Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Jeg fatter ikke hvorfor Arsenal ikke er interesseret? Er der ikke nogen der kan forklare mig det? De har Wilshere (som altid er skadet), Arteta (som bliver 33), Källström (hvis udlån i klubben udløber nu), Ramsey, Özil og Rosicky (som bliver 34 om lidt). De kan få en spiller der har været verdensklasse for dem før til ca 35 mio euro.
Visca el Barca

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

Det her er en af de transfers, jeg simpelthen ikke forstå. Min hjerne fatter vitterligt ikke, hvad der sker.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

gygfo

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af gygfo »

Jeg kan egentlig godt forstå han bliver solgt, men til Chelsea og for 33mio? Det forstår jeg ikke et pløk af. Mou og Cesc bliver en brandfarlig kombination, og der skal ikke mange spydige kommentarer til før Mou bænker ham en hel sæson.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Enten så bliver han smidt på bænken og solgt om 2 år for 40 millioner fra Chelsea, ellers også så vinder drengen CL med Chelsea efter at have slået os ud fra turneringen. Lige meget hvad, så ender det her ikke godt.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20460
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1088 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg kan godt lide Cesc, men smutter han til Chelsea, er jeg sgu ligeglad hvordan han klarer sig der.. Mister meget for ham hvis han skriver med den klamme klub!

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Lular »

Kubala skrev:
If I ever wear a Chelsea shirt, you have the permission to kill me.
Eto'o sagde noget lignende i sin tid om Chelsea. Man skal ikke lægge for meget i udtalelserne: Man har et standpunkt til man tager et nyt.
Eto’o in 2005: I’d rather sell groundnuts than play for a pathetic team like Chelsea
Korrekt, man skal ikke lægge for meget i sådanne udtalelser, da de 9/10 gange er made-up af fanatiske fans (i det her tilfælde nok Arsenal-fans). Du skal ikke tro på alt du læser på nettet :-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Latterligt. Latterligt af ledelsen, latterligt af Cesc, latterligt på alle kanter og leder.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Michman »

Er det sikkert at han skifter?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Champione »

Michman skrev:Er det sikkert at han skifter?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af B-Freak »

Altså, det første år i trøjen synes jeg Cesc var genial, men det sidste lange stykke tid har han vel ikke været god nok?

Jeg ved godt at hans stats er nogenlunde, men stats kan stadig skjule hans præstationer.
Så jeg forstår ikke helt hvad det er folk er så kede af ved at miste Cesc. Hvis vi skal kunne videreudvikle tiki taka kræver det også nye typer og derved også salg af den gamle garde.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Fordi han uden tvivl har potentialet til at blive den næste midtbanegeneral. Og så er han jo Barca-dreng, og en som os fans gik og håbede på i mange år. Og så er prisen sløj ift hvad spillere ellers går for i disse tider.
#jesuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af B-Freak »

zqa skrev:Fordi han uden tvivl har potentialet til at blive den næste midtbanegeneral. Og så er han jo Barca-dreng, og en som os fans gik og håbede på i mange år. Og så er prisen sløj ift hvad spillere ellers går for i disse tider.
Var selv en af de fans som håbede på at han kom, men synes bare han er for svingende. Han kan spille fænomenalt, men ofte synes jeg han laver flere fejlafleveringer end afgørende.
Jeg er med på at han har potentialet, men kan godt se grunden til at sælge ham.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 4 - Francesc

Indlæg af zqa »

B-Freak skrev:
zqa skrev:Fordi han uden tvivl har potentialet til at blive den næste midtbanegeneral. Og så er han jo Barca-dreng, og en som os fans gik og håbede på i mange år. Og så er prisen sløj ift hvad spillere ellers går for i disse tider.
Var selv en af de fans som håbede på at han kom, men synes bare han er for svingende. Han kan spille fænomenalt, men ofte synes jeg han laver flere fejlafleveringer end afgørende.
Jeg er med på at han har potentialet, men kan godt se grunden til at sælge ham.
Og jeg er af den overbevisning, at det ikke er hans skyld at hans niveau svinger. Han er jo blevet kastet rundt siden han ankom... Jeg kan se grunden, hvis det var at man allerede havde en af samme kvalitet, en med samme potentiale, det har man bare ikke, og skal man have fat i en sådan, så bliver han endnu meget mere dyr end hvad Cesc vil indbringe i transfer. Jeg ser virkelig, at Cesc i denne sæson skal spilles ind i en mere klar rolle, som indbærer noget mere ansvar. Kan Cesc stadig ikke udfylde den rolle, så må man måske til at indrømme, at Cesc og Barca ikke er et godt match. Meen, før at dette er prøvet, så er det hovedløst at sælge.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Fuldstændig enig Zqa. Jeg er af den overbevisning, at den afgørende grund til det svingende niveau, netop skyldes at han er blevet kastet rundt. Han har som sådan ikke rigtig haft en klar rolle på holdet, sådan som Xavi har, eller Leo for den sags skyld, Busi osv. Det tror jeg har rigtig meget at sige, meget mere end vi fans tror det burde.

Derudover mener jeg ikke, at man har vist Cesc, man stoler 100% på ham. Selv når han har spillet rigtig godt, bedst af næsten alle, har det virket som om, at han hos træneren har stået i skyggen af andre. Det må være frustrerende.

Jeg tænker, kan hans dårlig forår måske forklares med de ovenstående ting, plus det faktum, at det er som regel i foråret de sværeste kampe spilles, det er her at alle hold nærmest kæmper for et eller andet, nogle for trofæer, andre for overlevelse og resten for europæisk fodbold. Jeg tror det er svært for en at spille konstant godt i disse kampe, når man kastes rundt, når man ikke har en klar rolle, når man ved at fans stiller spørgsmålstegn ved ham men vigtigst af alt, når man ved at træneren alligevel ikke tror 100% på en.

Cesc har alle de kvaliteter der skal til. Nu skal der bare lidt tillid fra træneren til. Det virker dog til, at Lucho ikke rigtig har tiltro til ham, desværre, derfor ryger han nok videre. Det er torskedumt, fordi vi lige på stående fod ikke kan finde et bedre alternativ, og dem der kommer i nærheden, kommer til at kaste kassen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Fritte skrev:Hva hvorfor trækker de den? Offentliggør nu bare et eller andet, Barca!
De kan jo ikke rigtig offentliggør noget, der ikke er plads?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster