FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fritte skrev:Sindsygt! Jeg tager mine ord i mig igen! Tata er mere aktiv på sidelinjen end Messi er på banen :eek: :grin:
Haha ja det er lidt sjovt at han bliver beskyldt for at være passiv på sidelinjen. Han er jo helt oppe at køre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Hvorfor signalerer han til spillerne, at Malaga er foran mod Atleti, så de kan tage den lidt med ro? Giver ikke rigtig nogen mening. Han virker bange for at satse?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er vel bedre at bevare overblikket og holde hovedet koldt, end at panikke og kaste alle mand frem på en af de sværeste udebaner i La Liga?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:et er vel bedre at bevare overblikket og holde hovedet koldt, end at panikke og kaste alle mand frem på en af de sværeste udebaner i La Liga?
Det behøver man vel heller ikke, men samtidig kan man sagtens gå efter sejr? Det er jo ikke fordi vi havde sendt Pinto til midterlinjen og hele forsvar var i angreb?

Han siger, at man skal tage den med ro, vel vidende at Atleti kunne score to gange og så var det hele forbi. Jeg er ikke så meget for, at en træner reagerer istedet for at agere. Det står 1-0 til Malaga, lad os bare nøjes med uafgjort agtigt. Og mindre når denne træner Barca.

Barca skal altid jagte sejren, i stedet for at spekulere. Tata er en underlig mand, hans ageren under kampene og hans efterfølgende udtalelser forstår jeg ikke helt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca, du leder jo også bare efter punkter at kritisere Tata på. Det er ærligt talt ved at blive lidt patetisk at se på. Hvorfor konkluderer du at man ikke går efter sejren, fordi han siger til spillerne at de skal tage det roligt? Med vores spillere, system og filosofi, er det langt mere sandsynligt at vi scorer et mål, hvis vi er tålmodige og ikke begynder at gå i panik. Jeg nægter at tro på at han beder dem om at gå efter uafgjort. For hvorfor skulle han dog gøre det? Det er latterligt at tro.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Heartbreaker skrev:Vi vinder La Liga. Ellers giver jeg is.
Tager dig på ordet.. Jeg skal have en Magnum mandel..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Michman skrev:
Heartbreaker skrev:Vi vinder La Liga. Ellers giver jeg is.
Tager dig på ordet.. Jeg skal have en Magnum mandel..
Frit valg fra Fruens Bøge, nupper jeg.
Allez...

BarçaDK

Re: Sv: FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

emo skrev:
Michman skrev:
Heartbreaker skrev:Vi vinder La Liga. Ellers giver jeg is.
Tager dig på ordet.. Jeg skal have en Magnum mandel..
Frit valg fra Fruens Bøge, nupper jeg.
Altså ved Skovsøen? 100!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Ja da. Skovsøen.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Visca, du leder jo også bare efter punkter at kritisere Tata på. Det er ærligt talt ved at blive lidt patetisk at se på.
Jeg vil lade vaere med at svare provokerende tilbage, men et svar faar du. Hvorfor skulle jeg have en interesse i at ledee efter punkter at kritisere Tata paa, hvis de ikke findes? Jeg er hverken en indflydelsesrig journalist, en fodboldekspert, en fra Barca ledelse, eller har nogen som helst form for magt, saa jeg kan have en skjult agenda. Hvorfor skulle jeg gaa efter manden, jeg kender ham ikke, af det jeg har set, virker han som et fint menneske (han har ganske ikke rigtig ikke format til at vaere Barca traener). Han er desuden hoesjt sandsynigt ikke traener saerlig laenge, jeg kan ikke se, hvorfor jeg skulle udnytte enhver mulighed for at kritisere ham.


Blaugrana92 skrev: Hvorfor konkluderer du at man ikke går efter sejren, fordi han siger til spillerne at de skal tage det roligt? Med vores spillere, system og filosofi, er det langt mere sandsynligt at vi scorer et mål, hvis vi er tålmodige og ikke begynder at gå i panik. Jeg nægter at tro på at han beder dem om at gå efter uafgjort. For hvorfor skulle han dog gøre det? Det er latterligt at tro.
Nu kommer vil til den konkrete situation, som jeg har kommenteret. I videoen er det en specifik situation, hvor en assisten gaar til Tata og siger, Malaga er foran. Nogle sekvenser efter siger han til spillerne, meget specifikt, tag det roligt, Malaga er foran. Jeg tolker det som om, han er yderst forsigtig. Som om, han trods alt er tilfreds med uafgjort. Det synes jeg ikke klaeder en Barca traener.

Jeg er vant til at Barca altid bliver ved med at angribe, selvom man er foran med 3 maal og et maal kan sende dem ud. At man bliver ved med at angribe, selvom man er foran 1-0 i en C.L semi paa udebane mod den stoerste rival. Nu saa jeg jo kampen, det var jo ikke fordi vi kastede alt frem, eller Elche var decideret farlige. Det er derfor jeg ikke forstår, at han siger til spillerne, tag den med ro.

Hvis han ikke skulle sige til spillerne, at det uafgjorte resultat er ok, hvorfor i alverden skulle han sige til spillerne, at Atleti er bagud og de skal tage den med ro? Jeg har bare svaert ved at forstaa Tata og hans ageren.

Som Totalbarca skribent skriver.
This is all Tata had to say regarding Elche post match, and it’s not encouraging.

“We should have scored with Iniesta’s chance. This situation has happened to us before. We were patient with the ball, but when we miss early chances and the minutes pass by, patience transforms into desperation because we didn’t have clear cut chances. In the final minutes there was ambiguity in our approach because we needed to score but a goal from Elche would have seen us out of the competition. But we played with a lot of heart, but we lacked a bit of football.”
Glem ikke, at det er Elche vi snakker om. Glem ikke at det er et oprykker hold vi snakker om her.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Sv: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

BarçaDK skrev:
emo skrev:
Michman skrev:
Heartbreaker skrev:Vi vinder La Liga. Ellers giver jeg is.
Tager dig på ordet.. Jeg skal have en Magnum mandel..
Frit valg fra Fruens Bøge, nupper jeg.
Altså ved Skovsøen? 100!
Deal! Tager I tæppe, jordbær og rosé med?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Sv: FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Heartbreaker skrev:
BarçaDK skrev:
emo skrev:
Michman skrev:
Heartbreaker skrev:Vi vinder La Liga. Ellers giver jeg is.
Tager dig på ordet.. Jeg skal have en Magnum mandel..
Frit valg fra Fruens Bøge, nupper jeg.
Altså ved Skovsøen? 100!
Deal! Tager I tæppe, jordbær og rosé med?
Bah, campingstole og Harboe Brutalis går bedre til gammeldags.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Sv: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:
BarçaDK skrev:
emo skrev:
Michman skrev:
Heartbreaker skrev:Vi vinder La Liga. Ellers giver jeg is.
Tager dig på ordet.. Jeg skal have en Magnum mandel..
Frit valg fra Fruens Bøge, nupper jeg.
Altså ved Skovsøen? 100!
Deal! Tager I tæppe, jordbær og rosé med?
Har et par kasser O'ense pilsner stående?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

emo vil gerne have det romantisk på første date. Han vil behandles som en prinsesse.
phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Haha, jeg har et billede af emo som Ron Swanson pga. de skide avatarer... :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster