Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:Zuniga skal straffes for den der... Men det bliver han ikke. Fifa logic :roll:
Yes enig. Hold kæft de udstiller sig selv. Jeg synes faktisk, der har været en del relativt brutale episoder under vm so far

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:Zuniga skal straffes for den der... Men det bliver han ikke. Fifa logic :roll:
Yes enig. Hold kæft de udstiller sig selv. Jeg synes faktisk, der har været en del relativt brutale episoder under vm so far
Sakho: Intet!

Matuidi: http://www.goal-247.com/FootballVideos/ ... enyi-Onazi. Intet!

Det er ved at blive en skændsel. Man kunne prøve at spørge neymar og onazi om de hellere ville have et par bidemærker end deres skader.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Hvor er det bare synd for Neymar, hans første VM, i hans hjemland, holdets bedste spiller og så sker der her. Han ville det så meget. Ikke nok med at han er ude af VM, så går han også glip af sæsonstarten, alt sammen på grund af en unødvendig og latterlig dum tackling. Kan ikke fatte hvad han overhovedet tænker på at gå ind i en spillers ryg med knæet, han var jo ikke i nærheden af bolden.

Håber sku der bliver en eller anden konsekvens, selv om det nok ikke vil betyde det store for ham.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Der var også denne her på Hulk, også af Zuniga.

phpBB [video]


Det er vel en blanding af at dommeren var total inkompetent og at Zuniga bare er en komplet idiot. Det der knæ fra Zuniga skulle altså ikke have været meget højere oppe, før det kunne være blevet rigtigt alvorligt.

Nu går der så også rygter om at Fifa vil se på tacklingen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Hold kæft det er synd for knægten, håber ikke det påvirker hans psyke. Kan godt forestille mig, at han er knust lige nu.

Zuniga er bare en Klam spiller, jeg fatter ikke at han efterfølgende kan få sig selv til at sige, det var en helt normal tackling. Sådan noget sætter mit pis i kog, undskyld sproget.

Godt at Leo var en af de første til at vise offentlig støtte og kom med opmuntrende ord.

Jeg tror Leo har en slags Ronnie /Leo forhold, det tegner godt for vores fremtid.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

gygfo

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af gygfo »

Visca El Barca skrev:Hold kæft det er synd for knægten, håber ikke det påvirker hans psyke. Kan godt forestille mig, at han er knust lige nu.

Zuniga er bare en Klam spiller, jeg fatter ikke at han efterfølgende kan få sig selv til at sige, det var en helt normal tackling. Sådan noget sætter mit pis i kog, undskyld sproget.

.
Det svarer jo til, at suarez siger, han blot snublede med åben mund, og uheldigvis ramte en modspillers skulder.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Normalt bryder jeg mig ikke om Scolari, men jeg mener manden har fuldstændig ret når han siger;
jeg ar sagt i løbet af de seneste tre kampe, at Neymar er blevet jagtet, men alle de andre lande mener ikke, det er rigtigt, og at det kun er deres egne spillere, som bliver jagtet, siger Luiz Felipe Scolari.
Det er ikke bare tre kampe, det er helt forrykt at man bare losser Neymar ned, og slippe afsted med det. Det er både uretfærdigt og for os fans ekstrem frustrerende. Jeg indrømmer at Neymar de første måske fem kampe i Barca, havde en tendens til at overdrive tingene, men derefter opførte han sig næsten Messi-agtigt hver gang han blev sparket ned. Og han blev sparket ned mange gange, han bliver sparket ned mange gange i løbet af en kamp. Han er blevet stemplet, medierne og de mest inkompetente kommentatorer og eksperter er skyld, at folk har den opfattelse.

Jeg har hørt Morten Bisgaard svine Neymar til, igår kommenterede han Tyskland-Frankrig kamp. Efter nogle episoder på 2-3 minuter, hvor de tyske spillere lod sig falde til jorden, var Deschamp sur og gjorde dommeren opmærksom på det. Det lagde Bisgaard mærke til, han synes selvfølgelig også at tyskerne filmede, men det er bare en del af gamet, sagde han. Når alle andre gør det, er det en del af gamet, desværre, når Neymar gør det, er det usympatisk, snyd og dirkete pinligt at se på. Det giver absolut ikke nogen mening.

Fifa og Uefa skal også snart finde en løsning på hvordan man beskytter de tekniske spillere bedre. Det kan ikke være rigtigt, at en modspiller synes det er ok at sparke Neymar ned, fordi han er teknisk overlegen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

gygfo

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af gygfo »

@paddypower: Gutted for Neymar, though doctors say his back had been made weak from carrying Fred all tournament.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Nogen kyndige der kan sige, om skaden have en indflydelse på hans spil fremover? Det er jo ryggen? Vil det hæmme ham, hans bevægelser og fart? Noget der er alfa og omega for Neymar og hans spil.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

Siden at hans skade kun holder ham ude i op til 6 uger så tror jeg ikke det er et "alvorligt" brud på en af hans ryghvirvler. Tror at han ville være ude i længere tid hvis det kunne have nogle konsekvenser for hans mobilitet. Men det er bare min egen forhåbnimg og spekulation.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Dani Alves »

Et brud på ryghvirvlen, er VIRKELIG alvorligt.. Utroligt at han kun holdes ude i op til 10 uger?
Nu arbejder jeg i sundhedssektoren, så 6-10 uger undre mig meget...

Men altså, han kunne nemt have mistet fart, ifht. smerter ved forskellige vrid osv. i fremtiden. Nerver der sidder i klemme (I stor grad)..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Dani Alves skrev:Et brud på ryghvirvlen, er VIRKELIG alvorligt.. Utroligt at han kun holdes ude i op til 10 uger?
Nu arbejder jeg i sundhedssektoren, så 6-10 uger undre mig meget...

Men altså, han kunne nemt have mistet fart, ifht. smerter ved forskellige vrid osv. i fremtiden. Nerver der sidder i klemme (I stor grad)..
Ok, det var det jeg tænkte. Jeg er også bange for, at det kan have en indflydelse på hans fart, og spil generelt. Han lever på hurtige bevægelser og kropsretninger.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

Dani Alves skrev:Et brud på ryghvirvlen, er VIRKELIG alvorligt.. Utroligt at han kun holdes ude i op til 10 uger?
Nu arbejder jeg i sundhedssektoren, så 6-10 uger undre mig meget...
Det er nok et stabilt brud uden nerveskade. Ellers ville de have jo opereret ham. Nu skal han bare ligge i sengen i noget tid og så langsomt genoptrænes. Det kan godt lade sig gøre på 6 uger.

1899
Indlæg: 134
Tilmeldt: ons nov 04, 2009 1:28 am
Geografisk sted: Holstebro/Silkeborg
Har takket: 27 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Sv: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af 1899 »

Dani Alves skrev:Et brud på ryghvirvlen, er VIRKELIG alvorligt.. Utroligt at han kun holdes ude i op til 10 uger?
Nu arbejder jeg i sundhedssektoren, så 6-10 uger undre mig meget...

Men altså, han kunne nemt have mistet fart, ifht. smerter ved forskellige vrid osv. i fremtiden. Nerver der sidder i klemme (I stor grad)..
Bruddet sidder højst sandsynlig på enten spinosis eller transversus. Som jeg lige husker blev han ramt omkring den thorakale del hvor f.eks. spinosis ikke er så "tyk" og derfor lettere får et brud. Så længe det ikke er i corpus eller andre områder tæt på Foramen eller i den cervikale del hvor vertebraenen generelt er mere skrøbelige/mindre, vil mit bud være at det ikke er så hulens meget anderledes end et normalt brud i arm/ben/what ever og derfor godt kan klares på en 8 ugers tid.

Kort fortalt - kommer helt an på placeringen af brudet :)

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tolquhon »

Flere detaljer om skaden: http://bleacherreport.com/articles/2119819-neymar-back

"Multiple reports suggest that Neymar has suffered a fracture somewhere in his third lumbar vertebra (L3.)"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster