11/5 Elche - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

hahahahahaha det bliver en hjernedød kamp!! Det her holder mit hjerte og mavesår slet ikke til...

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Spillerne, i er så naive og latterlige at følge for tiden. Gu er det ej Tata som har fejler i alle disse kampe, spillerne viser jo intet, de kan dårligt nok tæmme en bold længere, eller afslutte ved siden af en målmand. Føj.

Vi er så heldige, som nogen kan være.
Allez...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Det eneste sjove er, at Real stillede med et halvt b-hold, fordi de troede at ligaen allerede var tabt. Havde de vundet havde de haft chance for at vinde mesterskabet, men nu er de helt ude.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Luis Enrique skrev:Med dagens indstilling - og kampen var jo i sig selv vigtig - bliver vi flået levende af Atletico.
Hvad siger du til Enrique idag? :)

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Barca kan stadig ende som mestre, hvis de slår Atleti, men jeg tvivler stærkt på, om Barca kan slå Atleti, selvom det i øjeblikket heller ikke kører for dem.
Senest rettet af Kubala søn maj 11, 2014 8:59 pm, rettet i alt 1 gang.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Michman skrev:Vi fortjener ikke det mesterskab.. Vi er dybt elendige.. Dybt dybt elendige.. Tata UD.. Pedro UD.. Kæft der skal ske noget sindsygt til næste sæson.. Jeg er så rystet over hvad der er sket siden Pep.. Og jeg tror på at spillerne har noget at forklare, men Tata burde have været fortid for lang tid siden..
Fuck kampen i dag. Ja, Tata forlader os uanset, men vi har sn god chance for at få mesterskabet. Atletico har også gummiben, så det bliver en ren gummibensfinale.

Det bedste er at RM er hægtet af og at vi stadig kan afgøre det... FOCK JA!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis vi vinder mesterskabet så er det selvfølgelig fortjent. Vi vil have været bedre indbyrdes mod begge vores direkte rivaler så helt fortjent. ATM er forresten heller ikke særlig godt spillende så det bliver en spændende kamp i næste uge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Hvornår er Alba og Pique klar? Det er også unfair at vores spillere hele tiden er skadet. Tror det var godt Xavi blev sparet idag, han bliver vigtig. Messi skal lige tilbage på hormonerne. Enrique starter sin Barcakarriere ved at banke Real. Tak, så er de i hvert fald ude :)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Ok. Jeg begynder måske allerede i morgen at indtaqge alkolhol til næste weekends kamp. Jeg har sgu ikke nerver. Hvis Atl. Madrid tager os, så er det sgu også i orden. Vi spiller sgu ikke godt.

Dagens højdepunkt er at RM formodentligt slutter sæsonen på 3. pladsen. Faktisk et stort højdepunkt.
Senest rettet af Skydefinten søn maj 11, 2014 9:01 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:
Visca El Barca skrev:Tata burde skamme sig, sammen med Zubi og Bartomeu
At Bartomeu griner der, viser meget godt hvilke store fodboldgenier vi har i den ledelse.
Ja, for spillerne har absolut ingen andel. Græsset var også dårligt. Og vejret.
Selvfølgelig har de et ansvar, det er åbenlyst. Jeg mener dog vi kunne har undværet alt dette, hvis ledelsen havde vist en lille smule kompetence, træneren ligeså.

I en situation som denne, hvor man genopstår, er det forventeligt at det er lederen der viser vej og går forrest. I dette tilfælde er lederen Tata, han var endnu engang ikke i stand til at sætte holdet op. Dette betyder at manden simpelthen ikke har formatet.

Dette bringer os videre til, dem der valgte at lægge Barcas skæbne i denne træners hænder, det var bl.a Bartomeu og Zubi, derfor kan de ikke løbe fra deres ansvar. Tilsæt alle de skandaler vi har haft under denne ledelse, især i denne sæson, gør at jeg virkelig mener vi har at gøre med nogle personer, som ikke er særlig dygtige til deres job.
Senest rettet af Visca El Barca søn maj 11, 2014 9:03 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Love til vores kommende træner at hans hold lige duskede RM... nice :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

real kan stadig slutte som nr. 2, hvis vi taber den sidste og de vinder.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Hold kæft det er til grin at vi ikke vinder kampen!!!!!

Men alligevel kan vi stadig selv afgøre det. Vi har godt nok meget hjælp denne her sæson!!!

At M kommer til spiller endnu mere defensivt, hvis det over hoved er muligt. De skal bare bruge uafgjort.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Brombi skrev:Hvornår er Alba og Pique klar? Det er også unfair at vores spillere hele tiden er skadet. Tror det var godt Xavi blev sparet idag, han bliver vigtig. Messi skal lige tilbage på hormonerne. Enrique starter sin Barcakarriere ved at banke Real. Tak, så er de i hvert fald ude :)
Eftersigende skulle både Alba, Pique og Neymar have gode muligheder for at blive klar til næste weekend.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/5 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

kklaus skrev:
Brombi skrev:Hvornår er Alba og Pique klar? Det er også unfair at vores spillere hele tiden er skadet. Tror det var godt Xavi blev sparet idag, han bliver vigtig. Messi skal lige tilbage på hormonerne. Enrique starter sin Barcakarriere ved at banke Real. Tak, så er de i hvert fald ude :)
Eftersigende skulle både Alba, Pique og Neymar have gode muligheder for at blive klar til næste weekend.
Vigtigt! Tror Neymar kommer til at blive afgørende.. Det er der noget som siger mig :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster