Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Daluigi »

Flax_Generous skrev:Præcis. Verdens tredjebedste spiller sidste sæson, men en ufattelig usympatisk karakter.

Man skal heller ikke glemme, at Suarez brugte racistiske gloser overfor Evra og så lige krydrede den dårlige opførsel med at nægte at give Evra hånden i det efterfølgende møde:

phpBB [video]
Evras opførsel var en skænsel i den kamp! Hold kæft hvor er den mand ulækker.
Forumlegende

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Han har fået lov til at træne mens straffen afsones

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:Hvornår har jeg sagt det? Det eneste jeg siger er at barton er pls pepe. Og nej jeg ville ikke have pepe i klubben. Han er imo meget værre end suarez. Og så har jeg svært ved at se ham som andet end realspiller så mit had til ham forblinder mig nok også en smule.

Her er forresten en lille video af Barton - PLs Pepe:

phpBB [video]
Ravende psyko!

Fandme fedt da diaby satte ham på plads

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Sergenten »

Synes egentlig at et køb af Suarez ville være fint.

Men går han hen og bliver den blot tilnærmelsesvis dyreste spiller i en Barca trøje, så er det super dårligt købmandsskab. Han SKAL kunne købes meget billigere efter hans nylige eskapade.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Guardiola »

Lol. Sammenlignede du lige Suarez med en morder Blau? :roll:

Imponerende at du kan kombinere at være moralens vogter med at være United tilhænger Flax.
Men dine fingre må være blevet tykkere og sværere at se igennem med tiden.

Her er et par af de dydsmønstre, som har tegnet klubben

phpBB [video]


phpBB [video]


Hvis Suarez vitterligt købes af Barca (han er den bedste rene striker i verden for tiden imo, så kan sådan set godt forstå at man kraftigt overvejer det, når han nu er tilgængelige), så håber jeg faktisk at det medfører et salg af Alexis. Dels er han for god til at have siddende på bænken, dels vil han indbringe mange penge, dels vil vi spare hans lønudgift. Jeg kan ikke se dem alle fire i klubben samtidig. Hvis Suarez tænkes at købes for omkring 70 mio euro - og Alexis måske kan sælges for 35. Så er det en udgift på omkring 260 mio. kr. for Suarez. de aller bedste spillere vil være uforholdsmæssigt meget dyrere end de næstbedste, simpelthen fordi en fodboldklub altovervejende tegnes af dens få medarbejdere på banen. Der er en verden til forskel på at blive nr. 1 og nr. 2.

Suarez tror jeg vil gøre Messi endnu bedre - han er fanden i voldsk, og afslutter gerne selv og går direkte. Det har vi brug for, alt for meget har hængt på Messis skuldre - næsten som om, at de andre spillere vi har, er bange for at tage deres chance, når Messi er på banen - det tror jeg ikke Suarez er. Men men... Suarez bid, uanset at jeg anser det som mere idiotisk end forkasteligt voldeligt, som der ellers ses i fodbold med mellemrum, og uanset hvor meget jeg ser Fifa som kællinger i en vanvittig overreaktion - så tror jeg at Suarez bid er psykologisk iboende refleks hos ham. Han kan tabe hovedet under pres og når han bliver provokeret, og det er naivt at tro, at man bare vender ham af med det - og det er helt sikkert, at nogle modstandere vil prøve at provokere det frem.
Men for satan hvor er han dog god.... Potentialet for Neymar, Messi og Suarez i foreningen er jo vanvittigt. Tror ikke man kan sammensætte et angreb, med større potentiale, hvis der var frit valg på alle hylder.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

Guardiola skrev:Imponerende at du kan kombinere at være moralens vogter med at være United tilhænger Flax.
Men dine fingre må være blevet tykkere og sværere at se igennem med tiden.
Det handler ikke om at være moralens vogter. Langt de fleste klubber har jo haft grimme episoder. Ja, også United, og også Barca. Men det betyder ikke, at det så er ligegyldigt at undgå den slags. Det betyder heller ikke, at man direkte skal opsøge det. Hvilket et køb af Suarez i mine øjne ville være. Ligesom et køb af Pepe ville være, selvom han måske godt kunne give lidt tiltrængt bredde i Barcas midterforsvar.

Jeg er i øvrigt ikke den eneste i den her tråd, der er lidt lunken ved tanken om Suarez i Barca. Måske skræmmer Galactico-elementet lige så meget som Suarez' kontroversielle karakter, men det virker ikke som om ledelsen har total opbakning fra alle herinde. Det er altså ikke kun en vildfaren United-tilhænger som stiller de her spørgsmål.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Guardiola »

OK - jeg forstår dig Flax. Og måske er vi slet ikke så uenige. Jeg ville lyve, hvis jeg ikke sagde, at jeg også har en vis portion skepsis - og jeg kan godt se nogle uheldige scenarier for mig.

Jeg er også generelt i mod tanken om, at man kan sætte en masse verdensstjerner sammen, og forvente at summen bliver, hvad de hver især leverede da de var stjernEN, i deres klub. Det fungerer ikke på den måde i virkeligheden.

Men der hvor Barca står nu, så ser jeg fornyelse og udskiftning, og tilførsel af sult, gejst, vilje og fanden i voldskhed, som meget, meget afgørende. Barca trænger til, at der bliver renset ud og tilført nyt.
Jeg tror, at Messi og Barca har brug for en angriber, som ikke er bange for at skyde selv, når Messi står og skriger på bolden - ironisk nok. Det vil skabe mere plads til Messi, og gøre Barca farligere.
Er Suarez så den helt rigtige at købe, taget hans personlighed og retarderede opførsel i betragtning? - Jeg ved det sgu ikke. Det ene minut tænker jeg ja, det næste nej.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Elbarca »

Man kan også sige at Suarez væk fra Liverpool, bør være en kæmpe lettelse for United fans.

Suarez i Barca giver netop mening fordi han vitterligt er en sulten spiller. Masser af bid i ham. Et problem i den forgangne sæson var at Messi havde en formnedgang og Neymar var ny i Europa. Vi har nok glemt det, men vi har altså været sindssygt afhængige af Messis afgørelser af kampene. Det virker som om vi har brug for en anden end Messi, der kan gå forrest. Ikke til at afgøre kampe, men mere som indpisker. Specielt nu hvor Puyol er væk.

Prisen er dog latterlig. Ledelsen er latterlig. Det er som om de vil agere som Perez i Madrid. Laporta come back!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

Isoleret set tror jeg, at Suarez vil blive et hit. Spillere af den slags kaliber skuffer sjældent. For hver Kaka og Torres, er der jo Bale, Ronaldo x 2, Figo, Zidane, Shearer osv. Men jeg tror også, at han vil medføre et par uheldige episoder. Og hvis han samtidig betyder, at Alexis sælges og der måske ikke købes tilstrækkeligt ind til forsvaret, så er jeg ikke sikker på, at Barca vinder på det samlet set.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af theKing1988 »

Flax_Generous skrev:Isoleret set tror jeg, at Suarez vil blive et hit. Spillere af den slags kaliber skuffer sjældent. For hver Kaka og Torres, er der jo Bale, Ronaldo x 2, Figo, Zidane, Shearer osv. Men jeg tror også, at han vil medføre et par uheldige episoder. Og hvis han samtidig betyder, at Alexis sælges og der måske ikke købes tilstrækkeligt ind til forsvaret, så er jeg ikke sikker på, at Barca vinder på det samlet set.
Hvis det betyder der ikke købes tilstrækkeligt ind til forsvaret så taber vi helt sikkert på handlen samlet, for Barcas forsvar har skreget efter forstærkning i et par sæsoner nu,

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Alcantara »

Rafael Hernandez skrev:El Larguero claims Suarez is off to Barcelona for €90m.
Alt, alt for meget. Desværre ser handlen ud til at blive en realitet, hvilket højst sandsynligt også betyder et farvel til Alexis.

Ifølge Daily Mail er prisen på £80 mio., svarende til ca. €100 mio. Det skulle ikke undre mig, hvis beløbet er højere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Jeebus... Suarez handlen har INTET med købet af cb'er at gøre. Folk må snart forstå at klubben op til flere gange har sagt at forsvaret SKAL forstærkes. Så selvfølgelig bruger man ikke hele budgettet på suarez.

Vi kommer til at købe suarez og 2 cb'er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Bager »

Lucas Resende @lucasammr · 4h

A spanish radio saying the Suarez to FCB deal was closed at 90mi euros. His clause is 88mi. They are lying.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Bager skrev:
Lucas Resende @lucasammr · 4h

A spanish radio saying the Suarez to FCB deal was closed at 90mi euros. His clause is 88mi. They are lying.
Jeg tror ikke Lucas Resende er helt klar over hvordan frikøbsklausuler fungerer.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Skydefinten »

Jeg har det mærkeligt. Vil ikke have ham i klubben, men vil heller ikke se ham i Real Madrid. Så lad ham blive i England.
Handlen ser ud til at gå igennem i løbet af weekenden, men jeg bider negle over, at Alexis stadig kan ryge med i handlen.
Alternativt har Arsenal lige budt 32 mio for ham. Klubben skal vel sælge ham for at få råd til den klasse CB, som de forhåbenligt ved vi mangler. Jeg tager til Toscana i 14 dage nu, og krydser fingre dernede, mens jeg bæller vin.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster