Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Røv. Jeg er næsten sikker på at jeg ikke bliver fan af Suárez, om så han skulle score 3200 mål i næste sæson.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Ponte skrev:Hænderne over dynen folkens! :lol:

Billede
Det et sgu svært når der er et billede af Leo.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Ponte skrev:Hænderne over dynen folkens! :lol:

Billede
Jeg tænder ikke på kannibaler....

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Guardiola skrev:
Jesni skrev:
abx skrev:EB mener at købet af Suarez åbner op for salg af Messi: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 919943.ece

Hah!
Ja, det har jo været rygtet før, at han har overvejet at smutte grundet utilfredshed. Mener også vi her på siden har skrevet om det, da Villanova angiveligt overtalte ham til at blive.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... -til-blive

Men ja, det er nok højest usandsynligt :P - Det håber vi i hvert fald.
Jeg tør næsten ikke skrive det herinde, og slår lige korsets tegn 117 gange.

Jeg har de seneste dage, efter rygtet om Suarez tog til, haft en underlig følelse af, om Messi kunne finde på at indstille karrieren, hvis han vandt VM? Det har været en mærkelig fornemmelse jeg har haft, og det virkede uldent med købet af Suarez. Nu er Alexis blevet solgt, hvilket har fået mig til at være helt rolig igen - det må være for at skabe plads til dem alle tre. Så sover godt om natten igen ;) men altså objektivt set, så ville Messi have vundet alt, have tjent flere penge end han nogensinde kan bruge, og så er han jo lige blevet far... men det sker ikke! Først når han har vundet VM igen om 8 år.
Fuck- troede jeg var den eneste med den form for paranoia- kan man aldrig have en sygdom i fred....

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Mkj 77 skrev:
Guardiola skrev:
Jesni skrev:
abx skrev:EB mener at købet af Suarez åbner op for salg af Messi: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 919943.ece

Hah!
Ja, det har jo været rygtet før, at han har overvejet at smutte grundet utilfredshed. Mener også vi her på siden har skrevet om det, da Villanova angiveligt overtalte ham til at blive.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... -til-blive

Men ja, det er nok højest usandsynligt :P - Det håber vi i hvert fald.
Jeg tør næsten ikke skrive det herinde, og slår lige korsets tegn 117 gange.

Jeg har de seneste dage, efter rygtet om Suarez tog til, haft en underlig følelse af, om Messi kunne finde på at indstille karrieren, hvis han vandt VM? Det har været en mærkelig fornemmelse jeg har haft, og det virkede uldent med købet af Suarez. Nu er Alexis blevet solgt, hvilket har fået mig til at være helt rolig igen - det må være for at skabe plads til dem alle tre. Så sover godt om natten igen ;) men altså objektivt set, så ville Messi have vundet alt, have tjent flere penge end han nogensinde kan bruge, og så er han jo lige blevet far... men det sker ikke! Først når han har vundet VM igen om 8 år.
Fuck- troede jeg var den eneste med den form for paranoia- kan man aldrig have en sygdom i fred....
Det tænkte jeg på, efter semien. Der har været snak om, at Leo allerede i 2011 efter Copa America havde besluttet sig for at stoppe på landsholdet, men det lykkedes Sabella at overtale ham til at spille for landsholdet. Der har været snak om, at han ville væk fra Barca, han har haft rigtig mange sager, har måtte betale bøder, bliver efterforsket af det spanske politi igen. Sammenholdt med, at han snakker om VM er det størse trofæ, det ultimative, tænkte jeg at han godt kunne finde på at sige stop , såfremt Argentina bliver verdensmestre på søndag.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Lasse N »

Jeg tror også meget muligt det kan blive Messis sidste sæson i klubben! Tror ganske enkelt han er kørt træt i det hele. Attitude mæssigt er der hvert fald noget helt galt. Tror ikke på VM var undskyldningen. Eftersigende fortalte han jo også Tito han overvejede kraftigt at søge væk. Især den spanske/catalanske presse er hård ved ham og hvis han ikke lige scorer hattrick hver gang bliver han slagtet og sat spørgsmålstegn ved. Noget af det syntes jeg egentligt har været berettiget og jeg må indrømme at jeg frygter meget hvordan han vil slutte sin evt sidste dage hos os. Som mange har nævnt før kan der hurtigt gå en faldrende Ronaldinho i den. Igen en 'middelmådig' sæson fra Messi plus tvivl fra presse og sågar egne fans vil betyde exit! Det der med at han vil blive i barca hele livet og bla bla bla er det sædvanlige overfladiske fodbold lort

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af theKing1988 »

Lasse N skrev:Jeg tror også meget muligt det kan blive Messis sidste sæson i klubben! Tror ganske enkelt han er kørt træt i det hele. Attitude mæssigt er der hvert fald noget helt galt. Tror ikke på VM var undskyldningen. Eftersigende fortalte han jo også Tito han overvejede kraftigt at søge væk. Især den spanske/catalanske presse er hård ved ham og hvis han ikke lige scorer hattrick hver gang bliver han slagtet og sat spørgsmålstegn ved. Noget af det syntes jeg egentligt har været berettiget og jeg må indrømme at jeg frygter meget hvordan han vil slutte sin evt sidste dage hos os. Som mange har nævnt før kan der hurtigt gå en faldrende Ronaldinho i den. Igen en 'middelmådig' sæson fra Messi plus tvivl fra presse og sågar egne fans vil betyde exit! Det der med at han vil blive i barca hele livet og bla bla bla er det sædvanlige overfladiske fodbold lort
Han har jo aldrig sagt at han vil blive i Barca hele hans karriere. Han har tværtimod altid sagt at han vil slutte af i Newell's

Spørgsmålet er så hvornår han tager hjem til Argentina og om han tager til en anden klub i Europa først.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af zqa »

Nej..

Jeg glæder mig åndssvagt meget til sæsonen starter. Suarez i Barca og Elmander i Brøndby.... kunne det hele blive bedre? Ja, selvfølgelig. Men det er fandme godt! Og fuck AGF!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Sv: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Lasse N »

theKing1988 skrev:
Lasse N skrev:Jeg tror også meget muligt det kan blive Messis sidste sæson i klubben! Tror ganske enkelt han er kørt træt i det hele. Attitude mæssigt er der hvert fald noget helt galt. Tror ikke på VM var undskyldningen. Eftersigende fortalte han jo også Tito han overvejede kraftigt at søge væk. Især den spanske/catalanske presse er hård ved ham og hvis han ikke lige scorer hattrick hver gang bliver han slagtet og sat spørgsmålstegn ved. Noget af det syntes jeg egentligt har været berettiget og jeg må indrømme at jeg frygter meget hvordan han vil slutte sin evt sidste dage hos os. Som mange har nævnt før kan der hurtigt gå en faldrende Ronaldinho i den. Igen en 'middelmådig' sæson fra Messi plus tvivl fra presse og sågar egne fans vil betyde exit! Det der med at han vil blive i barca hele livet og bla bla bla er det sædvanlige overfladiske fodbold lort
Han har jo aldrig sagt at han vil blive i Barca hele hans karriere. Han har tværtimod altid sagt at han vil slutte af i Newell's

Spørgsmålet er så hvornår han tager hjem til Argentina og om han tager til en anden klub i Europa først.
Tjek @barcastuff's tweet:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Raman93 »

En ting er, at Messi måske er faldet en smule i niveau. Det kan man ikke bebrejde ham for. Alle spillere oplever formnedgang, og Messi har lagt en umenneskelig standard, så det er ikke overraskende, at han på nuværende tidspunkt ikke præsterer, som da han ramte sit livsform i 2011. Det er også acceptabelt, fordi det er muligt at spille sådan kontinuerligt. Men han løber ikke nok. Er han ikke en af de spillere ved VM, der har tilbagelagt færrest kilometer? Jeg kan ikke mindes sidst, hvornår Messi pressede intensivt for at få fat i bolden. Det berømte genpres er Messi aldrig en del af længere. Så kan man snakke nok så meget om, at han sparer sig til vigtige øjeblikke, men det genpres var et fundamentalt element i vores store år. Det smitter vel også af på andre spillere. Hvis Messi ikke vil løbe for holdet, hvorfor i alverden skal Neymar og Suarez? Eller en ung Deulefeu, der i forvejen har tendenser til arrogance og dovenhed - hvis holdet største spiller, verdens bedste spiller, ikke giver sig fuldt ud, hvorfor skulle en ung knægt?
Med tilgangen af Suarez er det mit største ønske, at han kan udfordre Messi om spotlightet. For Suarez indordner sig ikke Messi', som jeg ofte mener, at Neymar, Sanchez og Villa både gør og gjorde. Der er bred konsensus, om at Messi var på sit højeste niveau i sidste halvdel af 10/11. I første halvdel af sæsonen havde Zlatan primært huseret på toppen, mens Messi havde travlt med at udfordre backerne på kanten. Zlatan fik en masse positiv omtalte. Jeg erindrer en kamp mod Espanyol i slutningen af 2010, hvor Messi ikke var til rådighed. Her scorer Zlatan på et straffespark og bliver hyldet som kongen. I vinterpausen skete en masse. Men faktum er, at Messi kom tilbage i bedre udgave. Det ville være tiltrængt, hvis historien gentog sig - denne gang med en træner, der kan håndtere gale genier, så vi undgår endnu en Zlatan-sag. Enrique slår mig umiddelbart som typen, der kan dette. Suarez har alle de, vi facetter i sit spil, vi har manglet i en årrække; sult, karakter og aggressivitet.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Sv: 9 - Luis Suárez

Indlæg af theKing1988 »

Lasse N skrev:
theKing1988 skrev:
Lasse N skrev:Jeg tror også meget muligt det kan blive Messis sidste sæson i klubben! Tror ganske enkelt han er kørt træt i det hele. Attitude mæssigt er der hvert fald noget helt galt. Tror ikke på VM var undskyldningen. Eftersigende fortalte han jo også Tito han overvejede kraftigt at søge væk. Især den spanske/catalanske presse er hård ved ham og hvis han ikke lige scorer hattrick hver gang bliver han slagtet og sat spørgsmålstegn ved. Noget af det syntes jeg egentligt har været berettiget og jeg må indrømme at jeg frygter meget hvordan han vil slutte sin evt sidste dage hos os. Som mange har nævnt før kan der hurtigt gå en faldrende Ronaldinho i den. Igen en 'middelmådig' sæson fra Messi plus tvivl fra presse og sågar egne fans vil betyde exit! Det der med at han vil blive i barca hele livet og bla bla bla er det sædvanlige overfladiske fodbold lort
Han har jo aldrig sagt at han vil blive i Barca hele hans karriere. Han har tværtimod altid sagt at han vil slutte af i Newell's

Spørgsmålet er så hvornår han tager hjem til Argentina og om han tager til en anden klub i Europa først.
Tjek @barcastuff's tweet:
Jeg ser ikke nogen steder i det tweet hvor der står han vil slutte sin karriere i Barcelona.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jesni »

Lasse N skrev:Jeg tror også meget muligt det kan blive Messis sidste sæson i klubben! Tror ganske enkelt han er kørt træt i det hele. Attitude mæssigt er der hvert fald noget helt galt.
Jeg har svært ved at se, hvor han ellers skulle være udover Newll's. PSG eller City? Hvis det fortsat er succes han vil have, må Barcelona altid være et bedre bud end de to (og de fleste andre)
Lasse N skrev:Som mange har nævnt før kan der hurtigt gå en faldrende Ronaldinho i den. Igen en 'middelmådig' sæson fra Messi plus tvivl fra presse og sågar egne fans vil betyde exit!
Nu er Messi heldigvis ikke bedre, end at holdet skal præstere, hvis han skal præstere, som vi har set ham tidligere. Du kalder den middelmådig. Han har scoret 41 mål og lavet 15 assists. Det synes jeg er vanvittig godt set i forhold til holdets tilstand i år.

Attituden har være lidt mjah, men det har vel været lidt udtrykket for sæsonen. Ups and downs. Vi mangler et skifte og nyt blod, som da Pep kom. Det får vi i år. Jeg synes, der er håb forude. Specielt med de indkøb vi åbenbart har råd til.
Lasse N skrev:Det der med at han vil blive i barca hele livet og bla bla bla er det sædvanlige overfladiske fodbold lort
Nej, det er altid noget vrøvl folk bare har slugt råt. Det er fodbold. Alt kan skifte fra dag til dag.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Bartomeu (president): "Suarez will add football qualities and a huge winning spirit. We'll help him to reintegrate into the football world."

Præcis hvad vi har brug for!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af theKing1988 »

Jeg skal stadig overbevises af handling og ikke af tom snak og varm luft

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Luis Suarez was only 2nd player in history to score 30+ goals in EPL season without a single penalty (after Andy Cole) [via @barca19stats]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster