11/5 Elche - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev:JEg vandt lige yderligere 2500 kr på pointtab i dag... Men at vi så stadig kan blive mestre mens Real ikke kan, det gør da bare den her aften fantastisk!....

Altså hør nu her, vi har været så pivringe, og nu har vi stadig en kamp på hjemmebane om at blive mestre!! Vi må da forhelved kunne mande os op til årets sidste og alt afgørende kamp foran 100.000 hjemmefans! Det her er stadig Barca!!!! Tata eller ej.
Vi to var blevet rige, hvis sæsonen varede meget længere :-) Jeg har godt nok tjent styrtende på vores elendighed siden februar.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Hvis vi vinder på lørdag, så er det fortjent, at vi bliver mestre. Og så jubler jeg rigtigt meget! Hvis jeg kan stå på benene...

Var et helvede at følge kampene på Livescore.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe at tata og spillerne fatter at vi ikke er man u og konstant satser på indlæg så tror jeg vi tager mesterskabet. Med 100000 fans i ryggen kan vi godt slå et ATM hold som selv har lidt problemer. KOM NU!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:
Daluigi skrev:JEg vandt lige yderligere 2500 kr på pointtab i dag... Men at vi så stadig kan blive mestre mens Real ikke kan, det gør da bare den her aften fantastisk!....

Altså hør nu her, vi har været så pivringe, og nu har vi stadig en kamp på hjemmebane om at blive mestre!! Vi må da forhelved kunne mande os op til årets sidste og alt afgørende kamp foran 100.000 hjemmefans! Det her er stadig Barca!!!! Tata eller ej.
Vi to var blevet rige, hvis sæsonen varede meget længere :-) Jeg har godt nok tjent styrtende på vores elendighed siden februar.
Storken kommer med børn. Vores spillere har alle fået børn. Fokus ligget ikke på bold for tiden. Storken spiller penge på pointtab til Barca. Storken er blevet rig... you do the math...

I say burn him....

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Guardiola skrev:
I say burn him....
Wenner, sæt i gang.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Guardiola skrev:
Storken skrev:
Daluigi skrev:JEg vandt lige yderligere 2500 kr på pointtab i dag... Men at vi så stadig kan blive mestre mens Real ikke kan, det gør da bare den her aften fantastisk!....

Altså hør nu her, vi har været så pivringe, og nu har vi stadig en kamp på hjemmebane om at blive mestre!! Vi må da forhelved kunne mande os op til årets sidste og alt afgørende kamp foran 100.000 hjemmefans! Det her er stadig Barca!!!! Tata eller ej.
Vi to var blevet rige, hvis sæsonen varede meget længere :-) Jeg har godt nok tjent styrtende på vores elendighed siden februar.
Storken kommer med børn. Vores spillere har alle fået børn. Fokus ligget ikke på bold for tiden. Storken spiller penge på pointtab til Barca. Storken er blevet rig... you do the math...

I say burn him....
phpBB [video]


:grin:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Storken skrev:
Daluigi skrev:JEg vandt lige yderligere 2500 kr på pointtab i dag... Men at vi så stadig kan blive mestre mens Real ikke kan, det gør da bare den her aften fantastisk!....

Altså hør nu her, vi har været så pivringe, og nu har vi stadig en kamp på hjemmebane om at blive mestre!! Vi må da forhelved kunne mande os op til årets sidste og alt afgørende kamp foran 100.000 hjemmefans! Det her er stadig Barca!!!! Tata eller ej.
Vi to var blevet rige, hvis sæsonen varede meget længere :-) Jeg har godt nok tjent styrtende på vores elendighed siden februar.
Jeg har tabt lidt i starten af sæsonen. Men er omkring 12.000 i overskud på den her elendighed.

Og at vi så står og kan sikre mesterskabet mod et formsvagt ATM, det er jo kanon!... For vi skal altså huske, at det bløder mindst ligeså meget som os for tiden. De kunne for længst være trukket fra, men de evner det ikke, og nu skal de altså gøre arbejdet færdigt på selveste Camp Nou.... Det er ikke bare noget man lige fighter hjem. Det kræver også en rigtig god dag på kontoret fra samtlige af deres spillere.
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev:
Storken skrev:
Daluigi skrev:JEg vandt lige yderligere 2500 kr på pointtab i dag... Men at vi så stadig kan blive mestre mens Real ikke kan, det gør da bare den her aften fantastisk!....

Altså hør nu her, vi har været så pivringe, og nu har vi stadig en kamp på hjemmebane om at blive mestre!! Vi må da forhelved kunne mande os op til årets sidste og alt afgørende kamp foran 100.000 hjemmefans! Det her er stadig Barca!!!! Tata eller ej.
Vi to var blevet rige, hvis sæsonen varede meget længere :-) Jeg har godt nok tjent styrtende på vores elendighed siden februar.
Jeg har tabt lidt i starten af sæsonen. Men er omkring 12.000 i overskud på den her elendighed.

Og at vi så står og kan sikre mesterskabet mod et formsvagt ATM, det er jo kanon!... For vi skal altså huske, at det bløder mindst ligeså meget som os for tiden. De kunne for længst være trukket fra, men de evner det ikke, og nu skal de altså gøre arbejdet færdigt på selveste Camp Nou.... Det er ikke bare noget man lige fighter hjem. Det kræver også en rigtig god dag på kontoret fra samtlige af deres spillere.
Jeg oddser næsten aldrig imod os før februar. Min eneste undtagelse er dog kampe efter landsholdspauser, da de altid koster os dyrt.

Problemet med Atletico er, at de er ekstremt dygtige til at stå kompakt. De viser til gengæld svaghedstegn, når de er presset frem.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Visca El Barca skrev:
zqa skrev:
Visca El Barca skrev:Tata burde skamme sig, sammen med Zubi og Bartomeu
At Bartomeu griner der, viser meget godt hvilke store fodboldgenier vi har i den ledelse.
Ja, for spillerne har absolut ingen andel. Græsset var også dårligt. Og vejret.
Selvfølgelig har de et ansvar, det er åbenlyst. Jeg mener dog vi kunne har undværet alt dette, hvis ledelsen havde vist en lille smule kompetence, træneren ligeså.

I en situation som denne, hvor man genopstår, er det forventeligt at det er lederen der viser vej og går forrest. I dette tilfælde er lederen Tata, han var endnu engang ikke i stand til at sætte holdet op. Dette betyder at manden simpelthen ikke har formatet.

Dette bringer os videre til, dem der valgte at lægge Barcas skæbne i denne træners hænder, det var bl.a Bartomeu og Zubi, derfor kan de ikke løbe fra deres ansvar. Tilsæt alle de skandaler vi har haft under denne ledelse, især i denne sæson, gør at jeg virkelig mener vi har at gøre med nogle personer, som ikke er særlig dygtige til deres job.
Jeg er simpelthen så hamrende enig, at hvis jeg lukkede noget ud ville det virke som mundlort.
Dog vil jeg tilføje at lederen, Messi ej heller går forrest. Han virker som en der resignere i konceptet, virker apatisk og ugidelig.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Tata smider sig selv på banen i sidste kamp, og iført sin polo skaber han en fremtidig trend blandt alle barca fans hvor alle, der spiller i klubben skal være iført polo og kører morfar stilen.
Det bliver så vildt!!!

Messi med dunk, polo og morfar look.
Fucking nizzle main!!!!

Jeg sender mig selv i seng....
Godnat og held og lykke til os alle mod madrid, det får vi sgu brug for

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:
Storken skrev:
Daluigi skrev:JEg vandt lige yderligere 2500 kr på pointtab i dag... Men at vi så stadig kan blive mestre mens Real ikke kan, det gør da bare den her aften fantastisk!....

Altså hør nu her, vi har været så pivringe, og nu har vi stadig en kamp på hjemmebane om at blive mestre!! Vi må da forhelved kunne mande os op til årets sidste og alt afgørende kamp foran 100.000 hjemmefans! Det her er stadig Barca!!!! Tata eller ej.
Vi to var blevet rige, hvis sæsonen varede meget længere :-) Jeg har godt nok tjent styrtende på vores elendighed siden februar.
Storken kommer med børn. Vores spillere har alle fået børn. Fokus ligget ikke på bold for tiden. Storken spiller penge på pointtab til Barca. Storken er blevet rig... you do the math...

I say burn him....
Flawless logic is flawless. 10/10!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Ny kamptråd! Tak.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Billede

Ingen grund til panik. Vi har Pinto.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Hahaha, den mand er vanvittig!! Han er sku sikret aldrig at blive glemt af os fans. På et seriøst plan er det et eller andet sted grotesk at verdens bedste klub har en spiller som ham i truppen. :-o

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Alle fire med ens tøj?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster