Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jurij »

Ballon d'Or er 100% hans. Nu står den 3 til Ronaldo og 4 til Messi. Og Messi vinder ikke flere, så Ronaldo overgår ham.
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:Ballon d'Or er 100% hans. Nu står den 3 til Ronaldo og 4 til Messi. Og Messi vinder ikke flere, så Ronaldo overgår ham.
Æhm. Nej. Vi er i maj. Der skal spilles VM lige om lidt. Derefter er der et halvt år - og sidste år var det lige præcis dét halve år at Ronaldo vandt Ballon d'Or på. Så, nej. Det er cirka 100% forkert at Ballon d'Or er 100% hans.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:
Jurij skrev:Ballon d'Or er 100% hans. Nu står den 3 til Ronaldo og 4 til Messi. Og Messi vinder ikke flere, så Ronaldo overgår ham.
Æhm. Nej. Vi er i maj. Der skal spilles VM lige om lidt. Derefter er der et halvt år - og sidste år var det lige præcis dét halve år at Ronaldo vandt Ballon d'Or på. Så, nej. Det er cirka 100% forkert at Ballon d'Or er 100% hans.
Så du ham ikke mod Atletico? Han vendte ene mand kampen rundt og lukkede og slukkede kampen med sit mål til 4-1. Verdens bedste er ikke nok, nej. Han er universets bedste, den bedste der har levet.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Ham viftede endda kameramanden væk, så pressen kunne tage billede af hans hår. Det giver da point.
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af B-Freak »

Men Ronaldo nappede lige en ting mere. For da han hamrede straffesparket ind bag Thibaut Courtois i sidste minut af den forlængede spilletid, skrev han sig ind i historiebøgerne som den kun anden spiller i historien, der scorer i to forskellige mesterholds-finaler.
Kun den mindre kendte jugoslav Velibor Vasovic er noteret for det samme. Og det ligger nogle år tilbage.
Hvad med Messi....?


http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 291742.ece
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

For to forskellige hold... de har bare ikke anført det korrekt.
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af B-Freak »

B-Freak skrev:
Men Ronaldo nappede lige en ting mere. For da han hamrede straffesparket ind bag Thibaut Courtois i sidste minut af den forlængede spilletid, skrev han sig ind i historiebøgerne som den kun anden spiller i historien, der scorer i to forskellige mesterholds-finaler.
Kun den mindre kendte jugoslav Velibor Vasovic er noteret for det samme. Og det ligger nogle år tilbage.
Hvad med Messi....?


http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 291742.ece


Hmm tænkte godt det bare var fordi ekstra bladet endnu engang skriver en elendig opsat artikel.

Synes ihvertfald ikke det er tydeligt at det var det der blev ment...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg hader ikke Ronaldo halvt så meget som de fleste herinde (det er svært med den fortid han har), men den der jubel i går... Jøsses. Jeg kan ikke finde én eneste situation hvor den er i orden. Om det så var VM-finalen, han afgjorde - for slet ikke at snakke om Champions League-finalernes mest ligegyldige og lette scoring.

Billede

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15013
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1122 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Hadet mod ham stiger drastisk efter hans klamme attitude. Han skal bare blive ved med at være ego-freak. Snart kommer hele verden til at hader ham.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Åh. Sikke en film-titel:

"Ronaldo & co. mod resten af verden"

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

Scott Pilgrim som gæstestjerne.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Journalisten »

Nu er jeg jo Real Madrid fan, så min holdning om Ronaldo vil alt andet end lige være anderledes end jeres. Fejringer som i går (ala Balotelli) eller "peg-på-dit-eget-lår", har jeg egentligt ikke så meget imod. Det er monster arrogant, men hvis nogen bør have lov til at være arrogant, så må det være en så succesfuld sportsatlet (også Messi for den sags skyld). Jeg synes, at der går lidt for meget jantelov i den, når han hagles ned for at være lidt selvcentreret i sine fejringer.

Men, for der er et men, så synes jeg helt sikkert, selv om Real Madrid fan, at der er flere punkter, hvor jeg hader Ronaldo. En ting er, at han laver de egocentrerede fejringer, men noget andet er, at han aldrig virker ekstatisk, når hans medspillere scorer. Han er aldrig den første til at omfavne, og i nogle tilfælde har han næsten virket skuffet over ikke at score selv, hvis en medspiller har scoret.

Dét synes jeg bevidner om et helt ekstremt usundt ego. Ét er, at man inderst inde håber, at man selv scorer, men at man ikke udadtil kan vise det? Det hader jeg.

https://www.youtube.com/watch?v=C4hbtiG6k_M

Spol frem til ca. 0:50. Læg mærke til den klynge, der opstår, og se så, når Ronaldo ankommer. Det kan godt være, at jeg analyserer for meget, men det eneste han fokuserer på, er at han vil fortælle holdkammeraterne et eller andet, selvom de er igang med at juble. Han kigger rundt og prikker Ramos på skulderen. Ikke noget med lige at vise, at han er ovenud lykkelig over at være kommet foran 2-0 på Allianz Arena.

Alt i alt elsker jeg Ronaldo og hans dedikation til sporten. Alle der har spillet med ham fortæller, at han er den mest professionelle atlet, de har stiftet bekendtskab med, og det synes jeg er fedt, i forhold til at hans personlighed måske ikke giver anledning til at tro det. Men når han ikke virker som en holdspiller, så irriterer det mig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

http://arseblog.com/2014/05/sunday-roun ... s-imagery/
'Bale scored a header, then Marcelo took advantage of their lethargy to bang in a third which the keeper should probably have saved, before the referee rather cruelly awarded Real a penalty. This allowed Ronaldo to do what he does best – make it all about himself.

His celebration was, frankly, execrable. A repugnant display of self-promotion and narcissistic conceit. He tore off his shirt, and flexed his muscles like some kind of special needs Hulk impersonator, as if he was the one who had scored the goal that had won the trophy for his team.

He ignored completely the two goals that had come before it that had actually done just that because, I’m sure, he simply refused to accept their worth. It was the equivalent of cold-clocking a child and dancing around as if you’ve just out-punched Mike Tyson over 12 rounds.

The world had to see his pecs and obliques, and those grotesque, bulging trapezius that, no matter how buff he makes them, singularly fail to hide the fact that his tiny head makes him look like something from a carnival freak show and not the sculpted Adonis he seems to think he is.

“Come see the monster. A body like Atlas but the head of a flea! Roll up, roll up!”

After a game during which he’d done the square root of fuck all, divided by infinity, to behave like that after scoring a penalty which meant nothing to the overall story of the game summed him perfectly. I’m sure he’ll have the moment framed and mounted on the ceiling of his personal fap room – a lair plastered with so many pictures of himself that even Brendan Rodgers would look in awe and wonder.

The rest of us just have to look at the ludicrousness of what he did and even if you admire his footballing talent, his total lack of anything approaching basic decency would be hilarious if it wasn’t just so utterly odious.'

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt tyk streg under basic decency. Kan I huske da Puyol stoppede Thiago og Dani i at danse? Havde Real Madrid nu haft en Puyol-type, var Ronaldo utvivlsomt blevet sat på plads. Det har de bare ikke. Casillas har mistet for meget indflydelse i omklædningsrummet til at han kan være sig selv bekendt at skælde Ronaldo ud, især set i lyset af hvor stor indflydelse netop Ronaldo må formodes at have, og den gamle skole af Real-spillere, dem der ikke kunne finde på at stå model til sådan noget, er væk for længst. Spillere som Raúl, som jeg altid har næret respekt for på trods af at han spillede for Real. Og Thiago og Dani's dans var ikke engang halvt så slemt som Ronaldo's flexing.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster