10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Culé »

Barcelona hop to announce the contract renewal of Lionel Messi (26) next week, after a meeting with his father. [marca]

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Ehh, han får Real Madrid til at lyde som en klub der bare kan tage dem de vil, meeeeeeeen:

http://onside.dk/primera-division/barce ... eal-madrid
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Hugo Sánchez just went full retard.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

And you NEVER go full retard!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jurij »

Jeg har lige tænkt over noget. Efter både at have set Suarez spille og Ronaldo og flere andre Madrid spillere, så tror jeg ikke, at Messi nogensinde vinder Ballon d'Or igen. Jeg er ikke engang sikker på, at han kommer på top 3 igen. Han er lige nu længder efter folk som Ronaldo, Suarez, Zlatan og andre spillere. Jeg ved godt, at han er i en bølgedal, men en bølgedal spiller med i årsregskabet. Han scorer engang imellem, men det gør alle gode angribere. Og ja, han har spillet nogle fantastiske kampe. Men jeg synes, at han er inde og ude af kampene, og inde og ude som topspiller, mens Ronaldo er god igen og igen.

Så jeg ligger det lige ud her, så ser vi hvad der sker i virkeligheden. Håber at jeg ikke har ret.
Genopbygning status: færdig.

emo
Indlæg: 17783
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 803 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Han er i en bølgedal men alligevel så vinder han aldrig "nogensinde" igen? Synes da langtfra at CR har været god igen og igen konstant i foråret.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Get your head outta your ass, Jurij. Han er under ingen omstændigheder 'længder' fra en mand som Zlatan, det er helt sikkert. Heller ikke 'længder' fra hverken Ronaldo og Suárez. Har de to været bedre end Messi en sidste måned? Ja. Har de været 'længder' bedre end Messi i løbet af 2014? No fucking way.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tror i øvrigt at Jurij's indlæg kan kategoriseres som en helgardering. Han håber vitterligt ikke at han får ret, men skulle han få ret kan han altid finde indlægget frem og sige 'Hvad sagde jeg?'. You feel me, emo?

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Alcantara »

Mal nu ikke fanden på væggen blot fordi Messi har oplevet sin første formkrise i godt og vel 6 år, hvor han spillede som historiens bedste spiller. Ronaldo havde da også en "krise" på dette tidspunkt sidste år. Så skal du også huske på, at stort set hele vores hold har været væk i foråret. Jeg er sikker på, at han nok skal komme op i gear igen til næste sæson, når truppen er blevet fornyet.

emo
Indlæg: 17783
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 803 gange

Re: Sv: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:Jeg tror i øvrigt at Jurij's indlæg kan kategoriseres som en helgardering. Han håber vitterligt ikke at han får ret, men skulle han få ret kan han altid finde indlægget frem og sige 'Hvad sagde jeg?'. You feel me, emo?
Du er som om du er, du ved, min snaldrede hjerne. Føler dig all the way, maaaan!
Allez...

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jurij »

Jeg vidste godt, at mit indlæg ikke var velkomment. Derfor gjorde jeg meget ud af, at skrive at det var min personligt mening og intet andet. Det er ikke noget, som jeg vil presse på andre, eller sige til fans af andre hold.

Min pointe er, følg mig lige her, at vores hold skal genopbygges og måske endda have en ny kerne, nu hvor Xavi, Puyol og Valdes forsvinder. En genopbygning kan tage 5 år, eller 2 år, hvis vi er gode og heldige. Det er ikke til at sige. Men Messi bliver ikke verdens bedste spiller, hvis vi ikke vinder i hvert fald få medaljer. Det tror jeg simpelthen ikke på.
Genopbygning status: færdig.

emo
Indlæg: 17783
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 803 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Han er blevet det før uden de store trofæer på kontoen, det er igen spilleren og ikke holdet som hædres med den pris. Det harmonerer bare ikke helt når du mener at en CR og en Zlatan som er flere år ælder end Messi, har større chance for at vinde det fremfor ham, Messi har tiden på sin side, det har de andre ikke, jo Lui men hans personlighed er desværre en hæmsko for ham, virker det.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Suarez er fra samme årgang som Messi(faktisk er Suarez 5 måneder ældre end Messi).

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20510
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1091 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Der er lidt at gå igang med:
List: Milestones to be reached by Messi pic.twitter.com/3mauBal4y3 [by @messistat]
Billede

Hele billedet: http://t.co/3mauBal4y3

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Messi this season for Barcelona:
- 44 official appearances
- 41 goals
- 13 assists
''Dårligste sæson'' haha, siger bare noget om hvor vanvittig god han er.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster