Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

75 mio for verdens bedste 9'er er ok når man tænker på markedet (luiz for 50)... Jeg er ok tilfreds. Frygtede det blev 90 mio pund.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Raman93 »

Hov, tror vi misforstår hinanden - tror langt mere på de 63 millioner euro end de 88 millioner euro, der bliver rapporteret om frs de engelske medier

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af mathi »

Andrés Felipe stemmer i..
I hear Barcelona have paid Liverpool €75M for Suarez and he will be in a 5 year contract.
Jeg har svært ved at forstå denne transfer... Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal synes. Håber satme de lander en solid CB snart, og hermed mener jeg ikke en 30-årig franskmand til 20mio.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Luis Suárez

Indlæg af abx »

Ser ud til st blive offentgjort snart. Tror catalansk folk liiige skal have tid til at tygge på den . Vi skal ikke regne med fyldt stadion til præsentationen som med andre store navne.

Har også lidt svært ved at finde ud sf hvad jeg skal føle ved denne handel. Afventer jeres holdninger herinde
Senest rettet af abx fre jul 04, 2014 7:42 pm, rettet i alt 3 gange.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Storken »

Raman93 skrev:Hov, tror vi misforstår hinanden - tror langt mere på de 63 millioner euro end de 88 millioner euro, der bliver rapporteret om frs de engelske medier
De 63 millioner er pund.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Kan ikke forestille mig andet end at Suarez bliver vores næste 9'er. Alexis tror jeg bliver solgt, om det er til Arsenal eller en anden klub ved jeg ikke noget om.

Med hensyn til Suarez, så kan jeg ikke være andet end glad og positiv for handlen. Han er indiskutabelt verdens bedste på hans position i øjeblikket, jeg skal ikke giftes med ham og jeg har ikke noget at sige om hvad han har gjort i Liverpool eller på landsholdet. Så længe han gør klubbens trøje, fansene og hans holdkammerater stolte og at han går op i klubbens værdier og traditioner, hvilket jeg er sikker på at han har i sinde at gøre. Ikke desto mindre, så er jeg sikker på at Puyol nok skal vise ham hvordan landet ligger. ;-)

Det er dog bare ærgerligt at det højst sandsynligt er på bekostning af Alexis, men hvis vi skal være ærlige, så findes der ikke nogen bedre erstatning.

Nogen der by the way, ved noget om hvornår Suarez får svar på sin appel til fifa?

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af kklaus »

Mit største problem med den her transfer er egentlig, at det sandsynligvis betyder et farvel til Alexis. Det er jeg ret ærgerlig over.

- og så blev man da ekstra betænksom ved den seneste bid-episode. Ellers er der jo ikke tvivl om de fodboldmæssige kvaliteter.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Næh de fodboldmæssige
kvaliteter er tilstede når han er i form.
Men hvis karantænen fastholdes, så er det ikke sikkert at han kommer tilbage som den samme, den sult og vilje han har, er han nød til at være særdeles opmærksom på og det kan vise sig som en hæmsko for ham.

Jeg er rigtig bekymret for den handel, det kan være de dyreste mil at smide og det er utvivlsomt noget af et sats, med den nuværende karantæne in mente.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

75 millioner euro, hold kæft hvor er det latterligt. Jeg brækker mig næsten.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Så er det godt at transfervinduet ikke er lukket og vi stadig har penge til at købe cb'er. Verdens bedste 9'er til 75 mio - fin handel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Raman93 »

Man kan godt blive i tvivl, om det er 75 millioner euro. Rimeligt seriøse folk på twitter rapporterer en langt højere pris. Tror stadig på de spanske, men lad os nu se. Kan virkeligt ikke se vores ledelse betale så meget. Man kan sige meget, men vi får altid købt spillere for en god sum.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af emo »

Aldrig lyt til de britiske aviser. Og jeg har som det maksimale læst 80 euro, fra de normale kilder. 75 er bedre end 80, men stadig vildt meget for en som mig som ikke kan klare de summer penge i fodbolden.
Allez...

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af mathi »

Raman93 skrev:Man kan godt blive i tvivl, om det er 75 millioner euro. Rimeligt seriøse folk på twitter rapporterer en langt højere pris. Tror stadig på de spanske, men lad os nu se. Kan virkeligt ikke se vores ledelse betale så meget. Man kan sige meget, men vi får altid købt spillere for en god sum.
Say waaat? Zlatan og neymar er tavleksempler på hvordan vi betaler overpris for alt hvad vi nærmer os.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:Så er det godt at transfervinduet ikke er lukket og vi stadig har penge til at købe cb'er. Verdens bedste 9'er til 75 mio - fin handel.
Har du glemt hans usympatiske væsen eller karantænen, omkostningerne ved den?

Det er jo en idiotisk handel af dimensioner endnu ikke kendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Har du glemt hvor fremragende en fodboldspiller han er?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster