anden størrelse.

Men er han det værd? Med alle de risici der følger i mandens fodspor?
Det var skam ikke for at overbevise nogen. Det var mere for at sætte ord på hvad jeg tror ledelsens bevægelsesgrunde har været. Personligt gør det mig ikke det store at folk ikke vil have ham selvom jeg er fan af ham. Kan sagtens forstå at der er mange der er negative når man tænker på luis' usympatiske sider.

Dine spørgsmål bliver forresten fint besvaret i artiklen. Ja det er det værd eftersom suarez er verdens KLART bedste 9'er.
Jeg er udemærket klar over at han i manges øjne er verdens bedste 9'er, hvilket jeg sådan set er enig i hvis man ser på øjebliksbilledet som sidste sæson efterlod og at det er grunden til vi har købt ham. Det argument synes jeg vi har været forbi herinde mange gange allerede, det var det jeg mente med han ikke bringer noget nyt.

Hvorvidt det besvarer tvivlen hos mange synes jeg vi kan blive ved med at diskutere. For det kan godt være han er verdens bedste 9'er, men det er jo ikke nogen garanti for at sammenspillet mellem ham, Messi og Neymar kommer til at fungere, eller at han ikke kommer til at bruge lang tid ude på sidelinjen fordi han bliver ramt af flere hjerneblødninger der resulterer i store karantæner eller at klubbens image ender med at lide uoprettelig skade ved hans blotte tilstedeværelse.

Jeg synes at bruge han er verdens bedste 9'er som argument overfor disse er at krydse fingrene og ønske at alt nok skal falde i hak uden problemer. Men tag da ikke fejl, jeg håber da han bliver en stor succes, for så vil han komme klubben til uendelig gavn. Jeg har bare stadigvæk stor tvivl.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

http://www1.skysports.com/watch/video/s ... -interview

Smækker den også lige op her. Bartomeu snakker med skysports om købet af suarez. Han nævner også salget af alexis og cesc.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Fifa sources have explained that Barcelona won't be able to officially present Luis Suarez during his ban, no matter the venue. [pa]

Fischer (FIFA head of media): "Suarez cannot be in any football-related event, irrespective of the venue, not even in a charity event." [pa]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster