Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af abx »

Den bedste fra Argentina, Brasilien og Uruguay.

Lad os nu bare glæde os !
Próxima Estación.... Parallel!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jesni »

abx skrev:Lad os nu bare glæde os !
Ja! For med Luis Suarez hentet ind begynder det mest spændende - forstærkningerne til forsvaret! :)

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af abx »

EB mener at købet af Suarez åbner op for salg af Messi: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 919943.ece

Hah!
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Nice - selling Messi so Bojan can get shirt number 10.. :cool:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jesni »

abx skrev:EB mener at købet af Suarez åbner op for salg af Messi: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 919943.ece

Hah!
Ja, det har jo været rygtet før, at han har overvejet at smutte grundet utilfredshed. Mener også vi her på siden har skrevet om det, da Villanova angiveligt overtalte ham til at blive.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... -til-blive

Men ja, det er nok højest usandsynligt :P - Det håber vi i hvert fald.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jakob »

Jeg ved ikke om andre har været inde på det, men hvor skal han spille?

I en 4-3-3 er der vel kun plads på højre kanten eftersom Neymar er håbløs i højre side og Messi nægter at spille kant. Hvis Messi skal spille bagved Suarez i noget der ligner en 4-2-3-1 har jeg svært at finde plads til Iniesta i en central rolle. Jeg ved ikke lige hvad planen er fra Enrique, men spændende bliver det helt sikkert.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Bager »

Nu er han her. Selvom jeg ikke er fan af hans personlighed, så vil jeg støtte ham som enhver anden Barca-spiller og juble når han scorer. Jeg er barca-fan og det bliver jeg ved med selvom de henter nogle spillere jeg ikke mener passer ind værdimæssigt. Nuvel.

Som spiller er han psykisk meget stærk foran målet. Han er en født afslutter ligesom Messi og Villa er det. Alexis', Neymars og Pedros spidskompetence er dribling. Spillemæssigt bliver det meget interessant, at se hvad Lucho gør. Som jeg ser det, minder Suarez' spillestil meget om Villas. Da Villa blev hentet, troede jeg det var fordi, Guardiola ville bruge ham som central angriber. Som vi alle ved blev historien en anden. Villa blev ofret, for at Messi kunne være centralangriber, mens Villa brugt som kantspiller. Villa mistede således mange af sine offensive forcer. Jeg frygter lidt, at Lucho vil gøre det samme med Suarez. Nemlig at bruge ham som højre kant. Suarez er en målscorer. At bruge ham på kanten ville være spild af hans evner.

Jeg håber derimod at Lucho bruger ham som centralangriber. Messis favoritplads er alligevel som hængende angriber. Med Suarez foran sig, vil Messi, efter min overbevisning, ikke blive mindre giftig. Suarez har alt hvad vi skal bruge; han er relativ hurtig, løbestærk, hovedstødsstærk (en hovedstødsstærk barca-angriber?!), pasningsstærk, god til at lægge bolden af, godt blik for sine medspillere og så er han en af verdens bedste afsluttere. Han er en mundfuld (lol) for ethvert forsvar, både grundet hans kompetencer, mens også hans indstilling, der er fuldstændig koldblodig. Messi så jeg gerne hevet ned som højrewing, der trækker ind ad i banen. Messi er ikke specielt defensivt indstillet, men her har vi så en defensiv stærk Rakitic på midtbanen istedet for Xavi, som kan trække ned og dække af. Alves kan komme i overlap og lave indlæg, som rent faktisk kan have et mål at ramme for en gangs skyld. Neymar kan få venstresiden at boltre sig på, med Alba som overlapper.

Billede
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Offensivt (ved ikke lige hvad der sker for den stiplede linje gennem det hele):

Billede

Jeg tror at messi vil falde længere tilbage i banen som playmaker mens suarez og neymar vil fungere som angribere. Alves og iniesta (og til dels alba) vil skabe bredden mens bussi vil rykke ned og spille en slags cb.

Defensivt:

Billede

Her vil vi gå tilbage i den normale 4-3-3 hvor messi vil stå for det indledende pres (hvis han gider).
Senest rettet af Piquénbauer fre jul 11, 2014 8:19 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Guardiola »

Jesni skrev:
abx skrev:EB mener at købet af Suarez åbner op for salg af Messi: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 919943.ece

Hah!
Ja, det har jo været rygtet før, at han har overvejet at smutte grundet utilfredshed. Mener også vi her på siden har skrevet om det, da Villanova angiveligt overtalte ham til at blive.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... -til-blive

Men ja, det er nok højest usandsynligt :P - Det håber vi i hvert fald.
Jeg tør næsten ikke skrive det herinde, og slår lige korsets tegn 117 gange.

Jeg har de seneste dage, efter rygtet om Suarez tog til, haft en underlig følelse af, om Messi kunne finde på at indstille karrieren, hvis han vandt VM? Det har været en mærkelig fornemmelse jeg har haft, og det virkede uldent med købet af Suarez. Nu er Alexis blevet solgt, hvilket har fået mig til at være helt rolig igen - det må være for at skabe plads til dem alle tre. Så sover godt om natten igen ;) men altså objektivt set, så ville Messi have vundet alt, have tjent flere penge end han nogensinde kan bruge, og så er han jo lige blevet far... men det sker ikke! Først når han har vundet VM igen om 8 år.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tror først han smutter fra Barcelona når han er 34-35/36 og så tager han hjem til Newells.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Elbarca »

FCBarcelonaChr skrev:Billede

Messi - Suárez - Neymar :oops:
Det på papiret vildeste angreb nogensinde. Lad os se hvordan det udfolder sig i praksis.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Ponte »

Hænderne over dynen folkens! :lol:

Billede
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Bager »

phpBB [video]
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Tw Carragher: "Luis was the best Lfc player I played with bar Gerrard. Gutted he's gone but was inevitable he would go to Spain one day."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster