Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Storken »

En klubmand er i følge min definition en spiller, der sætter klubben højere end sig selv. Det har jeg aldrig følt Valdes har gjort. Jeg har altid følt, at han ville smutte, hvis han blev fristet andetsteds. En ægte klubmand forlader først skuden, når han ikke længere føler han bidrager til holdet.

I må hjertens gerne være uenige, men det er min holdning. Jeg takker dog Valdes for mange gode år.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

Storken skrev:En klubmand er i følge min definition en spiller, der sætter klubben højere end sig selv. Det har jeg aldrig følt Valdes har gjort. Jeg har altid følt, at han ville smutte, hvis han blev fristet andetsteds. En ægte klubmand forlader først skuden, når han ikke længere føler han bidrager til holdet.

I må hjertens gerne være uenige, men det er min holdning. Jeg takker dog Valdes for mange gode år.
Fuldstændig enig. Han skal have et tak. Men ingen statue eller legende status. Han er ikke en klubmand
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

What? Enig i at han ingen statue skal have. Det er kun folk som Puyol der fortjener det. Men jeg synes absolut at han har legende-status i klubben. Med knap 400 ligakampe og et trofæskab der bugner, synes jeg ikke at man kan komme udenom, at han er en af de allerstørste målmænd i klubbens historie - måske endda på højde med Zubi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Heartbreaker »

Og Pinto. En guldstatue. Og når man kommer tæt på, så skal den pifte og spille hans musik.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:What? Enig i at han ingen statue skal have. Det er kun folk som Puyol der fortjener det. Men jeg synes absolut at han har legende-status i klubben. Med knap 400 ligakampe og et trofæskab der bugner, synes jeg ikke at man kan komme udenom, at han er en af de allerstørste målmænd i klubbens historie - måske endda på højde med Zubi.
I min optik er han mindst paa hoejde med Zubi, maaske endda bedre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Luis Enrique »

Valdés overgår Zubi med adskillige længder. Det er noget underligt noget, det der med "klubmand". Hvad så med Guardiola? Han forlod jo også klubben.

(PS: Både Valdés og Guardiola er i mine øjne "klubmænd"; legender, der indskriver sig på en meget betydende position i klubbens historie.)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

Han er bestemt en af vores største målmænd gennem tiderne. Men det gør ikke nødvendigvis en til klubmand med legende status. Hvis han var blevet og fortsat sin opadgående formkurve på vej mod toppen af det spanske hierarki, så kunne jeg på sigt have set ham som en klubmand. Men han er mere interesseret i pengene, og måden han har håndteret dette skifte synes jeg virkelig viser, at han er piv hamrende ligeglad med klubbens fans og deres holdning.

Det kan nogen af jer sikkert vende til en masse positivt, men jeg synes simpelthen han virker så umanerlig arrogant og egoistisk. En ting jeg også tror har været en stor grund til, at han havde det så svært i klubben gennem hans unge år.
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Guardiola »

I hans unge år, var hans problem han back-street garn. Jeg synes han har været en super målmand. Klubmand har vel lidt at gøre med, hvor i ens karriere man forlader klubben. Det er også loyalt over for en klub at erkende, at man har toppet og bør træde et skridt ned af karrierestigen. Raul gjorde det meget flot for Real. Valdes forlader os på sit højeste, formentlig for pengenes skyld - det er der mindre klubmand over. Men, han er formentlig vores bedste målmand ever. På nippet til legende, det var han blevet - var han blevet (flot formuleret efter min mening :p )

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Har svært at tro at en spiller med Valdes karakter skifter for pengenes skyld, og så væk fra en institution som Barcelona.

Der må sq være andet bag, og måske ben Monaco lokker, og så endnu mere nu hvor de har et kampdygtigt hold.

Han er en der kan lide det g glamourøse liv, i modsætning til en Puyol, Xavi, Iniesta...

Imo.!
Allez...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Guardiola »

Arribas...
phpBB [video]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Han er en der kan lide det g glamourøse liv, i modsætning til en Puyol, Xavi, Iniesta..
Det tror jeg sgu ikke. Han bliver jo beskrevet som en ret genert, meget reserveret og privat menneske. Jeg tror absolut ikke at det er fordi han er fan af at svælge sig i mediernes søgelys. Måske er det endda en af grundene til at han smutter. Han har været under beskydning i mange år og spiller under et konstant pres. Et enormt pres, vel at mærke. Måske bliver det bare for meget på et tidspunkt? Især på så udsat og sårbar en position som den han spiller. Jeg ved ikke hvorfor Valdés forlader os, men jeg et næsten sikker på at det ikke er fordi han vil være mere i rampelyset. Den slags tror jeg ikke at han er til, baseret på samtlige beskrivelser jeg har læst af Valdés.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

At have et glamourøst liv et ikke ensbetydende med at man skal være i medierne. Det jeg tænker på er at han kan lide at flotte sig, nyder det rige liv, fremfor nogle som har ligeså mange penge men levere mere tilbageholdende, i den forstand.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Lopezzz »

Hvis Wennerberg ikke flytter Valdes til Legende tråden så er der noget galt med dette forum.
Han er større legende end Eto'o. Han er den bedste målmand Barca har haft ;-)

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Storken »

Lopezzz skrev:Hvis Wennerberg ikke flytter Valdes til Legende tråden så er der noget galt med dette forum.
Han er større legende end Eto'o. Han er den bedste målmand Barca har haft ;-)
Spørgsmålet er om man ikke i stedet skulle flytte Eto'o fra legende tråden. Han var da fin, men ikke i nærheden af de største.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Victor Valdes Arribas

Indlæg af Lopezzz »

Det er sørgeligt at se Valdes i Andre Spillere tråden. Undre mig at ingen har brokket sig over det før mig.
Han er en sand legende. Basta!
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster