Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Alcantara »

Spilletid fik han da masser af. Jeg ser det nu mere som ledelsens beslutning at sælge Cesc.

Undrer mig dog over hvorfor Arsenal ikke gik efter ham, når man tænker på hvor mange skader de får på en sæson, for ikke at nævne den kvalitet, han vil tilføre holdet.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg mener som fast starter i hver eneste kamp. Enig i at han fik masser af spilletid og han var bare ikke god nok til at forvalte det positivt.

Nogen der kender til lønnen, kunne det være det der trak?

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

Mkj 77 skrev:Jeg mener som fast starter i hver eneste kamp. Enig i at han fik masser af spilletid og han var bare ikke god nok til at forvalte det positivt.

Nogen der kender til lønnen, kunne det være det der trak?
Are you kidding me?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mander »

Ved ikke om det har været linket herinde, men er dette her ikke ret så pisseunderligt at skrive på den officielle hjemmeside?

http://www.fcbarcelona.com/football/fir ... in-numbers
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af kklaus »

Jo, noget unødvendigt, og hård. Nu kan jeg ikke lige katalansk, men den skulle være hårdere end den engelske:
http://www.fcbarcelona.cat/futbol/prime ... -en-xifres

Det giver i hvert fald et billede af, at det primært at klubben, der ville af med ham (hvilket prisen også kunne indikere).
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Skydefinten »

@FootyHumour: Chelsea found Lampard's replacement in a week.

Man Utd still searching for replacements for Roy Keane, Ronaldo and Paul Scholes.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Hahahahaah

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Flot Cesc.

Tror du vil blive husket som en taber i klubbens historie

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Ulækkert at det blev Chelsea, især når Mourinho er der. Jeg har mistet en del for en af mine favoritspillere som bare ikke har været god nok til Barca.

Vamos Rakitic!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Vildt så skuffet jeg er over at måtte slippe Cesc... Er pt. virkelig bekymret for vores midtbane og jeg mener ikke Raketic er svaret på en styrmand.
Enten er der noget stort på vej eller også er vi en opbygningsfase hvor LE vil implementere de unge.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blach »

Han har ingen rygrad! Bum. I said it. Man burde have set det efter første gang han forlod klubben, set i bagklogskabens lys, men nu er det så tydeligt som det overhovedet kan være.

For at sammenligne ham med nogle andre Barca drenge, så er der JdS, Bartra, Pedro og for den sags skyld også Pique. Jeg er ligeglad med om det er presset fra ledelsen eller fansne, det ene er bare mere ynkeligt end det andet. Hvis han var en ægte klubmand, så havde han bare kæmpet det hårdere. At han så i foråret er blandt de sløveste på holdet, gør bare at jeg kommer til at savne ham endnu mindre!

Jeg er faktisk glad alt i alt for at vi er kommet af med ham. Han er ikke uerstattelig, det er der ikke nogen som er.(måske Messi) Og især ikke en, som er så langsom af en elitesportsudøver og som har så lidt fighterinstinkt... :smile:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Dytrax »

Så røg Sæsk (Flæsk?) Fabregas altså...
Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad Grillmeister Tata mente, da han udtalte at Fab tilsyneladende er "A rotten apple" - Og hvis der er noget sandhed i det, jamen så er det bare afsted. Tænker at L E ikke gider en masse pis og derfor skærer ind til benet og sender et signal om lederskab.

Jeg var ikke fan af Sæsk som falsk 9'er (Hvem var det?)
I glimt lavede han nogle ret fede ting og det er altid lidt trist når det ikke funker.

Held og lykke hos de blå og Tolken. (Det må føles UMMMMM dejligt... :? )

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Blach skrev:Han har ingen rygrad! Bum. I said it. Man burde have set det efter første gang han forlod klubben, set i bagklogskabens lys, men nu er det så tydeligt som det overhovedet kan være.

For at sammenligne ham med nogle andre Barca drenge, så er der JdS, Bartra, Pedro og for den sags skyld også Pique. Jeg er ligeglad med om det er presset fra ledelsen eller fansne, det ene er bare mere ynkeligt end det andet. Hvis han var en ægte klubmand, så havde han bare kæmpet det hårdere. At han så i foråret er blandt de sløveste på holdet, gør bare at jeg kommer til at savne ham endnu mindre!

Jeg er faktisk glad alt i alt for at vi er kommet af med ham. Han er ikke uerstattelig, det er der ikke nogen som er.(måske Messi) Og især ikke en, som er så langsom af en elitesportsudøver og som har så lidt fighterinstinkt... :smile:
Jeg tillader mig lige at citere et indlæg jeg skrev tidligere:
Blaugrana92 skrev:Som der bliver skrevet på Twitter:

'Fabregas isn't a traitor for me. Arsenal could've signed him and rejected. Barça doesn't want him. Where should he play, at Norwich City?'

Hvad skal manden gøre? Vores ledelse er jo tydeligvis ikke interesserede i at beholde ham og Arsenal ville ikke have ham tilbage.

Jeg har ærligt talt lidt ondt af Cesc. Han var ikke et emne som en kommende førsteholdsspiller som ung og forlod klubben for at søge lykken andetsteds. Det kan man næppe fortænke ham i. Det er der hundredevis af unge La Masia spillere der har gjort, for selvom man er Barcelona-dreng helt ind til benet, er det altså stadig et arbejde at være professionel fodboldspiller - det var helt grundlæggende Cesc's fremtid der var spil.

Han får sit gennembrud og pludselig er han det varmeste emne i hele Catalonien. Folk vil have ham 'tilbage' - nærmest som at Arsenal stjal ham, når det jo i virkeligheden var Cesc selv der valgte det. Cesc må trækkes gennem en lang og ulidelig transfersaga, men den fortabte søn vender endelig hjem. Vi kan snakke om at Cesc ikke har passet ordentligt ind, at der har været for mange udfald, primært, for ikke at sige udelukkende, i foråret, men de kolde fakta siger 151 kampe med 42 mål og 47 assists. Det er vanvittige tal for en central midtbanespiller - især i et system hvor de centrale midtbanespillere bliver lagt en anelse i lænker, i forhold til at komme frem og være en trussel foran målet.

Nu, tre sæsoner efter sin hjemkomst, bliver han hængt ud af klubbens egne fans - de fans der skreg efter at få Cesc tilbage for 3 år siden - og vores ledelse vil ikke have ham længere. Så vi sælger ham for sølle 250 millioner - hvilket virkelig er sølle i forhold til tidens transferpriser. Arsenal vil ikke have ham. Vi ved reelt set ikke om der overhovedet har været andre end Chelsea om buddet. Så hvad skal han gøre? Jeg kan ikke bebrejde at Cesc vælger en klub som Chelsea, der har høje ambitioner, et stærkt hold og en træner der er dygtig. For selvom vi hader Mourinho, så er det dumt at påstå at han ikke er dygtig. Selvfølgelig er han dygtig.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Ovenstående lyder meget godt, men måske er der en grund til klubben ikke vil satse på ham. Hvis det har været en dårlig attitude hos ham, forstår jeg udmærket han sparkes langt væk.

Det kan undre han ikke har udtalt sig direkte om tingene, men mon ikke han sige et par ord efter VM.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Blaugrana92 skrev:Hvad skal manden gøre? Vores ledelse er jo tydeligvis ikke interesserede i at beholde ham og Arsenal ville ikke have ham tilbage.
Ikke tage til Arsenals måske største rivaler?
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster