Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af emo »

Velkommen til, Lui!
Allez...

gygfo

Re: Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

Billede

Nå men det er da rart, at vi i det mindste køber en spiller foran næsen på Real Madrid.

Forresten
Billede

... Golden boys

Sport and MD reporting Suarez transfer fee as 81M euros, Marca and AS reporting fee as 75M euros. Its usually the other way around. Weird.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af theKing1988 »

Velkommen til Suarez. Jeg har absolut ikke i sinde at forsvare ham overfor nogen hvis han laver bare det mindste lort. Han får kort snor.
kklaus skrev:Jeg kom til at tænke på noget. Hvis(/når) Suárez' straf appelleres til CAS, hvad sker der så? Må han træne, spille osv. imens de behandler sagen? (Altså ligesom med vores transferforbud). Og i så fald, hvis CAS nu fastholder straffen, kan det så betyde han er ude hele efteråret? (eller senere på sæsonen afhængigt af hvor længe de er om at behandle sagen)
Så vidt jeg ved bliver karantæner til spillere ikke suspenderet mens deres sag behandles. Så nej, han er ude til en gang midt i Oktober, og så skal han tilbage i kampform, så vi kan nok begynde at få glæde af ham en gang i November/December.
Senest rettet af theKing1988 fre jul 11, 2014 2:22 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

theKing1988 skrev:
kklaus skrev:Jeg kom til at tænke på noget. Hvis(/når) Suárez' straf appelleres til CAS, hvad sker der så? Må han træne, spille osv. imens de behandler sagen? (Altså ligesom med vores transferforbud). Og i så fald, hvis CAS nu fastholder straffen, kan det så betyde han er ude hele efteråret? (eller senere på sæsonen afhængigt af hvor længe de er om at behandle sagen)
Så vidt jeg ved bliver karantæner til spillere ikke suspenderet mens deres sag behandles. Så nej, han er ude til en gang midt i Oktober, og så skal han tilbage i kampform, så vi kan nok begynde at få glæde af ham en gang i November/December.
Men hvad så hvis CAS underkender karantænen om et par måneder? Så har Suarez jo afsonet den alligevel?

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Det var så ikke en dårlig joke...........

81 mil er jo det glade vanvid, taget hans karantæne i betragtning.
Jeg håber jeg må æde mine ord i mig

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af theKing1988 »

Flax_Generous skrev:
theKing1988 skrev:
kklaus skrev:Jeg kom til at tænke på noget. Hvis(/når) Suárez' straf appelleres til CAS, hvad sker der så? Må han træne, spille osv. imens de behandler sagen? (Altså ligesom med vores transferforbud). Og i så fald, hvis CAS nu fastholder straffen, kan det så betyde han er ude hele efteråret? (eller senere på sæsonen afhængigt af hvor længe de er om at behandle sagen)
Så vidt jeg ved bliver karantæner til spillere ikke suspenderet mens deres sag behandles. Så nej, han er ude til en gang midt i Oktober, og så skal han tilbage i kampform, så vi kan nok begynde at få glæde af ham en gang i November/December.
Men hvad så hvis CAS underkender karantænen om et par måneder? Så har Suarez jo afsonet den alligevel?
Jeg fandt lige en artikel hvor det står at man kan faktisk bede CAS om at suspendere karantænen mens sagen kører, men CAS kan vælge at afvise den anmodning.

Problemet er så at hvis karantænen bliver suspenderet, kommer den til at gælde fra hvornår appellen er færdigbehandlet istedet hvis han stadig bliver idømt karantæne, også selvom den bliver nedsat.

http://www.express.co.uk/sport/football ... ban-appeal

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af kklaus »

Barça says they'll explain the price of Suarez's transfer on Wednesday.
Det skal nok blive spændende.
Giv mig min sko tilbage, røv!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af rummenigge »

Mkj 77 skrev:Det var så ikke en dårlig joke...........

81 mil er jo det glade vanvid, taget hans karantæne i betragtning.
Jeg håber jeg må æde mine ord i mig
Det er næsten €20mio færre end prisen på Bale, og det er en Europæisk topscorer vi snakker om. Ja, han har karantæne, men vi overlever nok at undvære ham i et par måneder i starten af sæsonen, hvor det er godt hvis Døløfø og Rafinha kan få spilletid.

Prisen er helt okay for en spiller af hans kaliber. Hans karantæne og opførselshistorik er dog meget bekymrende. Man må håbe at han har lært af sine fejl og vil råde bod på hvad han har gjort.

Velkommen til Luis!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af kklaus »

Barcelona have asked FIFA if they are allowed to present Suárez at the Camp Nou, they expect an answer on Monday.

Lidt fesent, hvis de siger nej :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Heartbreaker »

Sick. Velkommen til! Neymar - Suarez - Messi, hvor er det en sindssyg trio. Overvej dem lige i FIFA.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

gygfo

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

Sort på hvidt om hans sidste sæson i Liverpool. Ganske tilfreds hvis han lever op til den statistik i La Liga, men det gør han ikke, for Messi er bedre :P

Billede

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af zqa »

Jeg har altid godt kunne lide ham, på trods af, at han er en uber cunt. Fantastisk fodboldspiller, og en klar forstærkning. Forhåbentligt kan CAS lige ændre den håbløse dom han fik af Fifa.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig zqa! Jeg har efterhånden set en del pool kampe pga suarez. Utrolig spiller!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Sick. Velkommen til! Neymar - Suarez - Messi, hvor er det en sindssyg trio. Overvej dem lige i FIFA.
FIFA 15 bliver sjovt - Barca knepper Real!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

theKing1988 skrev:Jeg fandt lige en artikel hvor det står at man kan faktisk bede CAS om at suspendere karantænen mens sagen kører, men CAS kan vælge at afvise den anmodning.

Problemet er så at hvis karantænen bliver suspenderet, kommer den til at gælde fra hvornår appellen er færdigbehandlet istedet hvis han stadig bliver idømt karantæne, også selvom den bliver nedsat.

http://www.express.co.uk/sport/football ... ban-appeal
Okay, så man risikerer at mangle ham i fire måneder, hvor der rent faktisk bliver spillet fodbold? Måske endda i de vigtigste kampe i foråret?

Måske skulle man bare lade ham sidde ude i starten af sæsonen så. Hvis man ser bort fra det der med at han ikke må træne, så var det også en fair nok karantæne. Det drejer sig vel næppe om mere end 10 kampe.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster