Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

Piquénbauer skrev:Så er det godt at transfervinduet ikke er lukket og vi stadig har penge til at købe cb'er. Verdens bedste 9'er til 75 mio - fin handel.
Florentino Perez ville være stolt. ;-)

Brugeravatar
Niklas
Indlæg: 53
Tilmeldt: søn sep 30, 2007 10:44 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 2 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Niklas »

Jeg bliver godt nok skuffet hvis alt dette er sandt. Både pga. Den enorme pris og selve spilleren det handler om.. Troede vi var bedre end det, Real gjorde sidste år med bale's pris som jeg aldrig troede vi ville gå med til. :eek:
Ronaldinho is my passion

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Heartbreaker »

Niklas skrev:Jeg bliver godt nok skuffet hvis alt dette er sandt. Både pga. Den enorme pris og selve spilleren det handler om.. Troede vi var bedre end det, Real gjorde sidste år med bale's pris som jeg aldrig troede vi ville gå med til. :eek:
Moderne fodbold..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Flax_Generous skrev:
Piquénbauer skrev:Så er det godt at transfervinduet ikke er lukket og vi stadig har penge til at købe cb'er. Verdens bedste 9'er til 75 mio - fin handel.
Florentino Perez ville være stolt. ;-)
Hehe flax... Hvad var det nu at man u gav for en uprøvet 18 årig back?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Suárez er vel ligesom Pepe, de vil begge bare gerne vinde, derfor gør de alt for at vinde.

80 mio euro, godt nok vildt! Som Flax siger, Florentino ville være stolt!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af mathi »

Visca El Barca skrev:Suárez er vel ligesom Pepe, de vil begge bare gerne vinde, derfor gør de alt for at vinde.
Det synes jeg så ikke han er. Pepe er bevidst ondskabsfuld, Suarez er udspekuleret og usympatisk. Har svært ved at se en situation hvor Suarez skulle træde på en modspiller eller losse ham ned over flere gange. Pepes svinestreger har intet med vindermentalitet at gøre, det slår bare klik for manden.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:Har du glemt hvor fremragende en fodboldspiller han er?
Nej men som skrevet tidligere så kan karantænen medføre at han selv glemmer det.

Derfor sindssyg handel.
City, real, Monaco og PSG stil, køreklub er vi blevet til

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

mathi skrev:
Visca El Barca skrev:Suárez er vel ligesom Pepe, de vil begge bare gerne vinde, derfor gør de alt for at vinde.
Det synes jeg så ikke han er. Pepe er bevidst ondskabsfuld, Suarez er udspekuleret og usympatisk. Har svært ved at se en situation hvor Suarez skulle træde på en modspiller eller losse ham ned over flere gange. Pepes svinestreger har intet med vindermentalitet at gøre, det slår bare klik for manden.
Se Flax' video, han laver stort set de samme ting. Ellers, Flax, ved du hvordan man finder videoen, hvor Suárez losser en tottenhan spiller? Mener det var Walker?

Pointen er Mathi, at det er håbløst at forsvare disse vanvittige ting med, at han er en født vinder og vil gøre alt for at vinde
Der er spillere, som har meget mere vindermentalitet end Suárez, de laver dog ikke den slags. Derudover har Pepe jo netop sagt, at han udenfor banen er en meget fin og flink fyr, på banen laver han disse ring, fordi han bare VIL vinde. Det samme argument har Reals ledelse og fans også brugt, hvordan Pepe har dummet sig.

Jeg synes det er håbløst at man, efter man er klar over at Suárez kommer til Barca, straks går igang med at finde undskyldninger for hans dårlige opførsel. Det er såre simpelt, de ting han laver kan hverken forklares med vindermentalitet eller er forbundet med spillere der bare VIL vinde! Det er decideret klamt, ondt og desuden torskedumt.

For mig er Suárez en af de mest usympatiske spillere der er i fodbold. Mit håb er så, at vi i Barca kan holde styr på ham,.får ham til at ændre adfærd. Hvis det sker, og man stadig hænger fast i hans fortid, vil jeg forsvare ham, men jeg kan simpelthen ikke forklare de ting han har lavet hidtil, som værende tegn på, at han nok er en vindertype som er helt unikt.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Heartbreaker »

Nå, men eftersom det ser ud til, at denne transfer bliver en realitet, så bliver jeg nødt til at sprede lidt optimisme. Hvis man nu kunne få fjernet hans dårlige vaner (hæ), så har vi altså et angreb bestående af Neymar - Suarez - Messi, hvor den ældste er 27 år. Det er med at holde tungen lige i munden som forsvarsspiller så.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Barcelonismo

Re: Luis Suárez

Indlæg af Barcelonismo »

Først Ibra, så Neymar, nu Suaréz.

Det er utroligt trist at vores klub, som ellers skulle repræsentere det stik modsatte, nu konsekvent fører Galactico indkøbspolitik. Florentino ville indeed være stolt.

Oven i den allerede triste udvikling vælger man at købe en spiller som på alle måder devaluerer Barca's gode image - samme Barca som igennem flere år bar Unicefs logo på trøjen. Suaréz er tydeligvis mentalt forstyrret, og det er sørgeligt at den klub jeg lærte at elske, kendt for sympatiske spillere som Messi, iniesta, Pique, Xavi, Puyol og Pedro, nu står først i køen med åbne arme for, ikke blot at modtage, men at smide vanvittige 79 mio. euro (http://www.sport.es/es/noticias/barca/a ... ez-3354705)
efter en spiller der er dømt for racisme og tre gange har bidt en modstander. Adjektiverne er mange.

Endnu mere sørgeligt er det at tilhængere herinde på forummet faktisk støtter købet og argumenterer med spillerens vindermentalitet. Har folk det på samme måde med Mike Tyson?
Jeg synes helt og aldeles at dem som bifalder handlen skulle skamme sig, og meget seriøst overveje at skifte klubloyalitet. Jeg vil anbefale RM.

Barca er ikke som jeg husker.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af emo »

Igen. En spiller kan ikke ændre en fans forhold til sin klub. Hentede de CR ville fans stadig være fans af klubben. Det er fair at være uenig med klubben, det skal vi også, hvis vi føler for det.
Allez...

FlemmingP

Re: Luis Suárez

Indlæg af FlemmingP »

Jeg synes det er et kanon køb, der er som minimum 20-30 mål i manden, også selvom han sidder ude de første 10 kampe. Derudover mener jeg også det er på tide Barca smider lidt af dukse mentaliteten.... Vi smed jo det hele sidste sæson med Neymar-gate, Messis skattesag og til sidst handel med spillere under 18!!!

Jeg må indrømme at det hele ser lidt dystert ud for tiden..... Suarez vil bringe Bracas spil i miskredit.....

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af mathi »

Visca El Barca skrev:Pointen er Mathi, at det er håbløst at forsvare disse vanvittige ting med, at han er en født vinder og vil gøre alt for at vinde
Jeg forsvarer på ingen måde Suarez, men du sammenligner hans ugerninger med Pepes og det giver bare ingen mening. Pepe losser jo ikke en spiller ned 3 gange bagfra fordi han bare VIL VINDE. Det svarer til at jeg hopper i havnen fordi jeg bare elsker at cykle.

Og jo, Suarez fra dette og sidste VM er netop eksempler på at han vil gøre ALT for at vinde. Tager med hænder på målstregen, får rødt kort, men det lykkes, Uruguay går videre. Denne gang forsøger han at fremprovokere en albue fra Chiellini, det lykkes ikke.

Jeg synes det er håbløst at man, efter man er klar over at Suárez kommer til Barca, straks går igang med at finde undskyldninger for hans dårlige opførsel. Det er såre simpelt, de ting han laver kan hverken forklares med vindermentalitet eller er forbundet med spillere der bare VIL vinde! Det er decideret klamt, ondt og desuden torskedumt.

Om man kan lide Suarez og/eller Pepe eller ej, så ER der forskel på deres ugerninger, i høj grad. Pepe er decideret voldelig, det er Suarez ikke. Han er en infantil bidemaskine.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Mathi;


Pepes svinestreger forklares jo netop med, hans vindermentalitet. Folk er i Real, Real fans og Pepes venner har utallige gange sagt, at personen Pepe er en af de flinkeste, udenfor banen. Grunden til at han opfører sig sådan, noget han åbenbart ikke kan se noget galt i (ligesom Suarez iøvrigt), er tæt forbunde med, at han er villig til at gøre alt og gør ALT for at vinde. Hvis Suarez' bid kan forklares med at vil vinde for enhver pris, kan Pepes sparkeri også forklares med, at han bare ikke vil tabe.

Suarez bider, det er vold. Man kan så snakke om grovheden af volden, men så er vi tilbage ved Cesc-Medel episoden. Han spurgte journalisten om, hvorvid han ville sille op til en skalle og derefter selv bedømme, hvor ondt det gør på ham. Man kan sagtens være en vindertype, endnu større vindertype end Suarez, uden at man behøver lave den slags.

Husk endelig på, at Suarez udover at bide modstandere, har det med at sparke modstanderen der ligger ned, træde dem på anklen, sparke bagfra og en hel masse andre. Det er ting, han ikke fortryder, men mener er en del af fodbold. Det er på alle måder bare forkert og uacceptabelt.

Jeg holder fast i, at det er håbløst at slå det hen som, at han er sådan en vinertype, at man ikke har set magen til. Det er forklaringen på hans adfærd på banen. Det mener jeg ikke, jeg synes han som type tilhører en af de mest klamme og usympatiske spillere, Pepe tilhører også den katagori. Nogle af Pepes handlinger har man ikke set nogen andre lave, men det samme kan igen siges med Suarez.

Når det så er sagt, vil jeg sige, at jeg har stor forhåbninger om, at vi kan få Suarez til at ændre adfærd. Hvis han er i stand til det, og folk stadig bringer episoder på banen, som hører fortiden til for at sætte i miskredit, vil jeg forsvare ham med alt jeg kan. Disse bid-episoder og hans sparkeri og tramperi, kan jeg dog ikke forklare med andet end, at han bare har en meget usympatisk side på banen, som er sjældent set.
Senest rettet af Visca El Barca lør jul 05, 2014 11:49 am, rettet i alt 2 gange.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

FlemmingP skrev:Jeg synes det er et kanon køb, der er som minimum 20-30 mål i manden, også selvom han sidder ude de første 10 kampe. Derudover mener jeg også det er på tide Barca smider lidt af dukse mentaliteten.... Vi smed jo det hele sidste sæson med Neymar-gate, Messis skattesag og til sidst handel med spillere under 18!!!

Jeg må indrømme at det hele ser lidt dystert ud for tiden..... Suarez vil bringe Bracas spil i miskredit.....
Hahaha dit indlæg giver slet ikke nogen mening.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster