17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

Jeg er ikke engang sur, det er som det er. Jeg ser til gengæld en masse lyspunkter frem mod næste sæson, ny træner, forhåbentligt Enrique, en masse rationelle og gode indkøb.

Neymar gjorde det godt, taget i betragtning af at han ikke har spillet i en måned for så at komme ind mod Atleti og allerede efter 10 minutter at have gjort det bedre end Pedro. Alexis skal bare blive, den man er fantastisk, hans mål mod Real Madrid og nu det her mål. Pedro til gengæld, jeg har mistet alt min tiltro til den mand.

Tillykke til Atleti, at de kan få 90 point er intet mindre end imponerende, vanvittig præstation af dem.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Kaempe ros til Neymar, ja. Han loeb direkte ind i 3-4 spillere, loeb ind i blindgyder, lavede unoedvendige mange driblinger, smid bolden dumt i det allersidste angreb, men cadeau til ham. Han kaempede paa en eller anden mystisk vis.
Ej, hold nu kæft altså. Helt ærligt, hold kæft. Neymar gjorde ALT hvad der stod i hans magt i dag. Han prøvede det ene og det andet, og han prøvede noget anderledes. Han tog tilbageløbene, modsat eksempelvis Messi, og kæmpede for hver eneste bold. Du kan SIMPELTHEN ikke sidde og skrive en eller anden sarkastisk ros til Neymar efter i dag. Det er bare latterligt, Visca.
Du er ved at gaa mig paa nerverne med alle dine dumme kommentarer. Ikke fordi du er uenig, men dine dumme kommentarer, lille knaegt. At du kan skrive noget saa retarderet som at ETA skal bombe her og der, men efterfoelgende beder mig om at holde kaeft, er utroligt. Gaa en tur, opfoer dig ikke som en lille dreng. Det er sidste gang, jeg svarer nogenlunde paent.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Alias-A »

Det her er en skandale. Det som spillerne leverede i dag var en joke og en direkte hån. Jeg troede inderligt at vi havde nået bunden inden dagens kamp, men nej..
Jeg har aldrig været så gal, trist, uforstående og frustreret som Barca fan som lige nu.
Og hvad fanden sker der for Messi? Bænk ham dog.....
93' Iniesta

mozadreve

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af mozadreve »

Kampens bedste Barca-spiller: Neymar.

Satte sit præg på kampen fra samme øjeblik han kom ind. Gode aktioner. Få boldtab i forhold til resten af holdet. Viste aggresivitet og vilje. Hvis der er nogen er er imod Neymar ud fra hans spil i aften, så kan jeg fandme ikke forstå jer.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Tænker Visca, læs alle dine svar til Dalle angående hans luuuve til Busquets, og brug dem imod din egen had til Neymar, for det er ikke andet end had.

Og jo, du har nok svaret Dalle tilbage mindst en gang.
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

Damn 63 gæster, er det ny rekord?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:Jeg er ikke engang sur, det er som det er. Jeg ser til gengæld en masse lyspunkter frem mod næste sæson, ny træner, forhåbentligt Enrique, en masse rationelle og gode indkøb.

Neymar gjorde det godt, taget i betragtning af at han ikke har spillet i en måned for så at komme ind mod Atleti og allerede efter 10 minutter at have gjort det bedre end Pedro. Alexis skal bare blive, den man er fantastisk, hans mål mod Real Madrid og nu det her mål. Pedro til gengæld, jeg har mistet alt min tiltro til den mand.

Tillykke til Atleti, at de kan få 90 point er intet mindre end imponerende, vanvittig præstation af dem.
Det tabte mesterskab er også det jeg er mindst sur over, det er måden det skete på.. Det er at pisse på spillere som Neymar, der modsat Messi fx), som kæmper røven ud af bukserne. Det er til grin.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Elbarca »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Kaempe ros til Neymar, ja. Han loeb direkte ind i 3-4 spillere, loeb ind i blindgyder, lavede unoedvendige mange driblinger, smid bolden dumt i det allersidste angreb, men cadeau til ham. Han kaempede paa en eller anden mystisk vis.
Han prøvede? Skulle han hellere spille alibi-bold som resten af holdet? Han kæmpede og vandt også bolden tilbage.
Ja ja, det var virkelig godt! Rejs en statue af ham foran Camp Nou.
Kan du seriøst ikke skrive et indlæg uden at whineeee som en lille pige? Din menstruation må snart være ovre tænker jeg!

I am out folkens, det her er deprimerende.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

Nogen der ved noget om Bussi? Jeg synes jeg kunne se ham med trøje over hovedet og det så ud som om han græd. Håber virkelig ikke det er noget der truer hans VM.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:Damn 63 gæster, er det ny rekord?
Sikkert samtlige brugere på Madridista der hiver sig i fjederen..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Selvfølgelig mener jeg sgu da ikke det med ETA? Hvad tror du at jeg er? Det er en joke, ligesom når jeg gang på gang på gang skriver at folk skal hoppe ind i knive, sakse, hajer, bål og andre ting. Jeg er sgu da pacifist helt ind til benet, mand. Der er en grund til at jeg holder med Barcelona og ikke Atlético Madrid. Jeg tror vi skal tage resten over PB, Visca. Bare så vi ikke sviner tråden til.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

Folk burde lige chille..

bombe ETA, kalde hinanden retarderede, spørge om pms osv.. 98.000 mennesker på Camp Nou kan stå og klappe af AMs bedrifter, så kan vi også.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af B-Freak »

Hey folkens roooolig nu, lad os i stedet glæde os over at dette forhåbentlig var sidste gang i lang tid at vi ser et Barca hold med Tata som træner og med spillere der er ugudelige!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af abx »

Alexis skal seriøst ingen steder.
Próxima Estación.... Parallel!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Tænker Visca, læs alle dine svar til Dalle angående hans luuuve til Busquets, og brug dem imod din egen had til Neymar, for det er ikke andet end had.

Og jo, du har nok svaret Dalle tilbage mindst en gang.
Had? Saa man maa ikke kritisere end spiller, som er populaer hos resten herinde? Jeg har paa intet tidspunkt sagt, at han skal saelges, at han ikke er god nok til Barca osv. Jeg snakker om konkrete situationer, som jeg foroevrigt naevner. Hvorfor maa man ikke kritisere en spiller, bare fordi i andre synes han er fantastisk? I kan saa vaere uenige, men det virker som om, man bare ikke maa sige en negativ ting om Neymar. Det finder jeg latterligt, og derfor stopper jeg heller ikke med. Ligesom jeg heller ikke stopper med at kritisere Leo, hvis han bliver ved med at spille daarligt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster