Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/a ... tertragtet

Han har været dårligt her i foråret, men i efteråret var han enormt giftig. Samtig ser jeg det lidt, som at han nu er i god form igen. Så salg af ham er meget dumt, han har haft en bedre sæson end Xavi, og er ved at finde sig tilpas. Desuden mangler vi kreative og offensive midtbanespillere.

http://www.whoscored.com/Players/8040/F ... sc-Fbregas
Genopbygning status: færdig.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Det er muligt han har været bedre end xavi, men er han god nok til at overtage for ham?
Det mener jeg ikke, derimod ville et salg gavne pengekassen og kunne man få en der var lidt mere stabil for samme beløb eller mindre.

Så er det i min optik klart at foretrække, verratti, gundogan, wilshere. Det er vel alle spillere der er bedre.
vil med det samme og i samme pasus, understrege at jeg ikke har fulgt meget med verratti. Men det jeg har set, der har han været rigtig skarp.

Cesc er ustabil, langsom og sløv

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Cecs er ikke alles kop te. Men hans sæson er godkendt, han var en af verdens bedste spillere i første halvdel af sæsonen. Og han er dårlig, når hele holdet er dårligt - ellers spiller han normalt godt.

Hvad vil der så ske, hvis nu Xavi er for gammel næste sæson og Iniesta bliver skadet? Har vi så en helt ny spiller alene på midtbanen?
Genopbygning status: færdig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Verratti og Wilshere fremfor cesc?! Come on... Gundogan er klasse men har så også været skadet en hel sæson så ingen ved hvordan han kommer tilbage. Cesc skal selvfølgelig ikke sælges. Han skal spilles stabilt (samme plads) over en længere periode og så skal han nok levere en hel sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Nej det har du ret i, med gundogan, cesc har været konstant skadet. Og vi kan jo med selvsyn observere hvordan hans niveau er dalet.

Gundogan vil stadig være bedre når han kommer tilbage.
Og en wilshere i topform er ligeledes bedre.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2583 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Drake »

Jeg synes at vi skal give Cecs en sæson mere hvor han spiler fast på samme plads ved siden af Iniesta. Så tror godt at han kan spille stabilt over en hel sæson. Cess kan også score en del mål, det synes jeg også er vigtigt fra midten.

Men jeg mener stadig vi skal have en CM mere, også sælge Xavi. Og der kunne de tre som Mkj 77 nævner sagtens være inde i billedet, også Pjanić og Kroos kan være med der. Men især wilshere, hvis han ikke hele tiden var skadet, og kunne styre sit temperament. Han har også den energi, krigerinstinkt og løbevillighed vil mangler på midten.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

Hverken Gündogan, Wilshere eller Verratti er bedre end Cesc.

I princippet er det kun Koke, jeg ville overveje at bytte ham ud med. Men han kan passende komme ind i stedet for Xavi.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Wilshere har ikke spillet særlig godt denne sæson. Han havde endda i en periode svært ved at komme i start 11 hos Arsenal. Læg dertil at han har problemer med sin ankel, hvilket har drillet ham de sidste to -tre år, plus hans niveau er lavere end Cesc 's. Jeg kan ikke forstå, at hans navn dukker op.

Gundogan er en anden type, han minder muligvis lidt mere om Xavi end Cesc gør, men igen, med tanke på hans skadesproblemer, det at han skal tilpasse sig ny kultur, ville jeg ikke bytte ham ud med Cesc.

Verrati er bare useriøst at nævne. Folk herinde får Cesc til at fremstå som en middelmådig spiller, det er uforståeligt. Han er en af de allerbedste midtbanespillere i verden, selvfølgelig skal han blive i Barca.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Luis Enrique »

Xavi må sige farvel; det er et ultimativt valg mellem de to. Først når Fàbregas kan træde ud af hans skygge, vil han for alvor træde i karakter som holdets omdrejningspunkt og spilfordeler de næste mange år. Han fylder 27 i morgen, det er næppe spillere med den alder vi skal sælge.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Nu skrev jeg også en wilshere i topform.... Cesc bliver udstillet som middelmådig, fordi han ofte præstere sådan eller dårligere.

Det er netop den vilje og energi som wilshere han viser vi mangler i cesc. Cesc spiller som om han bliver forpustet bare ved tanken om at skulle udvise energi

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af maba »

hvis dette er rigtig flyver jeg gerne ned for at skrive under for fab - uinted vil betale 55 millioner euro, svarende til mere end 400 millioner kroner.... adios til verdens langsomste midtbanespiller siger jeg bare!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

maba skrev:hvis dette er rigtig flyver jeg gerne ned for at skrive under for fab - uinted vil betale 55 millioner euro, svarende til mere end 400 millioner kroner.... adios til verdens langsomste midtbanespiller siger jeg bare!
Hvad fanden. Vi gav vistnok 110 millioner for Neymar. Så er Fabregas mere værd. I hvert fald 65 til 70 som minimum. Han har bevidst sit værd i England.
Genopbygning status: færdig.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

Vi gav ikke i nærheden af 110 for Neymar.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Quaresma skrev:Vi gav ikke i nærheden af 110 for Neymar.
101 så.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

At give folk som Gündogan, Wilshere eller Verratti ansvaret for hjertet og motoren på vores midtbane, vil da være at skyde os selv noget så gevaldigt i foden.
Den spiller vi har brug for, skal kende vores filosofi og system til hudløshed og kunne træde ind i rollen og lede holdet fra dag ét.
Vi failede med Thiago, men at skyde Cesc af nu vil være fuldstændig absurd.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster