Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20516
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1091 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Alexis Sanchez (25) will in the coming hours travel to London to have medical tests and sign his contract at Arsenal. [ara]

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af rummenigge »

BarcaRJ skrev:katastrofe hvis han bliver solgt.. han var utvivlsomt en af de bedste sidste sæson, hvis ikke den bedste..og det sir altså en del.
Jeg elsker Alexis og trist over at han forlader os. Isoleret set er det dog ok at sælge ham til fordel for en bedre spiller.

Selvom Alexis har været god, så har han ikke været helt på højde med en "Barca super star". Hvis vi nu siger at der er et gude niveau hvor Messi er og Ronni lige efter, og så er der et Eto'o, Henry, Rivaldo, Romario, Ronaldo niveau, som vi kan kalde "Barca super star" niveau, så er Alexis ikke helt oppe på dette super star niveau efter min mening. Især hans manglende evne til effektivt at sætte en modstander af og lave noget brilliant er hvad der mangler. Hans work rate og skarphed er ellers outstanding.

Neyo har helt sikkert potentialet, han mangler bare skarphed som sagtens kan trænes så længe man har den mentale balast. Suarez har også helt sikkert det der magiske "super star" niveau. Så på dén baggrund er det fint at komme af med Alexis til fordel for Suarez.

Min største bekymring er bare om afløseren Suarez virkelig kan spille for holdet og Messi og stoppe med at være kontroversiel. Jeg havde hellere set en Reus afløse Alexis, hvis det skulle være, men Suarez har helt sikkert Barca super star niveauet rent fodboldmæssigt.

Det er selvfølgelig også bekymrende at vi sælger Alexis efter hans første sæson hvor han runder de 20 mål. Det bliver ret bittert hvis Suarez flopper og Alexis ruller sine modstandere i næste sæson.

:cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20516
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1091 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Arsenal will pay around 38M for Alexis Sanchez (25). He will sign a 4-year contract at the English club worth 6M per year. [sport]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af A$AP »

Hvordan mon man vil bruge ham i Arsenal? Som angriber? De har i hvert fald rigtig, rigtig mange midtbanespillere lige nu.

Ønsker ham alt det bedste i England og forhåbentligt gør han godt af at have så gode midtbanespillere bag ham, som Cazorla, Özil, Ramsey osv. Det er en fejl at sælge ham, men en endnu større fejl at lade ham blive, og lade hans talent gå til spilde på bænken.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Elbarca »

Det er fuldstændigt vanvittigt trist at Alexis skippes afsted. Men det er hvad man kan forvente af denne ledelse. Det er ikke værdier der vægtes højt som tidligere. Der er gået russisk arabisk F. Perez i lortet.

Suarez, Neymar og Messi trioen er dog godt sindsyg. Aldrig har der været så meget talent i et angreb, forstået på den måde at de alle er et sted i karrieren hvor de (stadig) kan peake.

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af maba »

Vi kommer til at mangle alexis løbe arbejde og dybdeløb.

Enig i han ikke er en kæmpe Star, men vi kan også have for mange stjerne på en position.

3 angribere der ikke vil løbe kommer aldrig til at gå godt når midtbanen hedder iniesta, ranfinha og busi.
Hvem skal vinde boldene. Alexis og Pedro har den kollektive tankegang det kan man ikke lige frem sige om de 3 andre. Det bliver vel nærmest diskussioner om hvem det skal sparke frispark og straffe:) bare suarez ikke bider hans nye holdkammerater:)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Piquénbauer »

Du mener rakitic fremfor rafinha ikk? Og han kommer til at løbe. Det samme gør både neymar og suarez.

Ærgerligt med et farvel til Sexis! Klart en af mine favoritter. Desværre slog han aldrig helt igennem (pga manglende spilletid). Ønsker ham det bedste i Arsenal!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har mistet alt håb og tro på at den her klub kommer til at fungere, så længe den nuværende ledelse får lov at blive siddende. De skal ud. Ligeså snart transfervinduet er forbi, skal de kyles ad helvede til og jeg vil aldrig nogensinde se deres grimme ansigtet igen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Piquénbauer »

Så du har heller ingen tiltro til LE?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af maba »

Piquénbauer skrev:Du mener rakitic fremfor rafinha ikk? Og han kommer til at løbe. Det samme gør både neymar og suarez.

Ærgerligt med et farvel til Sexis! Klart en af mine favoritter. Desværre slog han aldrig helt igennem (pga manglende spilletid). Ønsker ham det bedste i Arsenal!
Jo manden med de høje tindinger i stedet for rafinha.

Mega Liverpool fan (ikke på niveau med Barca) og har vel set 90 % af deres kampe de sidste 2 sæsoner. Hvis du forventer en suarez der kæmper bliver du skuffet. Du får arme ud til siden når han selv taber bolden og mange andre monster frusterende ting med ham på banen. Du får så også en mand som har spillet en fuldstændig vanvittig sæson og har en skarphed foran mål som jeg synes vi har manglet.

Synes vi bruger for mange penge for ham. Lidt bange for det bliver en ny David villa. Køber dyrt og sælger om 2 år billigt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Piquénbauer »

Det indtryk har jeg godt nok ikke... Og jeg også set mange pool kampe over de sidste sæsoner. IMO fighter han altid røven ud af bukserne. Ja han brokker sig men synes godt nok ikke at man kan være utilfreds med hans arbejdsindsats. Men må have set en anden suarez end dig ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af maba »

Der må være en det kan finde nogle statistiker over det:)

Jeg vil give dig at han løbe en lille smule mod top 4, men det er også det:)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Piquénbauer »

Den eneste stat jeg har er at han lavede flere tacklinger end mange andre 9'ere:

Billede

Andet har jeg ikke. Men der må være noget med km løbet? Jeg kan bare ikke finde det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Piquénbauer »

Wenger (coach Arsenal): "Alexis' transfer is almost done. We expect to complete the signing on Wednesday." [talksport]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Mkj 77 »

For 35 mil!!!
Zubi du skal seriøst hoppe i havnen.........
Siger det igen- 90 % dummere end en nyvasket gokkesok.

For satan hvordan helvede kan en person være så elendig til sit arbejde!!

Og le du kan samtidig pisse i havnen, rend mig et vist sted med pedro eller Døllefølle som substitut når suarez igen fucker op......!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster