Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af A$AP »

Bliver smertefuldt at flytte tråden, kan det ikke vente? :?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Fuldstændig enig. Hvis det så bare var benatia de skulle bruges på så ville det give mening. Alt tyder dog på at det bliver aguero, reus eller koke.
Hvis en af de to bliver hentet ind, så ryger Alexis nok. Og det vil jeg under ingen omstændigheder gå med til. Alexis har lige spillet sin bedste sæson for klubben og så skal han altså ikke væk. Punk-fucking-tum.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

A$AP skrev:Bliver smertefuldt at flytte tråden, kan det ikke vente? :?
Med tanke på hvor lang tid det tog at få Valdés over i Legender, så er det vel ikke ligefrem det vil skal gå og frygte? :twisted:

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Luis Enrique »

Piquénbauer skrev: Alt tyder dog på at det bliver aguero, reus eller koke.
Why put another layer of gold paint on the Bentley when you are losing the entire engine?, som Zidane sagde, da Real solgte Makélélé og købte Beckham.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev:Fuldstændig enig. Hvis det så bare var benatia de skulle bruges på så ville det give mening. Alt tyder dog på at det bliver aguero, reus eller koke.
Kan også være overskuddet går til Song, så han endelig kan få den lønforhøjelse.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:Fuldstændig enig. Hvis det så bare var benatia de skulle bruges på så ville det give mening. Alt tyder dog på at det bliver aguero, reus eller koke.
Kan også være overskuddet går til Song, så han endelig kan få den lønforhøjelse.
Det har han fandme fortjent. Så kan han fortsætte med at producere sit flotte tøj..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Virkelig aergerligt, det goer squ ondt at se ham forlade klubben.

Jeg er ret sikker paa, at han havde styret vores midtbane i mange saesoner fremover , hvis man havde spillet ham rigtig.

Det goer ekstra ondt, at han skrifter til den lorteklub, og den klamme eks barca tolk.

Og saa klapsalver til den uduelig ledelse og zubi, 33 mio plus 3 i variabler, godt klaret!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

FCBarcelonaChr skrev:
Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:Fuldstændig enig. Hvis det så bare var benatia de skulle bruges på så ville det give mening. Alt tyder dog på at det bliver aguero, reus eller koke.
Kan også være overskuddet går til Song, så han endelig kan få den lønforhøjelse.
Det har han fandme fortjent. Så kan han fortsætte med at producere sit flotte tøj..
Havde jeg slet ikke tænkt på. Har altid gået ud fra, at det var hans 27 søskende, der stod for produktionen. Pro bono naturligvis.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Luis Enrique skrev:
Piquénbauer skrev: Alt tyder dog på at det bliver aguero, reus eller koke.
Why put another layer of gold paint on the Bentley when you are losing the entire engine?, som Zidane sagde, da Real solgte Makélélé og købte Beckham.
Bingo. Jeg vil så sige at Koke ikke ville være nogen dårlig løsning. Men det er urealistisk for han bliver åndssvagt dyr at hente. Men Agüero eller Reus ville være dumt. Jeg kan simpelthen ikke se idéen i nogen af dem. Jeg vil meget gerne beholde en fronttrio bestående af Alexis, Messi og Neymar. At skyde 50 millioner euro af for at erstatte én af disse tre, ville simpelthen være dybt, dybt godnat. Det er i den anden ende af banen, at der skal bruges penge og fokus.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

SONG-4-PLAYMAKER
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Ser både koke og reus som forstærkninger. Men prisen på dem er imo for høj til at det kan betale sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Ej, cmon folkens. Det er jo ikke Xavi eller Iniesta der forlader os. Manden er jo ikke en barca-legende. Han er en spiller, der er bragt op i klubben og med venner på holdet. Hans skifte til Chelsea understreger hans mangel på integritet. Og efter tre år må man sige, at han er heller ikke kompatibel med vores spillestil. Faktum er at han aldrig har fået vores hold til at spille. Sidst, men ikke mindst, så skal vi aldrig mere se ham spille som falsk 9'er!

Jeg kan ikke se det store problem med salgsprisen. Lucho ville ikke have ham på vores hold. Arsenal ville ikke engang betale deres "special price". Det ville Chelsea. Vi sælger Cesc for 33. Køber Ter Stegen for 13 og Rakitic for 20. Og Rakitic er en bedre spiller - BOOOOOM! Jep, jeg sagde det.

"Once a gooner, always a gooner"
Visca el Barca

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Fabregas er den anden dyreste spiller vi har solgt. Figo er dyrest, Ronaldo er nr 3.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Jeg har sgu ondt af Cesc. Tror virkelig han er blevet presset til det her.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Helt enig! Det er alt for billigt. Den lave transferpris for rakitic vægter dog lidt til det positive også selvom han kun har et år tilbage. Denne handel er dog helt sikkert et produkt af at man vil hente en "stjerne" og derfor skulle bruge nogle penge.
Ja, han bliver skudt afsted saa man kan faa sig en ny stor stjerne ind. Det er saa meget Real og Perez agtigt. Jeg faar kvalme. Jeg kynne godt finde paa at svine ledelsen til, hvis jeg moedte nogen af dem paa gaden. Det er ellers ikke min stil.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 61 gæster