Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

amirjanzel

Re: Real Madrid

Indlæg af amirjanzel »

Spanish authorities don't plan to act against nazi flag in Madrid fanzone ahead of cup final

Billede

Retards

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Journalisten »

Jeg får det selv helt dårligt af at se på det billede, men lad os huske på, at der er tale om få idiotiske mennesker, der ikke skal have lov at ødelægge ryet for den resterende fanbase.

Med det sagt, så undrer det mig, at der ikke er nogen, der går over og hiver det lort ned.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Klubben burde gribe ind, ligesom Barca gjorde over for Boixos Nois. Når det bliver for fanatisk, så bliver det skræmmende. Det skal man sætte en stopper for. Enig i, at man ikke burde skære alle fans over én kam.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

Mig bekendt er Ultras Sur (hvis det er dem på billedet) udelukket fra Bernabeu
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jurij »

Ja, så er Madrid nok 85% sikre på en finaleplads i CL. De skal score et mål på udebane, og så skal Bayern score 3. Det kommer ikke til at ske mod Madrid.
Genopbygning status: færdig.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Jurij skrev:Ja, så er Madrid nok 85% sikre på en finaleplads i CL. De skal score et mål på udebane, og så skal Bayern score 3. Det kommer ikke til at ske mod Madrid.
Det kommer hellere ikke til at ske, for Real scorer ikke i München.
Allez...

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af Jurij »

emo skrev:
Jurij skrev:Ja, så er Madrid nok 85% sikre på en finaleplads i CL. De skal score et mål på udebane, og så skal Bayern score 3. Det kommer ikke til at ske mod Madrid.
Det kommer hellere ikke til at ske, for Real scorer ikke i München.
De spillede Bayern af banen i Madrid. Jeg så flere 100*% chancer til Madrid.
Genopbygning status: færdig.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Jeg så også 2 mere end målet, det ene på offside men okay. De spillede så absolut ikke Bayern af banen, så meget ved jeg om fodbold.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Cristiano efter kampen:
I was nervous, it was my first game in three weeks. I was confident, but some people didn’t want me to play, though others did. I felt fine.

http://as.com/diarioas/2014/04/24/engli ... 46384.html

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af Jurij »

emo skrev:
Jurij skrev:Ja, så er Madrid nok 85% sikre på en finaleplads i CL. De skal score et mål på udebane, og så skal Bayern score 3. Det kommer ikke til at ske mod Madrid.
Det kommer hellere ikke til at ske, for Real scorer ikke i München.
Forkert...
Genopbygning status: færdig.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Haha, du har helt sikkert ikke kunne sove siden det indlæg, for du ventede kun på at svare. Tillykke, så scorede han.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Åh Jurij, dine små bemærkninger er så søde.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jurij »

zqa skrev:Åh Jurij, dine små bemærkninger er så søde.
Jamen, jeg forstod ikke kommentaren fra ham. Var det ønsketænkning eller var det en praktisk observation? Derfor kan jeg ikke kommentere anderledes. Objektivt set var det forkert, andet siger jeg ikke.
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

FFS ...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Morten Olsen siger det meget godt:
Hvis flere hold kun vil leve på omstillingerne - altså trække sig tilbage og vente på, at modstanderne laver fejl - stopper det med at være sjovt at se fodbold. Man siger, at hvis man skal have en god fodboldkamp, skal du byde op til dans - og så må det andet hold også byde ind. Men det er desværre meget nemmere at nedbryde end at kreere. Derfor ser vi også flere og flere hold, der snylter på, at andre ønsker at spille positiv fodbold. Real Madrid kunne jo kun spille, som de gjorde på hjemmebane, fordi Guardiola gerne vil spille offensivt. Og den type tankegang vil i længden betyde, at de mere naive og romantiske trænere må ændre sin stil. Og så vil fodbolden dø. Vi må ikke glemme, at fodbold også er underholdning

Selvfølgelig gælder det om at vinde, men for mig betyder det også meget, hvilken måde du vinder på. VM-slutrunden i 1990 står for mig som skrækeksemplet på, hvordan man kan spille fodbold. Det var en forfærdelig slutrunde. Alle trak sig tilbage og levede på omstillinger. Der skete først noget ved det første mål, og det faldt ofte til sidst i kampen. Det var den slags kampe, hvor man var ved at falde i søvn, og hvor man sagtens kunne læse en avis samtidig. Det er min frygt, at vi vender tilbage til, at det kun drejer sig om at være god til at forsvare.

Problemet er ikke, når Skagen i 80erne spillede defensivt, da de mødte Brøndby. Problemet opstår, når de store klubber køber spiller for 40 mio. euro og så beder dem om at stille sig tilbage på banen og afvente. Holdene har så mange gode fodboldspillere - brug dem dog. Vær jeres ansvar bevidst over for fodboldspillet. Lad være med at bruge de gode kreative fodboldspillere til at spille højre eller venstre back. Brug dem i det offensive spil. Andet er synd og skam andet, slår landstræneren fast.
Kilde: http://www.bt.dk/fodbold/farvel-og-tak- ... nernes-dom

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster