Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Bager »

I fatter det virkelig bare ikke, gygfo og BarcaDK? Som Piquenbauer siger, så har Xavi gjort nok for barca til at han selv må vælge hvad han vil. Man skal ikke binde ham til hans kontrakt der først udløber i 2016. Hvis man gjorde det, skulle man kræve penge for den klub han ønsker at tage til nu hvor han ikke er ønsket i Barca. Og hvis man gjorde det, så kunne det være at den klub ikke ønskede ham alligevel.
Visca el Barca

gygfo

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af gygfo »

Bager skrev:I fatter det virkelig bare ikke, gygfo og BarcaDK? Som Piquenbauer siger, så har Xavi gjort nok for barca til at han selv må vælge hvad han vil. Man skal ikke binde ham til hans kontrakt der først udløber i 2016. Hvis man gjorde det, skulle man kræve penge for den klub han ønsker at tage til nu hvor han ikke er ønsket i Barca. Og hvis man gjorde det, så kunne det være at den klub ikke ønskede ham alligevel.
Jeg kan ikke se der er en grund til at snakke ned til mig. Jeg tror godt, jeg fatter pointen ved, at klubben gør fri bane til Xavi og hans ønske af klub.
Jeg har kæmpe respekt for hvad Xavi har givet Barca af oplevelser gennem tiden. Han har et stort plads i mit Barca hjerte. Men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor, man ikke skulle sælge ham, fremfor at give ham væk gratis. Fodbold er business, og vores klub er i en situation, hvor det virker som om det er nødvendigt at bruge rigtig mange penge på andre transfers. Derfor har vi vel brug for penge fra et salg af Xavi, hvis vi altså vil sælge ham. Jeg har ikke ondt af Xavi, hvis han ikke kommer til sin første prioritet, og det burde du heller ikke have. Manden tjener styrtende med penge for at spille fodbold, ham skal man altså ikke have ondt af. Heller ikke hvis han bliver nød til at spille for den klub, som til syvende og sidst egentlig ønsker han allermest..

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Tolquhon »

Bager skrev:I fatter det virkelig bare ikke, gygfo og BarcaDK? Som Piquenbauer siger, så har Xavi gjort nok for barca til at han selv må vælge hvad han vil. Man skal ikke binde ham til hans kontrakt der først udløber i 2016. Hvis man gjorde det, skulle man kræve penge for den klub han ønsker at tage til nu hvor han ikke er ønsket i Barca. Og hvis man gjorde det, så kunne det være at den klub ikke ønskede ham alligevel.
Og omvendt - har klubben ikke gjort nok for Xavi til, at det kan forsvares, at man ikke vil forære en potentielt værdifuld spiller væk til en klub, der har råd til at betale for ham? Xavi kan selvfølgelig frit vælge, hvad han vil, men hvor tror du, hans sympati ligger (eller bør ligge)? Hos en pengestærk klub, der ikke er villig til at betale nogen som helst overgangssum for en verdensstjerne, eller hos den klub, hvor han har spillet, siden han var 11 år gammel? :roll:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor meget tror i seriøst vi kan få for xavi? I får det til at lyde som om vi kunne tjene kassen på ham...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Tolquhon »

Piquénbauer skrev:Hvor meget tror i seriøst vi kan få for xavi? I får det til at lyde som om vi kunne tjene kassen på ham...
Nok til at betale Songs far en transferbonus... :lol:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

Nej seriøst... Det kunne være spændende at høre hvad i ville have for ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Tolquhon »

5-10 mio. euro måske?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af B-Freak »

Lad ejeren der købte Cornelius til Cardiff købe ham og bum så har vi 900 millioner for ham :-P
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe ok... Så kan jeg godt forstå du føler dig snydt ved at han får lov til at smutte gratis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Bager »

Billede
Visca el Barca

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Tolquhon »

Piquénbauer skrev:Hehe ok... Så kan jeg godt forstå du føler dig snydt ved at han får lov til at smutte gratis.
Go on then - hvad er han værd? Du vil måske prissætte ham ift. "salget" af David Villa? :glad:

BarçaDK

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af BarçaDK »

Bager skrev:I fatter det virkelig bare ikke, gygfo og BarcaDK?
Wowwow oiboy

Det er mest princippet, de bavianer skal ikke slippe af sted med at udnytte lorte-Barças svage købmænd.

Barça må stramme lidt op, klubber ser jo, hvor let det er at få Barça til at give sig 5-10 mio. € her og der, og jeg synes, at den stil skal ændres. Hellere i dag end i morgen.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Tolquhon »

Barça er jo mere end en klub - vi er en gavebod... :grin:

Spøg til side - der står noget på forsiden af Sport i dag om en deal på 4 millioner for Xavi. Er der nogen med avisen ved hånden og tilstrækkelige spanskkundskaber, der kan uddybe?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

Tolquhon skrev:
Piquénbauer skrev:Hehe ok... Så kan jeg godt forstå du føler dig snydt ved at han får lov til at smutte gratis.
Go on then - hvad er han værd? Du vil måske prissætte ham ift. "salget" af David Villa? :glad:
Ja det vil jeg... IMO er han max 2 mio værd. 34 år, voldsomt faldende i niveau og kæmper med skader (kroniske smerter). Og kan overhovedet ikke se hvorfor vi skal modsætte os xavis ønsker for så lille en indkomst. Han har været i klubben hele sit liv og ventet på sin chance for derefter at være manden bag det mest succesfulde barca. Han skal om nogen have lov til at vælge sin fremtid. Og hvis det koster klubben et par mio så er det bare sådan. Desuden glemmer i at vi slipper af med en kæmpe løn ligesom med villa hvilket jo i sidste ende også giver et plus på kontoen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
oernbro
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirs dec 04, 2012 7:00 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 20 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af oernbro »

Kunne ikke være mere enig med Piquénbauer. I øvrigt viste vi Villa den respekt at lade ham gå til et rivaliserende hold for håndører, fordi han ønskede dem fremfor andre klubber, hvorfor kan en legende som Xavi så ikke få lov til at selv at vælge, når det endda er et hold fra Qatar.
Når det så er sagt, så er det en kniv igennem barcahjertet, at se Puyol og Xavi smutte inden for få måneder. De sidste to spillere, der er tilbage, som også spillede, da jeg startede med at holde med Barca.. Av av..
Det er godt nok nye tider..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster