Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5158
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 796 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kvoller »

Visca El Barca skrev:Derefter siger Del Bosque noget om Bartomeu, hvorefter Pique og ham griner lidt, noget der vil være sød og oversætte hvad de siger der?
Tror Del Bosque siger at Bartomeu er et fjols, ikke at kræve mere Cesc.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Heartbreaker »

Denne ledelse skulle have en high five. I hovedet. Af The Mountain. (åh ååååh)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Rivaldowski
Indlæg: 75
Tilmeldt: tirs apr 01, 2014 9:25 pm
Geografisk sted: Hvidovre
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldowski »

Kvoller skrev:
Visca El Barca skrev:Derefter siger Del Bosque noget om Bartomeu, hvorefter Pique og ham griner lidt, noget der vil være sød og oversætte hvad de siger der?
Tror Del Bosque siger at Bartomeu er et fjols, ikke at kræve mere Cesc.
Så vidt jeg har forstået siger Del Bosque i retning af at det er synd for præsidenten/til ulempe at, nok med tanke på at han skal ud og hente en midtbanespiller..
All times are good, when old.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Hvad fanden er der sket..?

gygfo

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af gygfo »

Haha hvor er det fedt hvis del bosque og gerard har siddet og grinet af bartomeu

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

"Brombi"]Hvad fanden er der sket..?[/quote]

Brombz, den video som der bliver snakket om, hvor Pique angiveligt taler over sig, siger Del Bosque i sidst noget om præsident, hvorefter både Pique og Del Bosque griner. Pique siger, no hombre og så griner de.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Denne ledelse skulle have en high five. I hovedet. Af The Mountain. (åh ååååh)
I SEE WHAT YOU DID THERE! :-D

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Brombi skrev:Hvad fanden er der sket..?
Intet IMO.

Nok er Piqué en gøgler af rang af og til, men har svært ved at tro han besidder så meget bølgepap, at han sidder og taler Barca transfers med landstræneren foran hele pressen, også selv om man tror mikrofonen er slukket.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:
Heartbreaker skrev:Denne ledelse skulle have en high five. I hovedet. Af The Mountain. (åh ååååh)
I SEE WHAT YOU DID THERE! :-D
Spoiler
Vis
Det gjorde Oberyn ikke.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg fatter ikke barcas koncept med at sælge spillerne billigere end da man købte dem.
Man kan ikke anklage dem for at følge inflationen i spiller priser, ligeledes glemmer de at tænke udbud og efterspørgsel.

Cesc er ønsket af flere klubber, så pres dog for helvede prisen op på 45 mil.
Det er jo hovedrystende åndssvagt, ligesom pique er det. Stop en korkprop i kæften på ham og sælg ham

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Heartbreaker »

kklaus skrev:
Blaugrana92 skrev:
Heartbreaker skrev:Denne ledelse skulle have en high five. I hovedet. Af The Mountain. (åh ååååh)
I SEE WHAT YOU DID THERE! :-D
Spoiler
Vis
Det gjorde Oberyn ikke.
u sure, bro?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8343
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Michman »

Lopezzz og jeg køre ned og henretter dem alle sammen..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Ponte skrev:
Brombi skrev:Hvad fanden er der sket..?
Intet IMO.

Nok er Piqué en gøgler af rang af og til, men har svært ved at tro han besidder så meget bølgepap, at han sidder og taler Barca transfers med landstræneren foran hele pressen, også selv om man tror mikrofonen er slukket.
Pedro: "Pique telling Del Bosque Cesc will leave? It was an uncomfortable situation, but they're calm. They talked about it, case closed."
Det var altså Cesc, de snakkede om. Hvad man skal udlede fra denne kommentar, er ikke til at vide. Måske har Cesc været utilfreds med Pique og hans udtalelser. Eller har Pique måske sagt det i sjov, men er gået lidt for lagt denne gang?

Mere og mere tyder dog på, at klubben ønsker at sælge ham, vores pæsident lyver, når han siger at han ikke skal sælges. Tjek lige disse udtalelser f.eks.
Pedro: "If Cesc leaves, it would be a shame, because he has been doing great. I don't understand the criticism, he's a real professional."
Vores tidligere tolk har også været ude og kommentere hans situation.
Mourinho (coach Chelsea): "I'm interested in analyzing Cesc's situation. I know that he wants to leave Barça and return to England." [yahoo]
Mourinho (coach Chelsea): "If Cesc would join Chelsea or another club, it won't happen today, nor tomorrow, nor before the World Cup."
Del Bosque.
Del Bosque (coach ESP): "Pique telling me Cesc will leave? I don't want to comment. It's very uncomfortable. It was a private chat." [rm]
Barcelona sources assume that Cesc will join Chelsea but they deny the deal is done. Club want at least 36M, fee they paid for him. [ara]
Yaaay, 36 Mio, yuhuuuuu.
Cesc Fabregas (27) will join Chelsea for 33M plus incentives. Barcelona want to announce the transfer before the World Cup. [ser]
Cesc's entourage assumes he'll join EPL. President Bartomeu and sports director Zubizarreta want sale, some board members don't agree [cope]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

For nogle år siden blev vi slagtet af både den engelske presse og fans verden over, vi blev beskyldt for "Tapping Up", at vores spillere manglede klasse osv.

de Gea har sagt at han vil have Cesc til Man Utd og har snakket med ham om det. Chelsea træner og spillere snakker konstant om ham, Man Utd tidligere træner snakkede uafbrudt om ham sidste sommer. Hvorfor er medierne og fans så stille?

Igen den klassiske, når Barca laver den mindste fejl, skal den skrives om og køres helt op. Når andre klubber laver samme ting, er det en normal ting, en del af sporten. Det er en mærkelig mentalitet, sådan virkelig taber mentalitet som jeg aldrig kommer til at forstå.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Cesc på vej væk er et move jeg ikke havde forudset. Det er en kontroversiel transfer hvis det bliver en realitet. Cesc har jo angiveligt Barca-DNA, og er efter en længere saga kommet til klubben. Han har været her i blot tre år. Spørgsmålet er hvem der ønsker ham væk; er det klubben og Lucho eller hamselv? Hvis det er ham selv, så er han godtnok en taber i mine øjne. Han har fået rigeligt med spilletid - mange vil endda sige for meget. I den tid han har været her, har han aldrig for alvor fået Barca til at spille. Enhver kan se at han ikke er hverken Xavi eller Iniesta, men alligevel er det hans ansvar at spillet bliver fordelt. Vil han så bare give op fordi vi har haft en dårlig sæson? Eller fordi han føler at "ledelsen ikke værdsætter ham" - helt ærligt? Hvis det er sandt, så er han en taber i mine øjne og har intet at gøre i klubben.
Hvis det er klubben og Lucho der vil af med ham kan det skyldes enten hans sportslige bidrag eller hans indstilling uden for banen. I forbindelse med det sidstnævnte skulle Tata ifølge rygter have sagt inden han forlod klubben, at "that one is a rotten able". Om det er sandt samt hvad der ligger i det kan man kun gætte på. Måske har han en dårlig indstilling. Dette stemmer bare ikke overens med hans holdkammeraters opfattelse af ham. Pedro og Piqué har for nyligt udtalt at han var en god professionel. Hvad angår hans sportslige bidrag, så spiller han en mere direkte type fodbold end Xavi og Iniesta. Han får ikke på samme måde holdet til at spille som de gør. Hans statistik er god, men statistik kan være misledende. Han kan på ingen måde tage taktstokken ligesom Xavi eller Iniesta kan. Slet ikke i store kampe. Det er som om han er mere interesseret i at være centrum end at få spillet til at glide. Og så er der hans to ansigter; det før jul og det efter. Hans præstation er unægtelig væsentlig ringere i anden halvdel af sæsonen end i den første. Gad vide om han mister fokus, kommer ud af form, lader sig slå ud psykisk eller lignende. Det er jo ikke første gang det er sket.

Om ikke andet, så er skiftet kontroversielt fordi man hentede ham tilbage fra Arsenal fordi han var udset til at overtage efter Xavi. Denne plan smider man i skraldespanden. Hvad så nu? Xavi spiller på sidste etape af sin karriere på højeste niveau, og nogle mener endda han forlader klubben i dette vindue også. Er Rakitic ment som afløseren? Er Rafinha? Tror man at Roberto kan steppe up? Det er en skelsættende transfer som markerer nye tider for holdet.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster